Olen 40-vuotias, hyvännäköinen, treenattu ja kiltti mies. Pääsen kyllä treffeille mutta naiset ghostaavat aina kun kerron elämäntilanteeni
Että olen tällä hetkellä vielä etsimässä uutta työtä ja eron jälkeen muutin vanhempieni luokse asumaan väliaikaisesti.
Kommentit (106)
Hanki työ ja asunto. Ongelma ratkaistu.
Mikä helv atun kilttimies?!
Lopettakaa tuon idioottimaisen termin käyttö; lähtökohtaisesti suurin osa miehistä ja naisista on kilttejä/ystävällisiä/empaattisia.
Vai onko tämä joku mielenterveydenhäiriön piilomerkitys?
Ihan turha ihmetellä miksi syntyvyys laskee, kun naisille ei kelpaa mikään.
Mitä sä naisella teet? Nehän on vaan rahan perässä. Itse pysyttelen kahden metrin etäisyydellä kaikista naisista.
Ainakin olet päätellyt oikein, että nuo asiat ovat ongelmia. Tilanteesi on parempi, kun korjaat ne.
Vierailija kirjoitti:
Mikä helv atun kilttimies?!
Lopettakaa tuon idioottimaisen termin käyttö; lähtökohtaisesti suurin osa miehistä ja naisista on kilttejä/ystävällisiä/empaattisia.
Vai onko tämä joku mielenterveydenhäiriön piilomerkitys?
Piilotermi kehitysvammaisuudelle.
Itse saan pakit aina kun kerron ettei minulla ole ajokorttia ja autoa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha ihmetellä miksi syntyvyys laskee, kun naisille ei kelpaa mikään.
Mitä miehen vanhemmat tuumaisivat, kun heille muuttaa aikamiespojan lisäksi tämän raskaana oleva naisystävä?
Miksi muutit vanhempiesi nurkkiin? Maksatko asumisestasi heille?
Vierailija kirjoitti:
Miksi muutit vanhempiesi nurkkiin? Maksatko asumisestasi heille?
Jänkyti.
Eikä se ei ole just se syy.
Kannattaa tutustua arjessa, niin saatte toisistanne kokonaiskuvan, eikä vaan noita puhuvan pään detaljeja.
No enpä ihmettele. Työtön peräkammarin mammanpoika vanhempiensa jaloissa. Kiinnostaa kiviäkin.
Se että olet tällä hetkellä työtön ei ole ongelma mutta se että asut vanhempiesi luona on omituista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä naisella teet? Nehän on vaan rahan perässä. Itse pysyttelen kahden metrin etäisyydellä kaikista naisista.
Kiitos siitä
Miksi keskityt deittailuun jos sinulla ei ole edes työtä ja kotia?
Vierailija kirjoitti:
RedFlag
Punaliputettu, sukupuuttoon kuoleva kansa.
RedFlag