Muita orgasmiherkkiä naisia?
Olen hyvin herkkä saamaan orgasmin. Saatan saada jo toisella työnnöllä orgasmin.
Saan myös orgasmin ilman mitään esileikkiä. Mies tulee suoraan sisään edes halia tai pusua antamatta. Saan orgasmin 5-10 minuutin jälkeen.
Olenko poikkeus vai löytyykö muitakin orgasmiherkkiä naisia?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ja minut on jopa jätetty tämän takia.
Oli orastava ihmissuhde ja harrastettiin seksiä ensimmäisen kerran. Sain 8 orgasmia yön aikana.
Aamulla mies sanoi, ettei pysty tähän suhteeseen. Olin liian kiimainen ja sen lisäksi valitti ettei voi esitellä minua kavereilleen koska ne minut nähtyään haluaisi kaikki panna minua ja ei kestäisi sitä tilannetta. Että kaverit pettäisivät häntä minun kanssani.
Loukkaannuin verisesti. Kerroin miehelle, että en pettäisi kumppaniani ikinä! Olen uskollinen, kunnon nainen ja hänen väitteensä loukkaavat syvästi minua.
Ero tuli.
Honey mulle kuuluis tuollainen, onko muuten koitan koko merkitsevä?
Joo, olen kyllä. Sen takia en viitsi tuhlata rahojani mihinkään noihin hehkutettuihin Satisfayereihin yms., kun tulisin kuitenkin heti ja sen jälkeen klitta tarvitsee riittävän levon, kun on niin herkillä orgasmin jälkeen.
Joo kyllä aika nopeasti tulen, kun mies nuolee niin hyvin. Ennen tulin ihan muutamassa minuutissa, mutta satisfyer aiheutti itselle tulemisen vaikeutta muun, kuin sen laitteen kanssa. Sen takia lopetin sen käytön kokonaan ja nykyään saatan kestää jopa 10minuuttia, jos mies nuolee vähän klitan vierestä, ei parhaasta kohdasta. Mies tykkää enemmän nykyisestä tilanteesta, kun nuolemisesta nauttii kovasti itsekin.
Oon hirvittävän kateellinen teille, jotka saatte orgasmin suhteellisen helposti. :(
Eipä mullakaan mene juuri kahta minuuttia kauemmin, olen niin hipaisuherkkä ja mies niin taitava.
Edellisessä pitkässä 30 v kestäneessä suhteessa sain orgasmeja tosi harvoin, mutta nykyisen miehen kanssa joka kerta ja useita. Välillä isoja ja pieniä, mutta välillä "ne jää päälle". Mies rauhoittaa tilanteen hetkeksi ja katselee minua kun orgasmi vyöryy yli ja heti kun liikahtaakin niin uusi alkaa tulemaan. Näitä sarjaorgasmeja tulee yleensä vasta kun ollaan rakasteltu useampana päivänä peräkkäin.
Kun olin nykyisen kanssa ensimmäistä kertaa sängyssä niin taisin aika heti mainita, kuinka vaikeata minun on saada orgasmi. Tuolle esipuheelleni naureskelemme nykyään, sillä ei ole yhtään rakastelukertaa, että en olisi saanut.
Vierailija kirjoitti:
Ja minut on jopa jätetty tämän takia.
Oli orastava ihmissuhde ja harrastettiin seksiä ensimmäisen kerran. Sain 8 orgasmia yön aikana.
Aamulla mies sanoi, ettei pysty tähän suhteeseen. Olin liian kiimainen ja sen lisäksi valitti ettei voi esitellä minua kavereilleen koska ne minut nähtyään haluaisi kaikki panna minua ja ei kestäisi sitä tilannetta. Että kaverit pettäisivät häntä minun kanssani.
Loukkaannuin verisesti. Kerroin miehelle, että en pettäisi kumppaniani ikinä! Olen uskollinen, kunnon nainen ja hänen väitteensä loukkaavat syvästi minua.
Ero tuli.
Hyvä sinun kannaltasi, että ero tuli. Tyhmä äijä. Olet täydellistä vaimomatskua.
Hih, kiitos 😘 Vaikken kenenkään vaimo tai edes tyttöystävä tällä hetkellä olekaan. Toivon toden totta, että haluni pysyisivät tällaisina tulevaisuudessakin. Ja että löytäisin piakkoin miehen, jonka orgasmeista ja halusta minäkin vastavuoroisesti pääsisin nauttimaan.