Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lopetin muuten hyvän miehen tapailun

Vierailija
19.08.2023 |

kun selvisi, että hän on maksanut seksistä. Liian suuri arvoero itselleni ja kaiken lisäksi tuntuu iljettävältä kuinka joku voi olla yhdynnässä naisen kanssa, joka ei sitä seksuaalisista syistä halua. En pysty itse harrastamaan seksiä sellaisen miehen kanssa.

Kommentit (113)

Vierailija
61/113 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen kaksi perheenisää, jotka kävivät parikympisinä maksullisella naisella (oltiin samalla reissulla Thaimaassa tuolloin, siitä tiedän).

Nämä miehet on nyt nelikymppisiä, ja vaikuttavat olevan ihan hyviä isiä lapsilleen, ja aviomiehiä vaimoilleen.

Luojan kiitos testattua spermaa saa nykyään suoraan klinikalta. Valitettavasti köyhät naiset joutuvat huolimaan.

Vierailija
62/113 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni seksipalvelut eivät eroa muistakaan palveluista.

Jos äitisi tai tyttäresi alkaa seksialalle, niin voit ostaa häneltä palvelun kuten voisit ostaa tukanleikkuun tai housujen lyhennyksen tai manikyyrin?

Oukei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/113 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä maksat seksistä tavalla tai toisella, näin se miehillä menee, valuutta voi olla mitä vaan. Joten...jos itseasiassa mietitään niin sinä möisit hänelle seksiä. Pff O________o

Ai niinku miten? Suomessa naiset ovat korkeammin koulutettuja kuin miehet. Naiset osaavat käyttää rahaa ja myös tehdä hyviä sijoituksia. Naisilla on varallisuutta ja vaihtoehtoja.

Miksi huolia miestä joka ei ole pitänyt tavaraansa puhtaana?

jos ei niitä puhtaita ole. ei ne markkinat niin suuret ole.

600e laajasta luovuttajakannasta kattavan testauksen käyneitä "isejä". Lapsesta voi jopa kasvaa tasa-arvoon uskova. https://www.fertimedica.pl/en/

Testauksesta: https://gameta.pl/en/treatment-of-infertility/insemination-with-donor-s…

Vierailija
64/113 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minuakin ällöttävät miehet jotka käyvät huorissa. En voi ymmärtää miten joku haluaa panna naista jota käy panemassa monta miestä päivässä. Parhaassa tapauksessa sisällä on vielä edellisen spermat kun on maksettu extraa että saa panna paljaalla. Jos ei tauteja tuu niin vähintään parit HPV variantit.

En oo ikinä kuullut seksityöntekijästä joka panis ilman kondomia, sen sijaan tiedän erittäin monia ihan perusnaisia jotka sitä tekevät.

Voi miten naivia. Miten sitten seksityöläisten keskuudessa sp-taudit on keskimääräistä yleisempiä?

Vierailija
65/113 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sinulle on ihan sama, vaikka elämäsi naiset tuottaisivat noita palveluita. Siskosi, äitisi, vaimosi, tyttäresi.

Vierailija
66/113 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään kannata tällaisten palvelujen käyttämistä, mutta miksi naisia kannustetaan ja rohkaistaan tuohon ammattiin, mutta kumminkin niiden asiakkaat ovat saastaa? En ymmärrä logiikkaa.

Vierailija
67/113 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itsekään kannata tällaisten palvelujen käyttämistä, mutta miksi naisia kannustetaan ja rohkaistaan tuohon ammattiin, mutta kumminkin niiden asiakkaat ovat saastaa? En ymmärrä logiikkaa.

Kuka kannustaa?

Vierailija
68/113 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä maksat seksistä tavalla tai toisella, näin se miehillä menee, valuutta voi olla mitä vaan. Joten...jos itseasiassa mietitään niin sinä möisit hänelle seksiä. Pff O________o

Ai niinku miten? Suomessa naiset ovat korkeammin koulutettuja kuin miehet. Naiset osaavat käyttää rahaa ja myös tehdä hyviä sijoituksia. Naisilla on varallisuutta ja vaihtoehtoja.

Miksi huolia miestä joka ei ole pitänyt tavaraansa puhtaana?

jos ei niitä puhtaita ole. ei ne markkinat niin suuret ole.

600e laajasta luovuttajakannasta kattavan testauksen käyneitä "isejä". Lapsesta voi jopa kasvaa tasa-arvoon uskova. https://www.fertimedica.pl/en/

Testauksesta: https://gameta.pl/en/treatment-of-infertility/insemination-with-donor-s…

Olen itse paria sinkkunaista ihan ilmaseks käynyt auttelemassa luonnollisella tavalla. Kun tavarat on puhtaita niin luonnollinen tapa on paras.

Vierailija
69/113 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, mulla on ihan naispuolisia ystäviä, jotka suosittelivat maksullisissa käyntiä ja kielsivät vielä lukemasta näitä Vauva.fi -keskusteluja.

Yhtä tällaista suomalaista naista tapasinkin. Oli kyllä mukava ja hyväsydäminen ihminen. Kohtasi minut niinkuin ihminen toisen, ja hänestä huomasi, että myös hänen oli hyvä olla. Hän myös sanoi sen.

Kysyin häneltä vielä tästä asiasta, niin hän itse oli sitä mieltä, että ei tämmöistä todellakaan kannata hävetä.

Vierailija
70/113 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa, mulla on ihan naispuolisia ystäviä, jotka suosittelivat maksullisissa käyntiä ja kielsivät vielä lukemasta näitä Vauva.fi -keskusteluja.

Yhtä tällaista suomalaista naista tapasinkin. Oli kyllä mukava ja hyväsydäminen ihminen. Kohtasi minut niinkuin ihminen toisen, ja hänestä huomasi, että myös hänen oli hyvä olla. Hän myös sanoi sen.

Kysyin häneltä vielä tästä asiasta, niin hän itse oli sitä mieltä, että ei tämmöistä todellakaan kannata hävetä.

Vauva.fi on hauskaa lukemista, kunhan muistaa, ettei ota liian tosissaan juttuja. 

Vierailija
71/113 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😅

Vierailija
72/113 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että jätit. Yksikään hyvä ihminen ei maksa siitä että saa runkata toisen keholla. Toivottavasti mies herää joku päivä häpeämään tekojansa.

Vierailija
73/113 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että jätit. Yksikään hyvä ihminen ei maksa siitä että saa runkata toisen keholla. Toivottavasti mies herää joku päivä häpeämään tekojansa.

Juuri näin.

Vierailija
74/113 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V<br />

ierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä nainen joka on harrastanut seksiä rahasta. En kiihotu asiakkaista mutta en myöskään kärsi tai mene rikki, enemmän sellaista melko mukavaa ajanviettoa se on, vähän kuin tv:n katselu tms! Mukavampaa kuin moni muu työ mutta ei toki voi puhua samana päivänäkään kiihkeän ja kiihottavan seksin kanssa, sitä harrastelen sitten ihan muiden kanssa :) uskon että monien baarista löytyneet kännipanot pvat olleet rikkovampia kuin minun asiakkaani ja lisäksi olen saanut runsaskätisen korvauksen.

Kiihottuuko pillu? Olen monen maksullisen kanssa sekstaillut ja useimmilla pillumehut valuu niin että lähtee.

Ei ne mitään pillumehuja ole. Olet vain silloin päässyt liukkaille.

Lol ei voi pitää paikkaansa jos pillu on ensin kuiva. Keksi parempi selitys. Ja mitkä liukkaat jos nainen on ollut pari päivää vain minun seurassani ja käynyt suihkussa useamman kerran?

Kerro nyt selitys kun muka tiedät helvetin pelle

Ja seksin myyjältäkin olisi kiva kuulla kommentti

Hitostako minä muiden pilluista tiedän :D itse en yleensä kostu ellei ole sitten ovulaatio ja erityisen halukas olo ja poikkeuksellinen asiakas, liukkari käytössä ja tiedoksi että monilla s-työntekijöillä on keinonsa mitä asiakkaat ei aina tajua. Yksikin injektoi lääkeruiskulla liukkarit sisään ennen asiakasta! Mutta en todellakaan epäile etteikö joskus joku kiihottuisikin, puhun vain ja ainoastaan omasta puolestani (ja kokemukseni ei ole mikään usean vuoden työkokemus alalta edes, paljon lyhyempi).

t. aikaisempi seksinmyyjä

Sun ruiskuttelut toimii heti eikä viiveellä. Ja jos tarvitset siviilissä liukkaria niin se kertoo ettei sinun pitäisi ko. henkilön kanssa panna. Kokemukseni useamman vuosikymmenen ajalta sekä rahalla ja ilmaiseksi sekstailusta. Neitsyys meni ammattilaisen kanssa ilman rahaa.

Vierailija
75/113 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitty tarina

Vierailija
76/113 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin persuuden ja vähemmistövihan takia. Olisin jättänyt myös huor*ssa käymisen takia. Jokainen saa ihan itse valita seuransa 👍.

Vierailija
77/113 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sinulle on ihan sama, vaikka elämäsi naiset tuottaisivat noita palveluita. Siskosi, äitisi, vaimosi, tyttäresi.

En nyt sanoisi, että ihan sama. Toivon elämäni naisille kaikkea hyvää ja jos he haluavat tarjota seksipalveluita niin antaa mennä. En rajoita rakkaitteni elämää, enkä luule, että tietäisin paremmin mitä he haluavat.

Vierailija
78/113 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap itte nusuttelee ilmaiseksi limaisten keeneriqullien kans. Ananas on kans niin repeilly  perspanoista niin että kakkendaali valuu kävellessäkin pitkin reisiä. Nih.

Vierailija
79/113 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt sanoisi, että ihan sama. Toivon elämäni naisille kaikkea hyvää ja jos he haluavat tarjota seksipalveluita niin antaa mennä. En rajoita rakkaitteni elämää, enkä luule, että tietäisin paremmin mitä he haluavat.

Hienosti ajateltu. Naiset eivät tuohon pysty kun heillä menee kaikki heti tunteisiin.

Vierailija
80/113 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha kikka, jolla pääsee naisesta eroon ilman, että joutuu itse jättämään.

Nykynaisilla on vaan niin löyhä moraali, ettei tuo enää toimi.