Yleisurheilu MM-kisat
Niin toivoisi Suomi urheilijoiden menestystä mutta ikävä kyllä suurin osa valituista on väärässä sarjassa. Suomi "urheilijat" ovat vain nauttimassa talon antimista ja kotiin tultuaan kehuvat että kyllä oli mukavaa.
Kommentit (1594)
Vierailija kirjoitti:
Noniiiin....Hurskeen ja Haralan laji. Eivät tule koskaan pääsemään MM-tai Olympia finaaliin.😁
Ihan mielenkiinnosta: Montako kertaa itse olet ollut edes SM-finaalissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kassanavoid, siinä vasta comanche-amatsoni.
Just katsoin häntä että av-mammahan se siinä.
Mä epäilen että nämä sun haukkuvat leidit laittaisi sinut pakettiin tosi kevyesti ja toivottavasti nakkaisivat sen päälle jonnekin kauas. Voimaa siellä on takana vaikka miten irvailet.
🙄🙄🙄
Sori mutta en suinkaan haukkunut!!! Kassanavoid on kaunis!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että Usan edustajana alkuperäiskansan edustaja.
Kuin Suomenkin.
Suomessa in ti aaneja?
Harmi että kososella sekosi nyt heitto kun hän on normisti niin varma suorittaja. Mitali toki olisi vaatinut pientä ihmettä ja lisäksi sitä että joku noista kovista olisi epäonnistunut tyystin.
Toki ei olisi harmittanut yhtään jos se epäonnistuja olisi ollut tuo jenkkien price. Vaikuttaa olevan todella tekohymyineen todella ylimielinen ja omahyväinen persoona josta epäaitous huokuu kauas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin Suomenkin.
Suomessa in ti aaneja?
On varmasti niitäkin. Mutta Suomen alkuperäiskansa on ihan muuta. Kutsutaan nimellä saamelaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniiiin....Hurskeen ja Haralan laji. Eivät tule koskaan pääsemään MM-tai Olympia finaaliin.😁
Mitä sitten? Aika harva sinne noin muutenkaan pääsee.
p.s. Olympiafinaali on yhdyssana.
Tää Kreatiini Harala tähtää Olympia finaaliin😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin Suomenkin.
Suomessa in ti aaneja?
On varmasti niitäkin. Mutta Suomen alkuperäiskansa on ihan muuta. Kutsutaan nimellä saamelaiset.
Silja Kosonen ei ole saamelainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Aika harva sinne noin muutenkaan pääsee.
p.s. Olympiafinaali on yhdyssana.
Tää Kreatiini Harala tähtää Olympia finaaliin😂😂😂😂
Niin? Kaikki muutkin Olympialaisiin osallistuvat tähtäävät. Mutta vain alle 10 heistä pääsee sinne. Suurin osa ei pääse edes Olympialaisten alkueriin. Että ihan en nyt ymmärrä, mikä sinun ongelmasi tässä on. Varsinkaan, kun itse tuskin olet päässyt edes Hippokisojen finaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin Suomenkin.
Suomessa in ti aaneja?
Silja Kosonen ei ole saamelainen.
Väitinkö jossain että olisi?
t. lainaamasi
Sorjat neidot ovat suosikkejani, mutta esim. moukarin Olga Kuzenkova oli kiva ilmestys.
Jamaikan dop...juoksutehdas tuottaa jälleen kultaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkseni en ole urheilija. Miksi minun pitäisi siis olla jossain SM finaalissa?
Vierailija kirjoitti:
Menkää muualle kinaamaan.
Suus kii tollo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkseni en ole urheilija. Miksi minun pitäisi siis olla jossain SM finaalissa?
Jotta sinulla olisi edes jotain, minkä perusteella sinulla olisi vara ilkkua MM-tasolla kilpaileville urheilijoille.
Pistesija Suomeen! Pistesija Suomeen! Hyvä Suomi!
Symppis Silja, on vielä parhaat vuodet edessä. Hienosti pärjäsi näissä karkeloissa.
Siljan rentous on kadonnut, vielä on yksi heitto.