Miksi lomaosake on huono sijoitus?
Emme halua omaa mökkiä, mutta just joku vakiviikko parissa eri kohteessa voisi olla kiva juttu.
Kaikki kuitenkin haukkuu noita osakkeita, ja jälleenmyyntiarvo on kuulemma olematon.
En tajua miksi tää osakejuttu on niin epäonnistunut, kun idea kuitenkin hyvä. Meillekin riittäisi hyvin osaomistus.
Mutta nyt en taida uskaltaa ostaa :(
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Olen aina lomaillut yhden viikon kesässä Välimerellä ja aion lomailla vastakin. Aina ennen olen ostanut lentoliput ja joko ostanut tai varannut majoituksen keväällä. Nyt kuulin uudesta tuottesta joka on tällainen: Maksan tänään seuraavien noin kolmenkymmenen vuoden lomamajoituksen. Onkohan tämä hyvä tuote?
En keksi mikä voisi mennä vikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina lomaillut yhden viikon kesässä Välimerellä ja aion lomailla vastakin. Aina ennen olen ostanut lentoliput ja joko ostanut tai varannut majoituksen keväällä. Nyt kuulin uudesta tuottesta joka on tällainen: Maksan tänään seuraavien noin kolmenkymmenen vuoden lomamajoituksen. Onkohan tämä hyvä tuote?
En keksi mikä voisi mennä vikaan.
Lisäksi tässä uudessa tuotteessa sitoudun maksamaan tietyllä summalla vuodessa hotellin siivous- ja korjauskuluja noin kolmenkymmenen vuoden ajan. Olisihan se kauheaa jos hotellia ei siivottaisi ja korjattaisi lainkaan.
Alaikäiset lapseni ovat perineet kahdelta eri perinnönjättäjältä sekä koti- että ulkomaisia lomaosakkeita. Koska lapset olivat alaikäisiä, edustin heitä perikunnassa. Kukaan perikunnista ei halunnut lomaosakkeita pitää, kun niille ei ollut käyttöä. Auta armias sitä työn määrää, mikä piti tehdä osakkeista eroonpääsemiseksi. Kulut juoksivat, mutta osakkeista ei päässyt eroon. Osakkeita kaupataan aggressiivisesti. Mutta kun yrität päästä niistä eroon, firmoissa on vastassa pelkkää radiohiljaisuutta. Myimme osakkeet lopulta pilkkahintaan, osasta luovuimme ilman korvausta! Tätä jouduin sitten perustelemaan DVV:lle: Miksi olemme " hävittäneet" lasten omaisuutta.. Toivon todella, että yksikään Holiday Clubin myyntitykki ei erehdy soittamaan minulle.
Jos lastaan vihaa, kannatta jättää perinnöksi lomaosakkeita.