Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polkkatukka on naisellisempi kuin puolipitkä tukka

Kampaajamies
20.08.2023 |

Ja pitkä tukka on aina naisellisempi kuin puolipitkä. Naiset, välttäkää sitä kaikista ruminta hiustenpituutta, eli hapsottava ohut tukka vähän yli olkapäiden!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en naisena ole kiinnostunut siitä, onko joku toinen nainen mahdollisimman kaunis. Että toivoisin hänen olevan mahdollisiiman upea ja naisellinen. Ja vaahtoisin siitä palstoilla. Musta se olis vähän biologian vastaistakin. Pidän huolta siitä, että olen itse kaikkea edellä mainittua ja jos tulee vastaan joku upea ilmestys, katson, olisko hänellä jotain, josta voisin saada ideoita omaankin stailaukseeni. Mitkään kouvolatukat ym ei herätä mussa mitään tunteita. Heidän asiansa.

Olet kuin latino, tai ranskatar. Normaalia reviirikäyttäytymistä.

Vierailija
22/30 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisko jonkin kuvan siitä muka-rumasta ?

Kiusaaja. Ilmiannettu.

YHYY ISOT TYTÖT KIUUSAA😫😩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisko jonkin kuvan siitä muka-rumasta ?

Kiusaaja. Ilmiannettu.

YHYY ISOT TYTÖT KIUUSAA😫😩

Joo miten iso olet, 120 vai jopa 140 kiloa. 😁 Sehän se varmaan on tämän palstan mammojen keskipaino.

Vierailija
24/30 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko miehillä kiva sellainen paashitukka? Joskus ollut kovasti muodissa, urosten kulta-aikana.

Vierailija
25/30 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kouvolakin on parempi kampaus kuin ohut juuri ja juuri olkapäiden yli menevä hapsottava letti

Ei muuten ole, Kouvola on pahin! Sen ohuen ja hapsottavan voi laittaa aina kiinni ja vaikka valkilla tehdä hienon nutturan. Kouvola on kouvola vaikka sille tekisi mitä.

Vierailija
26/30 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei halua katella metritolkulla sitä maantienväristä hapsottavaa pehkoa olkapäillä. Ja ajatelkaa miten helppohoitoisempi lyhyt tukka on.

No älä katso! Sillähän siitä pääsee.

Oletko ikinä matkustanut esim bussissa. Aika vaikea olla näkemättä edessä istuvan tusinasutturan hartiapituista pehkoa.

Kuulehan, jos toisten kansalaisten hiukset ärsyttävät noin paljon, niin silloin oikea ratkaisu on ostaa oma auto tai mennä taksilla ja istua pelkääjän paikan taakse. Ei näe kenenkään hiuksia. Jos tähän ei ole varaa, pitää kyetä sietämään muita ihmisiä.

Vierailija
27/30 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ohut tukka ei siitä paksune jos sitä leikataan 5 cm.

Mutta se näyttää paksummalta, kun se on selkeästi hartioiden yläpuolelle. Tiedän polkkatukkaisena tämän oikein hyvin. Nyt tukkani on vähän ylikasvanut kesän jäljiltä ja näyttää huonommalta kuin napakkana polkkana.

Vierailija
28/30 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ohut tukka ei siitä paksune jos sitä leikataan 5 cm.

Mutta se näyttää paksummalta, kun se on selkeästi hartioiden yläpuolelle. Tiedän polkkatukkaisena tämän oikein hyvin. Nyt tukkani on vähän ylikasvanut kesän jäljiltä ja näyttää huonommalta kuin napakkana polkkana.

Että jos sulla, niin automaattisesti muillakin. Jep jep. Ehtaa av-ajattelua

Vierailija
29/30 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en naisena ole kiinnostunut siitä, onko joku toinen nainen mahdollisimman kaunis. Että toivoisin hänen olevan mahdollisiiman upea ja naisellinen. Ja vaahtoisin siitä palstoilla. Musta se olis vähän biologian vastaistakin. Pidän huolta siitä, että olen itse kaikkea edellä mainittua ja jos tulee vastaan joku upea ilmestys, katson, olisko hänellä jotain, josta voisin saada ideoita omaankin stailaukseeni. Mitkään kouvolatukat ym ei herätä mussa mitään tunteita. Heidän asiansa.

Olet kuin latino, tai ranskatar. Normaalia reviirikäyttäytymistä.

Aika moni kampaaja taitaa ajatella näin, ja leikkaa sitten asiakkaalle epäpukevat hiukset.

Vierailija
30/30 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohennussaksilla nakerretaan latva, joka näyttää rispaantuneelle, kuluneelle heti tuoreeltaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme