Ex- mies meni aina ennen miesten reissuilla, nykyisin reissaa uuden puolisonsa kanssa
Semmosia parisuhde reissuja, samoja paikkoja missä ennen oli "poikien" kanssa, käy nykyisin yhdessä uuden puolisonsa kanssa, jopa niin että kaverillakin nainen mukana. Niin se muuttuu,,ei ole tarvetta enää päästä pois perheen/puolison luota. Uusi onni ja rakkaus, paljon yhteistä tekemistä. Mutta, huomatkaa kuitenkin, että reissut on niitä miehen käymiä, mihin tämä uusi otetaan nyt mukaan. Ei heidän ns.omia tai naisen mieleisiä reissuja.
Mutta, lähtökohta parisuhteelle heillä aivan eri kun meillä oli. Kun piti jonkun ne lapsetkin hoitaa.
Ja ei, en ole katkera, enkä kateellinen, kunhan vaan totean asian olevan näin.
Kommentit (42)
Kun kaverit pariutuvat ja lisääntyvät, miesten reissut yleensä harvenevat ja muuttuvat parisuhde- ja perhelomiksi. Sellaista se.
Et ollut riittävän edustava "matkatavara" näin rumasti sanottuna.
Minun mieheni on paljon kotona iltaisin ja olemme lomalla yhdessä 4-5 viikkoa vuodessa, ja kaikki viikonloput mökillä yhdessä.
Aikaisemmassa suhteessa mies oli lomalla vain viikon vuodessa, ja illat poissa kotoa. Käytännössä vain viikonloput kotona.
En tiedä, mikä on muuttunut. Ei se eksä mikään vaikea ihminen ollut.
Ehkä Ikääntynyt? Olemme riittävän samanlaisia? Haluamme samoja asioita? Oppinut, että parisuhde vaatii kotona oloa?
Nämä reissut oli semmoisia, että perheet ja naiset jätettiin kotiin ja miehet meni keskenään. Mun exällä oli näitä tosi paljon. Luultavasti vaan juoksi karkuun minua ja perhettä, hakeutui pois kotoa enemmän ja enemmän. Ja nyt kun ei tarvitse miettiä lasten hoitoa ja uuden naisen kanssa onni kukoistaa ja on hyvä parisuhde, reissaa mielellään hänen kanssaan yhdessä.
Näin se menee.
Tai yksinkertaisesti hänellä on nyt parisuhde mihin haluaa panostaa. Viettää aikaa yhdessä.
Meni miesten reissuilla minne? Kirjoittakaa nyt edes joten kuten selvästi!
Näinhän se on, että sen vaimon kanssa eletään perhe-elämää jonka kanssa on lapset. Kökitään kotona ne vuosikymmenetkin ja ollaan neljän seinän sisällä. Elämä on pelkkää arkea. Sitten tulee se seuraava puoliso ja sen kanssa sitten käydään mökillä, risteilyillä, konserteissa, kylpylöissä, matkoilla, juhlitaan sen sun tätä ja eletään sitä leveämpää ja nautinnollisempaa elämää.
Mistä tiedät, ettei reissut ole uuden naisen mieleisiä?
Meillä ei edes ole lapsia, mutta ennen mies pakeni. Tämä muuttui kun hänelle tuli ikää lisää. Edelleen hän pakenee tiettyjä velvoitteita mutta ei enää yhdessäoloa sinänsä. Mukavuudenhalu ollut aina, nyt se toimii näin päin. Viisastumista ei ole tapahtunut.
Exä stalkkaa, tästä pitäisi tehdä leffa!
Voi ne olla, ja varmasti ovatkin uuden naisen mieleisiä. Mutta,,reissut ovat niitä miehen vakkari reissuja joita teki vuosittain. Nyt tämä nainen on vaan mukana niillä. Siksi puhun miehen reissuista.
Minulle mies on alusta asti sanonut, ettei halua enää matkustaa ilman minua, kun on viimein onnellisen parisuhteen löytänyt. Velvollisuudentuntoisesti kesti huonoa parisuhdetta lasten takia, heidän tapauksessaan oli oikea huoli lasten hyvinvoinnista. Et sinä ap voi tietää miten niistä matkoista sovitaan, voihan heillä olla enemmän yhteisiä mielenkiinnon kohteita kuin teillä oli. Mies myös teki minulle heti alussa selväksi, että haluaa naimisiin, exänsä kanssa ei suostunut.
Uusi ei ehkä päästå yksin. Näin se monesti menee. Mies suostuu siinä uuden rakkauden huumassa tossun alle.
Eiköhän sinunkin olisi jo aika laskea irti entisestä miehestäsi. Hänellä on jo uusi elämä. Hanki sinäkin se pikaisesti.
Exä ei stalkkaa. Lapsilta vain kuulen asioita. Mielelläni olisin näistä täysin tietämätön. En kuitenkaan halua kieltää lapsia puhumasta, heillä tarpeeksi hankalaa jo muutenkin. Mun vaan pitää aikuisena kestää ja suhtautua asioihin neutraalisti.
Vierailija kirjoitti:
Minulle mies on alusta asti sanonut, ettei halua enää matkustaa ilman minua, kun on viimein onnellisen parisuhteen löytänyt. Velvollisuudentuntoisesti kesti huonoa parisuhdetta lasten takia, heidän tapauksessaan oli oikea huoli lasten hyvinvoinnista. Et sinä ap voi tietää miten niistä matkoista sovitaan, voihan heillä olla enemmän yhteisiä mielenkiinnon kohteita kuin teillä oli. Mies myös teki minulle heti alussa selväksi, että haluaa naimisiin, exänsä kanssa ei suostunut.
Tämä voisi olla minun kirjoittamani. Naimisiinmenoa myöten.
mitä se kertoo sinusta ap, kun mies ei halunnut matkustaa sinun kanssa?
ja mitä sinä exän matkusteluja kyttäät?
Vierailija kirjoitti:
Uudella rouvalla on edessä sama kohtalo, kun mennään aikaa eteenpäin.
Narsisti kyllästyy nopeasti. Ole onnellinen että olet hänen ex.
Miten ihmeessä sait ap:n miehestä narsistin?
Siksikö kun ei reissannut ap:n kanssa? Ehkä ap ei ollut se oikea kun erottukin on. Reissut tehtiin äijäporukalla kun ei parisuhde ollut niin tärkeä. Yhteen menty ehkä nuorena ja voitu kokea painetta perustaa perhe. Sitten huomattu että ei tämä toimi ja puuttuu se tunne.
Uuden puolison kanssa toisin ja ikääkin tullut edemmän ja mies kypsynyt.
Minä olen todella onnellinen nyt, ilman ex-puolisoani. Me emme todellakaan sopineet yhteen, ja meidän suhteemme oli kamala. Ei ole minulta pois, jos on nyt onnellinen, hyvä vain hänelle. Minä ainakin olen erittäin tyytyväinen elämääni ilman häntä. En missään tapauksessa haluaisi olla tämän uuden naisen tilalla.
Varmasti asia on niin, että tämän uuden kanssa on hyvä olla, joten haluavat reissata yhdessä. Ja varmasti tulevat tekemään myös naisen toiveiden mukaisia reissuja. Ja varmasti heillä myös on yhteisiä mielenkiinnon kohteita, kun ovat yhteen päätyneet.
Taitaa se todellisuus iskeä vielä tuohonkin suhteeseen. Jokunen vuosi niin nainen kyllästyy reissaamaan miehen mielen mukaan tai mies kyllästyy ottamaan naisen aina mukaan ja alkaa miesten reissut taas kiinnostamaan.
Tai sitten ei. Ja tulevat jatkossakin reissaamaan yhdessä paljon. Kun heillä ei ole niitä lapsia siinä haitalla.