Voisitteko naiset kertoa miksi te käytätte filttereitä tinderissä, vaikka jokarapauksessa tulen tietämään minkä näköisiä oikeasti olette sitten jos tavataan?
Kiva kun odotan jotain kympin kaunotarta ja sitten vastassa on joku nainen jota ei edes tunnista.
Kommentit (8)
En käytä enkä ole tinderissä mutta ihan oma vika jos et muka tunnista filtteröityä kuvaa.
Minulla miehenä on netin kuvapankista komean miehen kuva ja menen ihan läpällä treffeille vain aiheuttamaan pettymyksen naiselle. Omalla kuvalla en saanut yhtään osumaa vuoteen joten hyvä kostaa jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla miehenä on netin kuvapankista komean miehen kuva ja menen ihan läpällä treffeille vain aiheuttamaan pettymyksen naiselle. Omalla kuvalla en saanut yhtään osumaa vuoteen joten hyvä kostaa jotenkin.
Oot aika typerän lapsellinen.
Miten et huomaa jos kuvassa on käytetty filtteriä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En välitä sillä tuota lähemmäs en naisia koskaan pääse.
Filttereitä tai ei, mutta pahimpia on ne ihmiset, jotka tulee deiteille vähintään 20 kiloa sitten. Oi miksi siitä omasta tilanteestaan ei voi olla rehellinen, ja hyväksyä itsensä sellaisena kuin on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En välitä sillä tuota lähemmäs en naisia koskaan pääse.
Ja hyvä niin koska ethän sinä terve ole psyykkisesti. Ja jos sulla olis yksikin ystävä, keksisit ajalles parempaa käyttöä.
Upppp