Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex- mies meni aina ennen miesten reissuilla, nykyisin reissaa uuden puolisonsa kanssa

Vierailija
19.08.2023 |

Semmosia parisuhde reissuja, samoja paikkoja missä ennen oli "poikien" kanssa, käy nykyisin yhdessä uuden puolisonsa kanssa, jopa niin että kaverillakin nainen mukana. Niin se muuttuu,,ei ole tarvetta enää päästä pois perheen/puolison luota. Uusi onni ja rakkaus, paljon yhteistä tekemistä. Mutta, huomatkaa kuitenkin, että reissut on niitä miehen käymiä, mihin tämä uusi otetaan nyt mukaan. Ei heidän ns.omia tai naisen mieleisiä reissuja.
Mutta, lähtökohta parisuhteelle heillä aivan eri kun meillä oli. Kun piti jonkun ne lapsetkin hoitaa.
Ja ei, en ole katkera, enkä kateellinen, kunhan vaan totean asian olevan näin.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uudella rouvalla on edessä sama kohtalo, kun mennään aikaa eteenpäin.

Narsisti kyllästyy nopeasti. Ole onnellinen että olet hänen ex.

Miten ihmeessä sait ap:n miehestä narsistin?

Siksikö kun ei reissannut ap:n kanssa? Ehkä ap ei ollut se oikea kun erottukin on. Reissut tehtiin äijäporukalla kun ei parisuhde ollut niin tärkeä. Yhteen menty ehkä nuorena ja voitu kokea painetta perustaa perhe. Sitten huomattu että ei tämä toimi ja puuttuu se tunne.

Uuden puolison kanssa toisin ja ikääkin tullut edemmän ja mies kypsynyt.

Tuo narsisimin hokija on tehnyt itsestään pellen jo kauan sitten.

Vierailija
22/42 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä sait ap:n miehestä narsistin?

Siksikö kun ei reissannut ap:n kanssa? Ehkä ap ei ollut se oikea kun erottukin on. Reissut tehtiin äijäporukalla kun ei parisuhde ollut niin tärkeä. Yhteen menty ehkä nuorena ja voitu kokea painetta perustaa perhe. Sitten huomattu että ei tämä toimi ja puuttuu se tunne.

Uuden puolison kanssa toisin ja ikääkin tullut edemmän ja mies kypsynyt.

etkö ole lukenut naistenlehtiä? exmies on synonyymi narsistille. kaikki exmiehet ovat narsisteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet ettei ole sen naisen mieleisiä reissuja?

Vierailija
24/42 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta vois päätellä että sä oot hankalaa matkaseuraa

Vierailija
25/42 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on löytynyt se oikea, jonka kanssa on myös mukava reissata yhdessä. 

Vierailija
26/42 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on, että sen vaimon kanssa eletään perhe-elämää jonka kanssa on lapset. Kökitään kotona ne vuosikymmenetkin ja ollaan neljän seinän sisällä. Elämä on pelkkää arkea. Sitten tulee se seuraava puoliso ja sen kanssa sitten käydään mökillä, risteilyillä, konserteissa, kylpylöissä, matkoilla, juhlitaan sen sun tätä ja eletään sitä leveämpää ja nautinnollisempaa elämää. 

Miksi tulisi seuraava puoliso? Me osattiin elää tylsä lapsiperhevaihe yhdessä ja nyt kun lapset on muuttaneet pois, osataan ihan keskenämme matkustella yms. Ei siihen uutta puolisoa tarvita.

Vierailija
27/42 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on, että sen vaimon kanssa eletään perhe-elämää jonka kanssa on lapset. Kökitään kotona ne vuosikymmenetkin ja ollaan neljän seinän sisällä. Elämä on pelkkää arkea. Sitten tulee se seuraava puoliso ja sen kanssa sitten käydään mökillä, risteilyillä, konserteissa, kylpylöissä, matkoilla, juhlitaan sen sun tätä ja eletään sitä leveämpää ja nautinnollisempaa elämää. 

Miksi tulisi seuraava puoliso? Me osattiin elää tylsä lapsiperhevaihe yhdessä ja nyt kun lapset on muuttaneet pois, osataan ihan keskenämme matkustella yms. Ei siihen uutta puolisoa tarvita.

Näinhän se on, jos on alun perin oikea puoliso. Monesti ei vaan ehdi sellaista löytyä vielä siinä vaiheessa, kun biologinen kello tikittää.

Vierailija
28/42 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihetta sivuaa juuri teattereihin tullut elokuva Andra akten. Käykääpä katsomassa., kelpo leffa.

Vierailija
29/42 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen todella onnellinen nyt, ilman ex-puolisoani. Me emme todellakaan sopineet yhteen, ja meidän suhteemme oli kamala. Ei ole minulta pois, jos on nyt onnellinen, hyvä vain hänelle. Minä ainakin olen erittäin tyytyväinen elämääni ilman häntä. En missään tapauksessa haluaisi olla tämän uuden naisen tilalla.

