Oletteko koskaan viettäneet kumppanisi kanssa romanttista hotelliyötä?
Kommentit (19)
Niinku yleensä. Seksiä ja sitte nukutaan.
Minä kuorsasin ja mies katsoi lätkää. Juotiin sitä ennen viiniä sängyssä.
🇺🇦🇮🇱
Useasrmti. Majoitumme hotelleissa kaupunkireissuilla. Tosin romanttisempaa jossain agriturismossa tai omassa 2. kodissa etelässä
Olen joutunut työni takia yöpymään niin paljon hotelleissa, että hotelli on minulle vihoviimeinen paikka olla romanttisesti kenenkään kanssa.
Töissä on tullut sen verran monta hotelliyötä, että romantiikka ja hotelli ei sovi enää mitenkään samaan lauseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen joutunut työni takia yöpymään niin paljon hotelleissa, että hotelli on minulle vihoviimeinen paikka olla romanttisesti kenenkään kanssa.
Oliko työmatkoilla koskaan seksiä jännienmiesten kanssa 😕
Ei ollut romanttinen , oli koominen. Käytiin jossain grillillä syömässä ja mentiin nukkumaan hotelliin siinä iltayhdeksän aikoihin. Tai mies nukkui. Muistan tämän illan tosi hyvin. Meillä ei ollut ollut seksiä yli viiteen vuoteen eikä ollut silloinkaan. Ei ole vieläkään ja tästä aikaa reilusti yli vuosikymmen
Kyllä. Pyrimme muutaman kerran vuodessa pääsemään "pakomatkalle" vähän parempiin puitteisiin. Hyvin on sujunut joka kerta. Yksikin yö ihan rauhassa kahdestaan tekee hyvää.
Täh,onko tämä vitsi? N.miljoona kertaa.Eikö muut vietä?
Vierailija kirjoitti:
Täh,onko tämä vitsi? N.miljoona kertaa.Eikö muut vietä?
Kuten osa jo sanoikin, jos möllötää työkseen hotelleissa, ei niissä ole mitään romanttista eikä niihin enää vapaa-ajalla hinkua. Itse varaan romanttiseen käyttöön enemmin jonkun mökin kuin hotellihuoneen.
Häämatkalla oltiin Tampereen kylpylässä. Illalla tuli telkkarista Kummeli Stories ja sitä katsoessa syötiin Pizzeria Napolista haettuja pizzoja. Mies joi tumman Kozelin ja minä. Happy Joe siiderin.
Kerran elämässäni olen yöpynyt hotellissa.
Maksoin reissun, konserttiliput ja hotellin miehellekin, ja oli kai mulla jotain ajatuksia seksistäkin. No mitäpä tyhjää, nyrkistä sain naamaani vain tuona yönä.
Ei olla. Kotona voi viettää romanttisen yön.
No emme ole. Naimisissa olemme olleet yli 20 vuotta.
Kotona on paras nukkua ja en viitsi edes ajatella, että lähtisin johonkin hotelliin yöksi ja valvoisin siellä muiden metelien takia. Olemme myös matkustelleet koko perheen kanssa niin paljon, että emme enää mene helposti tympeisiin hotelleihin.
Nyt olemme kyllä lähdössä miehen kanssa kahdestaan lappiin vaeltamaan viikoksi. Romanttisuudesta en tiedä, mutta varmasti reissusta tulee hyvä, sillä tiedämme jo etukäteen maisemien olevan hienot ja vaeltaminen on meidän juttumme.
Joo tykätään molemmat tosi paljon hotellihuoneista ja hotelliaamiaisista ja kylpylöistä. Haaveillaan nytkin hotellilomasta.
Itse en koe, että hotelliyöpyminen on mitenkään romanttista, mutta toki sielläkin voi olla romanttista aikaa - mutta se siis ei johdu siitä paikasta. Missä tahansa voi olla romanttisia tilanteita. Kumppanin kanssa on kyllä kiva matkustaa ja nähdä uusia paikkoja tai palata vanhoihin tuttuihin paikkoihin.
Periaatteessa kyllä, mutta minä päätin ennen romanttista illallista nukahtaa hetkeksi ja nukuinkin sitten makeasti aamuun asti. Lähdin lenkille klo 6 ja sen jälkeen mentiin aamupalalle.
Eipä ole tullut mieleen.