Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

telegram-sovelluksessa huumekauppaa

Vierailija
20.08.2023 |

Mietin, vienkö poliisille puhelimen, joka on lainattu pojalleni ja se puhelin pitäisi viim. ti palauttaa omistajalleen.
Poikani on käynyt huumekauppaa telegrammissa ja hän on alaikäinen.
Olen ennenkin pyytänyt poliiseja tutkimaan poikani puhelimen, mutta kovin helpolla eivät sitä tee.

Mitenhän pitkäksi aikaa takavarikoivat kännykän jos ma käyn heille näyttämässä. Saavatko he kiinni nämä huumekauppiaat, pelkän nimimerkin avulla?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani on sijoitettuna perhetukikeskukseen ja helpointa olisi jos hällä ei olisi puhelinta ollenkaa, koska hän on siellä ollessaankin käynyt hakemassa huumeita joltakin, ainakin noitten viestien perusteella.

Mutta sitten taas yhteydenpito kavereihin katkeaa.

Kuinka saisin tuon huumeittenkäytön loppumaan..ap

Vierailija
2/7 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhdessä sovelluksessa myynti loppuu niin se alkaa toisessa. 

Vierailija
4/7 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vaan millä "kanavalla" niitä aineita myydään. Pitäisi päästä ostoksille.

Vierailija
5/7 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin kurja tilanne AP, voimia sulle. Mutta mieti vielä, kannattaako sun sekaantua ihan tuollaisella tavalla. Tarkoitan sitä, että poliisille "narahtaminen" tuskin koskaan korjaa päihdeongelmaa (kertokaa jos koette toisin? itse en tiedä yhtään tapausta), mutta aiheuttaa kuitenkin yleensä paljon muita ongelmia, jopa erittäin vakavia. Kuule, olen exnarkomaani itse, eikä mua saanut yhtään mikään lopettamaan ajoissa. Ei, vaikka mut kasvatettiin hyvin enkä nähnyt päihteidenkäyttöä lapsena missään. Huumeidenkäyttö on käsittämättömän vaarallista ja typerää ja siitä seuraa vääjäämättä erilaisia sosiaalisia ja terveydellisiä ongelmia, mikäli selviää hengissä tarpeeksi pitkälle, kyllä. Mutta toinen puoli tässä asiassa on se, että päihdeongelmainen on päihdeongelmainen, ja vaikka huumeet katoaisi maailmasta, poikasi voi aivan hyvin myös juoda itsensä kuoliaaksi, parin vuoden päästä ihan laillisestikin. Kolmekymppisenä voi olla kirroosi jo pitkällä, jos on ollut reipas:/ Tottakai haluat auttaa lastasi ja toki parikin vuotta raitista nuoruutta lisää olisi korvaamatonta aivojen kehitykselle. Toivottavasti nuoresi edes käyttäisi kannabista tai psykedeelejä, ne eivät tuhoa hänen elimiään ja hän voi saada työkaluja ongelmiinsa, vaikka niitäkään EI todellakaan voi suositella alaikäiselle. Sen sijaan alkoholismi on aina etenevä sairaus, jonka useimmat tiedostavat vasta kun yrittävät rentoutua/lomailla juomatta, kohtuullisimmin käyttäneet monesti havahtuvat vasta eläkkeellä. Tässä yritän sanoa, että et voi estää poikaasi tekemästä virheitään, nuortakaan. Kiellot ja rajoitukset muutenkaan eivät meillä ihmisillä kovin hyvin toimi. Sanoisin että parhaiten suht ehjin nahoin nuoruudesta/vaikeista ajoista selviämistä auttaa se, jos elämässä on kipinä johonkin. Eli harrastus tai intohimo ylipäätään johonkin muuhunkin kuin päihteisiin. Jos pojallas on hukassa unelmat ja harrastukset, ehkä voisit tuossa auttaa häntä.

Vierailija
6/7 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro vaan millä "kanavalla" niitä aineita myydään. Pitäisi päästä ostoksille.

Eri kaupungeilla on omat huumemyyntiryhmänsä, jonkun pitää lisätä sinut niihin.

Vierailija
7/7 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin tästä perhetukikeskuksen ohjaajan kanssa, ja hänkin oli sitä mieltä, että mun kannattais poliisille näyttää viestit. Tutkivat jos tutkivat..

Mutta kun on alaikäisestä kyse, pitäisi tehdä kaikkensa, että pysyy erossa päihteistä.

Harmi kun näistäkin keskuksista nuori pääsee aina karkaamaan vaikka ois liikkumiskieltokin päällä. Meidän nuori jo pariin otteeseen ottanu hatkat. Viimeksi hain hänet itse ja vein takas tuonne laitokseen. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän