Oletko yleensä hyväntuulinen vai pahantuulisen?
Kommentit (21)
Neutraali.
Elämäntilanne on sellainen, ettei kauheasti hymyilytä. Pahalla mielellä olen harvoin.
T: tuntematon
Loistaa silmät, nauraa suu, ei sua voita kukaan muu.
Näin sanoivat työkaverit, kun lopetin työt siellä. Voi, olisivat tienneet, mitä nauravan suun takana olikaan!
En halunnut rasittaa ketään ongelmillani.
Nyt olen eläkkeellä ja odotan kuolemaani, elämäni ei ole ollut helppoa.
Jos joku on kiinnostunut, kirjoita kysymys, yritän vastata
Hyväntuulinen ja sellaiseksi olen syntynyt. Totta kai muutkin tunteet minussa näkyvät, mutta perusvire on positiivinen.
Hyväntuulinen. Jos minulla on kipuja tai olen nukkunut huonosti. Saatan olla omissa maailmoissa.
Hyväntuulinen ja hymyileväinen.
Pyrin olemaan aina muille ystävällinen.
Sisältä olen rikki, väsynyt, uupunut.
Juurii nyt haluaisin suudella kaunista maailmaa.
Minäkin pääsääntöisesti hyväntuulinen/neutraali. Olen armosta saanut hyvää mieltä ja terveyttä mistä saan nauttia päivittäin. Kiitän Jumalaa kaikesta siunauksesta ja terveydestä sekä yritän kykyjeni mukaan olla hyveellinen ihminen.
Pääasiassa en ole millään päällä tai sitten olen pahalla päällä. En edes muista koska viimeksi olisi ollut hyväntuulinen fiilis.
Suhteellisen hyvätuulinen, mutta otan vaikeat asiat hyvin raskaasti. En silti raivostu kuin harvoin.
Hyväntuulinen olen yleensä. Pahantuulinen olen välillä yksin ollessani, jolloin haukun itsekseni ihmisiä.
Välillä hyväntuulinen. Yksin ollessani usein pahantuulinen. Ilmenee niin, että haukun ihmisiä ääneen itsekseni. Puhun itsekseni ääneen ja haukun ihmisiä ja maailman asioita. Olen ystävällinen nähtäessä ihmisille joita yksin ollessani voin inhota ja haukkua.
Nuorena olin ehkä enimmäkseen hyväntuulinen, mutta ikään myöten voittopuolisesti negatiiviset elämänkokemukset rupesivat v1tuttamaan niin että olen nykyään voittopuolisesti pahantuulinen!
Sisältä hauras ja rikkinäinen, ulospäin yritän olla hymyilevä ja positiivisella asenteella. Silloin kun kukaan ei näe, itken polvillani lattialla.
Niin hyväntuulinen, että itseäkin jo v1tuttaa.
Tästä näkee kuinka hyvin ihminen voi pitää yllä kulisseja. Itse olen ollut tässä hyvin taitava enkä edes itse tajunnut että voin huonosti. No huonostihan siinä lopulta kävi kun murehti, ei nukkunut ja antoi itsestään muille aina hyvän kuvan. Keräilin vuosikymmenet asioita sisälle ja lopulta napsahti.
Olkaa tarkkoina, että huomaatte hakea apua jos oikeasti pahalta tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Loistaa silmät, nauraa suu, ei sua voita kukaan muu.
Näin sanoivat työkaverit, kun lopetin työt siellä. Voi, olisivat tienneet, mitä nauravan suun takana olikaan!
En halunnut rasittaa ketään ongelmillani.
Nyt olen eläkkeellä ja odotan kuolemaani, elämäni ei ole ollut helppoa.
Jos joku on kiinnostunut, kirjoita kysymys, yritän vastata
Saanko kysyä , että millä perusteella pääsit eläkkeelle?
Hyväntuulinen olen. Yritän nähdä hyvää kaikessa ja epäonnistumisetkin otan oppimiskokemuksina.
Juuri pääsin eroon miehestä, joka oli aina pahantuulinen ja ahdistava. Muutaman vuoden jaksoin tota, mutta nyt tuli mitta täyteen.