Pariskunta käyttää ruokaan vain 50 euroa viikossa
Sairaanhoitaja ja hänen it-alalla työskentelevä miehensä käyttävät ruokaan vain 200 euroa kuukaudessa. Heidän ystävänsä ihmettelevät miten pariskunta saa tehtyä ostokset niin edullisesti.
Kommentit (9)
Se on hyvä ettei kaikki ole palstamammojen kaltaisia läskipalloja joilla ruokaan menee 500€ päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee 60e/kk.
N40kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee 60e/kk.
N40kg
Siis 40kg ylipainoa.
No meilläkin menee miehen kanssa noin 200e. Itse syön kaksi kertaa päivässä. Mies saa muutaman ilmaisen lounaan kuukaudessa.
Saadaan ilmaiseksi naudanlihaa, maitoa, perunoita, jauhoja, puurohiutaleita. Mies juo töissä kahvia ilmaiseksi, itse juon kahvia kaksi kuppia (ei mukia) päivässä kotona tai käyn kahvilla miehen töissä ilmaiseksi.
Mulla on kasvimaa, jonka antimia käytetään tuoreeltaan ja säilöttynä. Sienestän, marjastan, kalastetaan katiskalla.
Jos jotain pitää ostaa, sen ostan tarjouksesta tai paikasta josta sen halvimmalla saa.
Vierailija kirjoitti:
No meilläkin menee miehen kanssa noin 200e. Itse syön kaksi kertaa päivässä. Mies saa muutaman ilmaisen lounaan kuukaudessa.
Saadaan ilmaiseksi naudanlihaa, maitoa, perunoita, jauhoja, puurohiutaleita. Mies juo töissä kahvia ilmaiseksi, itse juon kahvia kaksi kuppia (ei mukia) päivässä kotona tai käyn kahvilla miehen töissä ilmaiseksi.
Mulla on kasvimaa, jonka antimia käytetään tuoreeltaan ja säilöttynä. Sienestän, marjastan, kalastetaan katiskalla.
Jos jotain pitää ostaa, sen ostan tarjouksesta tai paikasta josta sen halvimmalla saa.
Mistä saatte ilmaista ruokaa?
Minulla menee 50 euroa kuukaudessa.
Kuinka monessa ketjussa tätä samaa pitää ihmetellä, vai onko noita juttuja useampia?
No, kirjoitan saman kuin edelliseen: tekisivät kerrankin jutun siitä, minkä verran 18-vuotiaasta takuueläkkeellä ja toimeentulotuella elävät ostavat ruokaa.
https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/9f10ae84-961c-48e7-a7e2-adb…