lopetin muuten hyvän miehen tapailun
kun selvisi, että hän on maksanut seksistä. Liian suuri arvoero itselleni ja kaiken lisäksi tuntuu iljettävältä kuinka joku voi olla yhdynnässä naisen kanssa, joka ei sitä seksuaalisista syistä halua. En pysty itse harrastamaan seksiä sellaisen miehen kanssa.
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha kikka, jolla pääsee naisesta eroon ilman, että joutuu itse jättämään.
Nykynaisilla on vaan niin löyhä moraali, ettei tuo enää toimi.
Oletko kokeillut?
Vierailija kirjoitti:
Aijaa, minulle kyllä kelpaisi jos ei mikään ihmiskaupan uhri ole kuitenkaan ollut kyseessä. Kotimaiset harvemmin on.
Kotmaiset helvetin kalliita ja huonot palvelut.
ok ja jaa tämään tiedon meille täällä syystä että...
haluat aloittaa miesten haukkumismyllyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itsekään kannata tällaisten palvelujen käyttämistä, mutta miksi naisia kannustetaan ja rohkaistaan tuohon ammattiin, mutta kumminkin niiden asiakkaat ovat saastaa? En ymmärrä logiikkaa.
Kuka kannustaa?
Media mm. päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Ap itte nusuttelee ilmaiseksi limaisten keeneriqullien kans. Ananas on kans niin repeilly perspanoista niin että kakkendaali valuu kävellessäkin pitkin reisiä. Nih.
Naiset saa nussia mun puolesta vapaasti keta haluaa ja vaikka rahasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni seksipalvelut eivät eroa muistakaan palveluista.
Niin sinulle on ihan sama, vaikka elämäsi naiset tuottaisivat noita palveluita. Siskosi, äitisi, vaimosi, tyttäresi.
En nyt sanoisi, että ihan sama. Toivon elämäni naisille kaikkea hyvää ja jos he haluavat tarjota seksipalveluita niin antaa mennä. En rajoita rakkaitteni elämää, enkä luule, että tietäisin paremmin mitä he haluavat.
Hienosti ajateltu. Naiset eivät tuohon pysty kun heillä menee kaikki heti tunteisiin.
Eipä tuohon tuokaan mies oikeasti pystyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itsekään kannata tällaisten palvelujen käyttämistä, mutta miksi naisia kannustetaan ja rohkaistaan tuohon ammattiin, mutta kumminkin niiden asiakkaat ovat saastaa? En ymmärrä logiikkaa.
Kuka kannustaa?
Media mm. päivittäin.
Jos media kertoo jostain ilmiöstä, niin sä tunnet tulleesi kannustetuksi siihen? Mahtaa elämä olla sulla aikamoista säntäilyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kannustaa?
Media mm. päivittäin.
Jos media kertoo jostain ilmiöstä, niin sä tunnet tulleesi kannustetuksi siihen? Mahtaa elämä olla sulla aikamoista säntäilyä.
Olet tyhmä jos et osaa lukea. Media nimenomaan kannustaa.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kannustaa?
Media mm. päivittäin.
Olet tyhmä jos et osaa lukea. Media nimenomaan kannustaa.
-eri
Ei se kannusta. Se vain kertoo oikeesta elämästä
Vierailija kirjoitti:
Luin saman avauksen eilen. 0/5. En ymmärrä, miksi yksikään mies kokisi tarpeelliseksi avautua tuollaisesta asiasta.
Miehethän kehuskelee uudelle naiselle näillä hoidoillaan ja exillään ja kuinka monta on ollut. Itsekään en ole koskaan ymmärtänyt että mitä järkeä, mutta kai se on jotain ihme äijäkulttuuria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap itte nusuttelee ilmaiseksi limaisten keeneriqullien kans. Ananas on kans niin repeilly perspanoista niin että kakkendaali valuu kävellessäkin pitkin reisiä. Nih.
Naiset saa nussia mun puolesta vapaasti keta haluaa ja vaikka rahasta
Jos joku haluaa vapaaehtoisesti myydä seksiä, ja joku haluaa sitä ostaa, niin ei minulla ole mitään ongelmaa asian kanssa.
Jos olisin ihastunut johonkin naiseen, ja hän kertoisi minulle että on harrastanut seksiä maksullisen gigolon kanssa, ei se olisi minulle mikään ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin saman avauksen eilen. 0/5. En ymmärrä, miksi yksikään mies kokisi tarpeelliseksi avautua tuollaisesta asiasta.
Miehethän kehuskelee uudelle naiselle näillä hoidoillaan ja exillään ja kuinka monta on ollut. Itsekään en ole koskaan ymmärtänyt että mitä järkeä, mutta kai se on jotain ihme äijäkulttuuria.
En ole koskaan tapaillut miestä, joka olisi kehuskellut minulle hoidoillaan, eksillään tai maksullisilla käymisillään. Enkä sellaista miestä uudestaan edes tapaisi.
Vierailija kirjoitti:
Se että käy maksullisella ei aina tarkoita, että on harrastettu penetroivaa seksiä. Itse haen maksulliselta läheisyttä, kosketusta, suudelmia - asioita joita en saa vaimoltani, joka on sairas
Onks tuossa nyt paha ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että käy maksullisella ei aina tarkoita, että on harrastettu penetroivaa seksiä. Itse haen maksulliselta läheisyttä, kosketusta, suudelmia - asioita joita en saa vaimoltani, joka on sairas
Onks tuossa nyt paha ihminen?
Ei minun mielestäni. Mutta joidenkin täällä kirjoittajien mielestä kyllä. Eli riippuu ihan keneltä kysyy.
Kuinkahan moni on tietämättään noin toimineen miehen/ naisen kanssa...mitä et tiedä, sitä et sure. Mitä pahaa siinä on, jos kerran vapaaehtoinen seksin myynti ( naisilla) on ok ja siihen oikein kannustetaan?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minuakin ällöttävät miehet jotka käyvät huorissa. En voi ymmärtää miten joku haluaa panna naista jota käy panemassa monta miestä päivässä. Parhaassa tapauksessa sisällä on vielä edellisen spermat kun on maksettu extraa että saa panna paljaalla. Jos ei tauteja tuu niin vähintään parit HPV variantit.
Hyi helvetti
Seksin ostaminenhan on käytännöllistä. Jos haluaa harrastaa seksiä, muttei halua sekoittaa siihen tunteita, niin tuohan on täydellinen ratkaisu. Sinkkumies/-nainen voi keskittyä ostaessaan asian ytimeen, eikä tarvitse miettiä, kuinka vastapuoli asiaan suhtautuu. Sydämiä on säästetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minuakin ällöttävät miehet jotka käyvät huorissa. En voi ymmärtää miten joku haluaa panna naista jota käy panemassa monta miestä päivässä. Parhaassa tapauksessa sisällä on vielä edellisen spermat kun on maksettu extraa että saa panna paljaalla. Jos ei tauteja tuu niin vähintään parit HPV variantit.
Hyi helvetti
ällöttävää
Kiitos. Harva mieskään pystyy ajattelemaan asioista samalla tavalla. Olen ateisti, mutta noudatan Jeesuksen oppeja enkä tuomitse ihmisiä.