Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 40-vuotias, hyvännäköinen, treenattu ja kiltti mies. Pääsen kyllä treffeille mutta naiset ghostaavat aina kun kerron elämäntilanteeni

Vierailija
19.08.2023 |

Että olen tällä hetkellä vielä etsimässä uutta työtä ja eron jälkeen muutin vanhempieni luokse asumaan väliaikaisesti.

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten olisi syytä alkaa huolimaan työttömiäkin miehiä, sillä lähitulevaisuudessa niitä tulee olemaan vielä enempi kun tekoäly ym yleistyy.

Osa työttömistä miehistä voi olla hyvinkin tasokkaita, jopa niin tasokkaita ettei ikinä uskoisi työttömäksi. 

Miksi ihmeessä? En minä ainakaan halua ottaa mitään työtöntä kivirekeä? Mieluummin olen yksin. Pidän elintasostani ja haluan kumppanin joka pystyy ylläpitämään vastaavaa.

Ei minulle mies ole mikään välttämättömyys, vaan miehen pitää parantaa elämänlaatuani. Siihen kuuluu mukava luonne, hauska huumori, ja myös taloudellinen puoli ainakin siinä määrin että en omasta elintasostani joudu tinkimään. 

Vierailija
102/106 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten sellainen juttu, että naiset vihaavat kilttejä miehiä. Montako linnakundia on ilman naista? Montako kilttiä miestä?

En tiedä, en huolisi kummankaanlaista. Molemmat kuulostaa yhtä epämiellyttäviltä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten olisi syytä alkaa huolimaan työttömiäkin miehiä, sillä lähitulevaisuudessa niitä tulee olemaan vielä enempi kun tekoäly ym yleistyy.

Osa työttömistä miehistä voi olla hyvinkin tasokkaita, jopa niin tasokkaita ettei ikinä uskoisi työttömäksi. 

Ei sellaista ole olemassa kuin "tasokas mies". Miehet ovat aina naisia huonompia kumppaneita. Parisuhde on palvelus miehelle, työmaa naiselle. Ja sitten pitäisi vielä elättää ihmistä, jonka pelkkä läsnäolo huonontaa naisen elämänlaatua. Ei kiitos.

Vierailija
104/106 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis loisi naisen rahoilla eikä viitsinyt käydä töissä. Ja kun nainen viimein sai tarpeekseen ja heitti miehen pihalle, ap luikki vanhempiensa nurkkiin loisimaan. Nyt ap etsii uutta naista elättäjäksi.

Vierailija
105/106 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet ovat aina naisen rahojen perässä? 

Vierailija
106/106 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ironiaa että huumeita vetävät soskun kanta-asiakas miehet saavat naisia muttei ap. Sitten jännyys ja kipinä voittaa monen sinkkunaisen arkijärjen, pa-huumemies kelpaa kehityskumppaniksi jos se rakkaus tekisi hänestä parin vuoden sisään elpyneen toimarin naiselle. 

Sensuuri syö tämän mutta kotimaiset red-flag sinkkunaiset kun vaihtaa ulkomaiseen vaihtoehtoon niin alkaa elämäkin hymyillä. On paljon maita joissa ap:n lähtökohdalla ei ole tätä Suomen naisten luomaa kynnystä saada kumppania.

Millaisen naisen se huumeita vetävä siskon kanta-asiakas saa? Saako se siistin, kunnollisen, järkevän, itsestään ja omista asioista huolta pitävän, koulutetun, työssä käyvän, lainkuuliaisten, vetonsa maksavan ja ok näköisen naisen? Ei saa. Se saa kaltaisensa eli  huumeita vetävän soskun kanta-asiakkaan. Vakka kantensa valitsee.

Naapurissa asui kymmenen vuoden ajan juuri tuollainen huumeveikko. Sillä tosiaan oli naisia, montakin, niitä riitti, kun yksi nainen lähti niin toinen tuli tilalle, naiset siis vaihtui. Mutta minkälaisia naisia? Kyllä ne olivat aina ihan samaa kaliberia kuin äijä itsekin. Jatkuvaa kiljumista ja viinan kanssa lutraamista ja riekkumista.  Yhtä biletystä jokaisen naisen kanssa. Ei ollut kerta tai kaksi kun jouduin soittamaan sinne poliisit. Onneksi ukko sai häädön. 

Sellaistako naisseuraa sinä huumeveikolta kadehdit? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän