Mitä väriä laittaisi harmaan kanssa?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
No melkein mikä vaan . Mulla makkarissa harmaat seinät ja pitkään oli vain valkoista ja harmaata tekstiileissä. Nyt vaihdoin vähän tyyliä ja pistin vihreää lisäksi
Ihanan ankeeta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No melkein mikä vaan . Mulla makkarissa harmaat seinät ja pitkään oli vain valkoista ja harmaata tekstiileissä. Nyt vaihdoin vähän tyyliä ja pistin vihreää lisäksi
Ihanan ankeeta...
Nykyään näyttää olevan muotia vetää koko kämpän yleisväri jollain greigellä / harmaalla. Yhdet tutut veti just näin ja huoneiden tehosteseinät vielä harmaan rinnalla eri värillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanan ankeeta...
Kiitos
Ja ainahan viininpunainen ja harmaa käy yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Marjapuuron sävyä.
:D tässäkin aika monta sävyä
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ei. Liian tunkkainen. 😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanan ankeeta...
Nykyään näyttää olevan muotia vetää koko kämpän yleisväri jollain greigellä / harmaalla. Yhdet tutut veti just näin ja huoneiden tehosteseinät vielä harmaan rinnalla eri värillä
Mistä tulee valoa
No niin. Tässähän taiskin tulla luetelluksi kaikki sateenkaaren värit, joten ap on taas lähtöruudussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marjapuuron sävyä.
:D tässäkin aika monta sävyä
Kyllä vaan, mutta sanotaanko vatkatun puolukkapuuron sävy.
Laita vihreää.
Mulla ei ole harmaata vaan beigeä ja sen kaverina valkoista ja vaaleanpunaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ei. Liian tunkkainen. 😬
Tunkkainen, no ei missään tapauksessa. Ja varmaan oikeat sävyt löytyvät.
Mulla on tummaa harmahtavansinistä, limetinvihreää ja valkoista. Pieniä keltaisia läikkiä piristeenä.
No mitä muuta siellä on harmaan sohvan lisäksi?
Vaalea matto ilman muuta. Kasvit.
Just tilasin harmaan pussilakanan ja sille hyvän pinkin aluslakanan. Pinkkiä valitessa pitää olla tarkka, on ällöä ja räikeää ja sit on hemmetin hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanan ankeeta...
Mistä tulee valoa
Meillä ainakin isoista ikkunoista. Viherkasveista.
Vierailija kirjoitti:
Eikö harmaan kanssa käy mikä väri tahansa? Eli mistä itse tykkäät?
Juu mutta ole tarkkana sävyn voimakkuudesta etteivät riitele keskenään!
Börja med att slänga det gråa.