Kehoni on yhtäkkiä todella lamaantunut ja väsynyt. En ymmärrä mikä mättää ja miten taas kuolema tuntuu ainoalta vaihtoehdolta.
Taas se on menoa. Kroppa on niin väsynyt etten jaksa nousta sängystä. Painava ja lamaantunut.
Pää ei toimi. Kaikki tuntuu raskaalta. Mieli on synkkä ja koen ettei tästä elämästä tule mitään.
Olin viime vuonna todella maassa, sama juttu ja pahempikin. Olin kuukausia pois työelämästä.
Jaksoin nousta, aloittaa työt ja kaiken taas alusta. Liikuin, söin terveellisesti, päätin nousta.
Nyt puolen vuoden jälkeen olen taas maassa. Syöksyin lamaannukseen vaikka vannoin etten tähän uppoa. Tässä olen taas ja valmiina kuolemaan.
En jaksa tätä.
Kommentit (24)
Hyvä että menet lääkärille! Tsemppiä, kyllä ne asiat aina jotenkin järjestyy. Ja terveys on tärkeämpää kuin työ.
Veikkaan että kehon HPA akseli ei toimi kunnolla, varsinkin jos ollut pitkäaikaista stressiä ja kortisoli ollut korkea
Mikähän romahdus tuli. Kyllä tämä enteili mutta yhtäkkiä vaan lamaannuin.
Nyt sitten olen vain ollut sängyssä, en jaksa muuta. Nukuin pari tuntia ja tekisi mieli nukkua lisää. En ole syönyt mitään, en jaksa edes miettiä mitä söisi.
Päähän sattuu ja keho on tosiaan valtavan raskas.
-ap
Ap, aloita meditointi 10 min päivässä