Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hävittää kerrostalossa viralliset paperit (laskut, lääkäriaikakirjeet jne) vuosien aikana kertyneet?

Vierailija
20.08.2023 |

Ei ole paperisilppuria eikä mahdollisuutta polttamiseen. En halua että kukaan tonkii ja näkee. Tää on iso taloyhtiö, tonkijoita saattaa olla. Papereita iso pinkka kertynyt.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kukaan jaksa tonkia jonkun ison taloyhtiön asukkaiden lääkäriaikoja roskiksesta huoh

Vierailija
2/62 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revit suikaleiksi. Ennen kaikkea henkilötiedot. Siinä mukavaa puuhasteltavaa sunnuntaiksi. Ja upotat veteen ja puristat mytyksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet ulkoilemaan ja menet laavulle tai muulle yleiselle nuotiopaikalle polttelemaan.

Vierailija
4/62 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

revi osiin ja laita johonkin märkään ruokajätteeseen sekaisin niin että läpikastuu... ei niistä vettyneistä kukaan mitään selkoa saa vaikka roskista tonkisikin, sine ne liukenee. Ei kumminkaan paksuissa nipuissa

Vierailija
5/62 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poltin laavulla.

Vierailija
6/62 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revin ks paperit, heitän roskapussiin ja pistän sekaan käytetyn vielä kostean suodatinpussin, ja/tai vauvan vaipan ym ällöä ja sellaista mikä saa tekstin ja paperin vaurioitumaan suljetussa pussissa ja luontaan työntää pahimmat dyykkaritkin.

Vierailija
7/62 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta edullinen silppuri, itse ostin Lidlistä olisikohan ollut 15€. Sillä sadepäivien ratoksi silppuaa. Kyllä todellakin taloyhtiön roskiksesta voi hävitä henkilötiedot. Huomaat sen sitten, kun alkaa tulla laskuja eri paikoista. Itselle käynyt näin. Henkilötunnus on yhtä tärkeää piilottaa kuin pankkikortin tunnusluku.

Vierailija
8/62 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se silppuri ei paljoa maksa, niin kuin tuossa sanottiin, ja tulet sitä tarvitsemaan useasti.

Vierailija
9/62 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin silppurin Biltemasta.

Vierailija
10/62 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämpäriin ja kuumaa vettä ja vaikka jotain nestesaippuaa. Sekoittaa aikansa ja kaataa ylimääräisen veden pois. Mytty sekaroskiin. Kukaan ei pysty lukemaan.

Vierailija
11/62 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin paperisilppurin marketista, maksoi 30 €. Paperisilpun vien sitten keräysastiaan.

Vierailija
12/62 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie jätehuollon tietosuojajätteisiin. Maksaa ehkä kympin iso muovikassillinen.

Vierailija
13/62 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota ongelmaa ei juurikaan enää ole, kun lähes kaikki tulee sähköisesti.

Vierailija
14/62 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostin paperisilppurin marketista, maksoi 30 €. Paperisilpun vien sitten keräysastiaan.

Paperimassaa, martoilla ohje, siitä sitte askartelemaan: https://fi.pinterest.com/tavuo/paperimassaa/

Kirjastoissa on usein iso lukollinen "Sulo" johon voi jättää

Vierailija
15/62 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me viedään jättimarketin keräyspisteisiin samalla kauppareisulla. 

Vierailija
16/62 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylempänä mainittiin paperimassan teko. Ota siis vettä sankoon ja kasta hävitettävät paperit veteen sekä tee niistä vaikka greipin kokoisia palloja. Sellaista möhkälettä ei avaa millään ilman paperi ei repeytyisi.

Vierailija
17/62 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis silppuri ? Saa huokealla.

Vierailija
18/62 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olis silppuri ? Saa huokealla.

Miksi ostaa joku helposti tukkeutuva ja hajoava härpäke, kun homman saa helposti tehtyä käsin?Repiminen ja kastelu on ihan iisi homma. Vai onko sulla jo käsivoimatkin menneet niin, ettet kykene repimään? Lisäksi saksillakin voi silputa.

Vierailija
19/62 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn öisin tunkemassa niitä naapureiden postilaatikoihin.

Vierailija
20/62 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä revin pieneksi silpuksi, laitan ämpäriin, vettä päälle ja liotus. Massan heitän lopuksi sekajätteen mukaan roskapussiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi