3-5kg pois 3kk - mahdollista?
Haluaisin siis painaa n. 50kg.
Olen tosiaan 159cm/55kg nyt ja keskivartalolihava.
Kommentit (22)
Miten tuolla pituudella ja painolla voi olla keskivartalolihava?
Ei laihduttaminen auta. Muovaa kroppaasi lihaskuntoa kehittävällä liikunnalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos vyötärö on yli 80cm?
Se naisen kropan viimeinen rasvavarasto on yleensä siinä vatsan kohdalla eikä se useimmilla lähde pois koskaan. Se pieni pömppö, jota ei voi mitenkään nimittää keskivartalolihavuudeksi. Jos tuota ikipömppöä tarkoitat niin käytä siitä oikeaa nimitystä.
Keskivartalolle kerääntyvä ylimääräinen rasva näkyy reisillä ja vatsalla ihan selkeänä ylimääräisenä makkarana, löysänä tavarana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vyötärö on yli 80cm?
On todnäk kyse ruumiinrakenteesta. Mulla samat mitat ja jos laihdun tuonne 50 kiloon, näytän suurinpiirtein keskitysleirivangilta, jolla mahan seutu kumminkin erottuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vyötärö on yli 80cm?
On todnäk kyse ruumiinrakenteesta. Mulla samat mitat ja jos laihdun tuonne 50 kiloon, näytän suurinpiirtein keskitysleirivangilta, jolla mahan seutu kumminkin erottuu.
oon ollu 50kg joskus 2 senttiä lyhyempänä ja näytin suht ok
-ap
Vierailija kirjoitti:
Se naisen kropan viimeinen rasvavarasto on yleensä siinä vatsan kohdalla eikä se useimmilla lähde pois koskaan. Se pieni pömppö, jota ei voi mitenkään nimittää keskivartalolihavuudeksi. Jos tuota ikipömppöä tarkoitat niin käytä siitä oikeaa nimitystä.
Keskivartalolle kerääntyvä ylimääräinen rasva näkyy reisillä ja vatsalla ihan selkeänä ylimääräisenä makkarana, löysänä tavarana.
Reidet on paksut ja löysää löytyy.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vyötärö on yli 80cm?
-ap
Sulla on tuossa vaiheessa ollut vielä kasvu kesken, siitä olet tuon harhan saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vyötärö on yli 80cm?
-apSulla on tuossa vaiheessa ollut vielä kasvu kesken, siitä olet tuon harhan saanut.
Miksi sitten 165cm (tai pidempi) voi painaa 50kg mutta muka mun pituselle ois liian vähän?
On mahdollista ja harvinaisen realistinen tavoite. Yksi kilo rasvaa = 9000 kcal eli kolme kiloa = 27 000 kcal. Sen pudottaminen kolmessa kuukaudessa onnistuu - 300 kcal/vrk tahdilla. Ota avuksi joku kalorilaskuri siihen saakka, että hahmotat kuinka paljon kaloreita saat nykyruokavaliollasi ja mistä kannattaa niitä leikata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vyötärö on yli 80cm?
-ap
Eli lapsena.
Vierailija kirjoitti:
On mahdollista ja harvinaisen realistinen tavoite. Yksi kilo rasvaa = 9000 kcal eli kolme kiloa = 27 000 kcal. Sen pudottaminen kolmessa kuukaudessa onnistuu - 300 kcal/vrk tahdilla. Ota avuksi joku kalorilaskuri siihen saakka, että hahmotat kuinka paljon kaloreita saat nykyruokavaliollasi ja mistä kannattaa niitä leikata.
Neuvot syömishäiriötä sairastavaa laiduttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neuvot syömishäiriötä sairastavaa laiduttamaan.
Mistä ihmeestä sait päähäs että mulla on syömishäiriö?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat ihan timmiltä.
Paitsi että en ole.
On mahdollista. Syö vähemmän kuin kulutat. Se on juuri noin yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
On mahdollista. Syö vähemmän kuin kulutat. Se on juuri noin yksinkertaista.
Mistä tiedän paljonko kulutan?
Itse pudotin 8 kiloa 3 kuukaudessa, Painonvartijoiden ohjeilla, eli tavallista kotiruokaa syöden.
Toki mulla oli enemmän ylimääräistä, raskausaikana söin varmaan viiden edestä. 🙈
Se viimeinen vatsanpömppö lähtee timmeillä vatsalihaksilla.
Sama pömppö sulla tulee olemaan jos luulet että se laihduttamalla lähtee.
Kokeileppa kokovartalopeilin edessä, miltä näytät ensin lösö ryhdissä, ja sitten sama hyväryhtisenä.(sivulta päin huikea ero)
Jos edelleen pömpöttää, niin keskivartaloon ja coren tukeen keskittyvää treeniä.
On mahdollista.
Syö vähemmän kuin kulutat. Tee 45-60min kävelylenkkejä.