OSALLISTU KYSELYYN!
Haluatko osallistua ns. mainekyselyyn? Eli vastaisitko ikäsi, sukupuolesi, läänisi ja viimeisenä HESBURGER, MAC DONALDS, vai JOKU MUU ja MIKSI kyseinen valinta! Kiitos!
Kommentit (20)
ja mcdonalds, rakastan niitä salaatteja, njams......
Nainen, Etelä-Suomi, 27v, Carrols :) (Koska täällä Helsingissä sellainen vielä on tarjolla!!)
Hese: tosi pienet ranskalaiset, hyvät hampurilaiset
Mac: plääh
nainen, 32v, länsisuomi. ehdottomasti rolls. =)) annokset tehdään vasta kun tilattu, ja se kastike,nam.
hesessä mauttomat ranskalaiset ja hampurilaisissa ällöttävän paljon majoneesia!
En siis asu Suomessa, joten olen hyvin marginaalinen vastaaja ;-)
Ikä 35v. alunperin pääkaupunkiseudulta.
Hesburger, jos pitää valita hampurilaispaikka, siellä paremmat ja isommat ateriat.
Muuten menisin kiinalaiseen ravintolaan, ihanaa ruokaa!
No aloitetaan sitten minulla!
Eli
nainen, 28 v, länsi-suomi ja hese (= kotimaista ruokaa)
Tarvin tämän opiskelutehtävää varten kuitenkin. Oli ilmeisesti huono aihe!
että on ihan lusmuilua tehdä ' tutkimusta' keskustelupalstalla! Ärsyttää vaan, kun ite on aikoinaan tehnyt hommansa kunnolla... Ei täältä saa matskua mikä olis mitenkään käypästä tutkimukseen, edes opiskelutehtävään.
-nainen 34v.
-uudenmaan lääni
-Mc Donalds
-koska Carrols on pilattu ja Hesen hampurilaiset ovat kaikkein rasvaisimpia, uivat kastikkeessa (ei auta vaikka pyyhkii servetillä enimmät pois) ja ranskalaiset maistuvat pahoilta (käyttävätköhän jotain härskiintynyttä eläinrasvaa niiden paistamiseen?).
Mieluiten en käy enää missään hampurilaisella nyt kun rolssia ei enää ole. Oikeastaan hyvä niin.
Vierailija:
Haluatko osallistua ns. mainekyselyyn? Eli vastaisitko ikäsi, sukupuolesi, läänisi ja viimeisenä HESBURGER, MAC DONALDS, vai JOKU MUU ja MIKSI kyseinen valinta! Kiitos!
Ja siitä syystä, että perhekerhon edut ovat tosi hyvät.
(mm presidenttikahvia kaupan päälle ostitpa sitten mitä tahansa)
28v
nainen
Etelä-Suomen lääni
Mäkki: hesen ranskalaiset on karseita, rolssi oli myös hyvä.
Ja meidän piti tehdä tämä nyt valitettavasti tällä tavalla, tärkeilijät!
26v, nainen, en mä muista läänejä mutta Helsingissä asun. En tue uskiksia joten en syö Hesellä, pikaruokapaikoista mieluisin on jokin karvakäden pizzeria
Nainen 24, Etelä-Suomi ja Hese
Isommat ja maukkaammat ateriat kuin Mäkissä. Tosin Mäkissä olisi paremmat lelut lastenaterioissa, Hesessä omituista krääsää.
nainen 23v
länsi-suomi
mielummin joku muu, mutta välillä myös hese
Olen parikymmpinen nainen uudenmaan läänistä.
McDonalds!! Siellä paremmat ateriat omaan makuun. Eilen ostettiin Hesburgerista ja ranskalaiset oli ihan nahistuneita ja löysiä ja muutenkin ihan huonot ateriat :)