Varmasti asia on niin, että tämän uuden kanssa on hyvä olla, joten haluavat reissata yhdessä. Ja varmasti tulevat tekemään myös naisen toiveiden mukaisia reissuja. Ja varmasti heillä myös on yhteisiä mielenkiinnon kohteita, kun ovat yhteen päätyneet.

No mikä se ongelma sitten on? Sinä olet onnellinen, exä on onnellinen ja exän uusi nainen on onnellinen. Mitä sitä enempää vatvomaan?

Vierailija
30/42 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin menenkin: seikkailu!

Joskus siellä on naisiakin, joskus ei,

joskus nainen lähtee mukaan avoimeen kutsuun, joskus ei.

Vierailija
31/42 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi, jos tuo aiheuttaa pahaa mieltä. Mutta tästäkin voi ottaa opiksi. En itse perustaisi sellaisen miehen kanssa parisuhdetta, joka ei tahdo viettää pääosaa vapaa-ajastaan minun kanssani. Ja kuten teilläkin kävi, niin olen huomannut saman lähipiirin eroavissa pareissa eli olivat pareja, jotka viettävät vapaa-aikaa paljon erillään. Kyllä se vain jotain kertoo. Ei ole kiinnostusta viettää aikaa yhdessä. 

Nyt vanhemmiten vietämme mieheni kanssa ihan kaiken ajan kahden. Olemme olleet yhdessä 35 vuotta onnellisina. Eli mistään alkuhuumasta ei ole kyse.

Vierailija
32/42 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä alkuhuumaa, kolmen neljän vuoden päästä on nykyinenkin exä, jos on tuontyylinen mies.

Vierailija
33/42 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisin syy on, että nyt miehellä on mukavampaa matkaseuraa kuin aiemmin on ollut. Varmaan ap on ollut niin rasittavaa seuraa, ettei mies ole enää halunnut hänen kanssaan reissata.

Mitä muiden miesten kanssa on puhetta matkoista ollut, niin aika moni ei mielellään halua lähteä puolisonsa kansaa matkalle, koska se on silloin pelkkää valitusten kuuntelemista. Miehet reissaavat kyllä yhdessä lastensa kanssa ihan mielellään, koska silloin reissussa vallitsee harmonia. Monta kertaa vaimon ollessa mukana yhteisellä matkalla kenelläkään ei ole enää kiva ja harmoniasta ei ole tietoakaan. Jostain syystä vaimoilla on tapana matkoilla uhriutua, kiukutella ja valittaa.

Vierailija
34/42 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kyllä tuohon on varmasti ollut syynsä. Se syy saattaa löytyä, kun katsot peiliin.

Vierailija
35/42 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kyllä tuohon on varmasti ollut syynsä. Se syy saattaa löytyä, kun katsot peiliin.

Mies joutuu ostamaan arvostuksensa.

Vierailija
36/42 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat vieläpä ylpeitä näköjään, kun mies roikotti exää, eikä mennyt tämän kanssa esim. naimisiin.

Mullakin oli exä, joka lähdettyäni 10v suhteesta oli jo vuoden sisään tekemässä lasta ja menossa naimisiin uuden kanssa. Niin ja kertoi kuinka ei enää onnistukaan olla käytännössä puolet vuodesta kotipuolessa metsästysreissuilla ja kylän peräkammaripoikien kanssa kapakkareissuilla siinä sivussa...

No hyvä niin jos se uusi oli vain niin hyvä nainen ettei muuta halunnutkaan, toisin kuin minun kanssani ollessa, mutta epäilen kuitenkin ihan vaan sitä että se uusi eukko näytti heti alussa kaapin paikan eikä suostunut mihin tahansa.

Mutta pitikö mua vedättää vuosikymmenen ajan jos olin niin huono? Eronnut on kyllä tuo exäkin nyt parikymmentä vuotta myöhemmin tuostakin suhteesta.

Vierailija
37/42 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä narsistihuutelijat on kyllä oma lukunsa. Jokainen mies on aina narsisti. 

38/42 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa katkera. Et ehkä ollut mukavaa seuraa. Arvostelet ja tuomitset nytkin asiaa, joka ei sinulle kuulu.

Lapset ei ole syy matkojen tekemättömyyteen, lapset voi ja pitääkin välillä jättää hoitoon ja viettää kahdenkeskeistä aikaa.

Anna miehesi olla onnellinen, ja ota vaikka opiksi. Jos joskus itse tapaat jonkun uuden, muista olla mukava.

Vierailija
39/42 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa olen ollut katkera? Tai vatvonut? Ensimmäisessä viestissä taisin sanoa,,että en ole asiasta katkera, kunhan totean "ääneen" asian olecan näin.

Ja ei, asiassa ei ole ongelmaa. Kaikki on hyvin juuri näin. Ihan sama oliko vika minussa vai hänessä. Yhdessä me oltiin tosi huonoja.

Mutta ei tää mies ole kyllä myöskään tehnyt reissuja pelkästään lastensa kanssa. Jotain perhereissuja tehtiin kerran pari vuoteen.

Vierailija
40/42 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomareissuilla on juuri niin kivaa, kuin seura on. Itse ainakin menisin lomalle ainoastaan hyvässä seurassa. Aina se ei ole automaattisesti puoliso.