Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei meidän juttu.

Vierailija
19.08.2023 |

Myönnän että olen passiivinen ja saamaton aikuisten touhujen suhteen mutten ole haluton.
No isäntä eilen yritti vähän lämmitellä ja hyväillä. Mutta kesken kaiken hän häippäsi. Vähän ajan päästä tuli takas ja hoitaneensa tarpeensa sohvalla.
Tokaisi perään että seksi ei ole meidän juttu ja veto vastuu on nyt minulla. Koskaan en tarvinnut tehdä aloitetta sun muuta koska aina on ollut vientiä.
Miten nyt toimia?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök.

En yksinkertaisesti ymmärrä sitä asiaa, että miehille parisuhteen seksi on aina ongelma. Joko siitä on tehtävä pakko, iljetys tai jotakin muuta ällöä. Ei vaan voi kunnioittaa toista ja hellien rakastaa. Ei nainen ole mikään panokone.

Vähän kuin ajattelisi miehen aivoin. Mitä mies tekee autolle, jos se ei käynnisty pakkasella. Lämmittää? Tutkii saisiko vian selville? Tarvittaessa huollon kanssa selvittelee ongelmaa.

Mies ei luultavasti vttuile autolleen, yritä työntää sitä väkisin ja kerro jalkaa polkien, että minulla on OIKEUS ajella ja sinun on tehtävä kaikkesi sen eteen, koska olet MINUN autoni.

Miksi miehet ovat naisten kohdalla ikuisia kakaroita? Itsellä kuolee viimeisetkin halut, kun aikamies ei ole käytökseltään mies, vaan uhmaikäinen mulqvist.

Onneksi ei ole tuollaista vaimoa. Vaimo lähtenyt aina käyntiin, ollut jo valmiiksi halukas käynnistymään. Koko ikä oltu yhdessä ja voinut luottaa siihen, että vaimo tehnyt aloitteita joka viikko. Oman haluni näyttänyt aina liki päivittäin, vaimo valinnut seksipäivät. Ei ihme, että oltu koko ikä yhdessä. Vaimo ymmärtänyt miten pitää miehen itsellään.

Vierailija
22/36 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on aktiivisesri passiivinen miehen lähestyessä.

Mutta kas kummaa, seksipalstalle riittää aktiviteettia kirjoittaa miestä moittien. : (

Kaksinaismoralismia sanon minä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika tyypillinen tapaus teillä. Mies on aktiivisempi, joten nainen pikkuhiljaa ajautuu tilanteeseen jossa ei koskaan tee aloitteita tai aktiivisesti hae nautintoa.

Kai AP joutuu nyt pienen valinnan eteen. Onko omaa halua siinä määrin että seksin aikana voisikin olla aktiivisempi (osapuoli)?

Luulen AP että miehesi olisi ikionnellinen jos näyttäisit halua millä tahansa tavalla. Jos suhteenne on sillä tavoin toimiva että esim. huumoria on tallella, voisit (tietysti jos halua seksiin sinulla vielä on) laittaa pitkän t-paidan, ei muuta ja katsoa saavatko vilkkuvat pakarat miehen "käymään kimppuun". Näin tekisit aloitteen, mutta et suoraan.

Ja tuossakin tapauksessa en suosittele sinne sänkyyn marssimista ja sitä samaa vanhaa kaavaa, vaan tämän kerran ainakin, siinä sohvalla. Sitten kun seksi on hoidettu tämän kerran alta pois, voit siinä vierekkäin ollessa keskustella varoen asiasta.

Vierailija
24/36 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on aktiivisesri passiivinen miehen lähestyessä.

Mutta kas kummaa, seksipalstalle riittää aktiviteettia kirjoittaa miestä moittien. : (

Kaksinaismoralismia sanon minä!

Nainen ei kärsi koskaan niin kovista vaihdevuosioireista, päänsärystä tai yleisestä väsymyksestä ettei vauvapalstalla jaksaisi valittaa ukostaan, hänen tekemisistään tai tekemättä jättämisistään.

Vierailija
25/36 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä silloin tapahtuu, kun "mies yrittää lämmitellä"? Oletko paikallasi passiivisena, vaikka pitäisit lämmittely-yrityksistä ja ne tuntuisivat hyvältä? Osoitatko ilmeillä ja eleillä, mistä pidät ja mistä et, mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei?

Jos nainen on vain passiivisena lahnana paikallaan, miehestä alkaa tuntua, että hän hyväksikäyttää toista ja runkkaa toisen vartalolla. Itse ainakin haluan, että vastapuoli haluaa minua ja nauttii seksistä.

Vierailija
26/36 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä silloin tapahtuu, kun "mies yrittää lämmitellä"? Oletko paikallasi passiivisena, vaikka pitäisit lämmittely-yrityksistä ja ne tuntuisivat hyvältä? Osoitatko ilmeillä ja eleillä, mistä pidät ja mistä et, mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei?

Jos nainen on vain passiivisena lahnana paikallaan, miehestä alkaa tuntua, että hän hyväksikäyttää toista ja runkkaa toisen vartalolla. Itse ainakin haluan, että vastapuoli haluaa minua ja nauttii seksistä.

Näin on. Pillu paljastaa nuollessa ja sormettaessa armotta onko nainen halukas. Jos vaimon pillu ei herää, niin minultakin menee halut välittömästi, samoin seisokki. Lopetan siihen ja yritetään joku toinen päivä uudestaan. Silloin tulee välittömästi sama fiilis kuin ap:n miehelle, toinen ei halua ja syty miehestä. Ehkä lapsellista ottaa itseensä, mutta mitä sitä tunteilleen voi.  Tästäkin syystä, vaimo tehnyt aina aloitteet ja seksiä ollut vain kun hän on ollut halukas ja pillu ollut halukas.  Vastaavasti mikään ei herätä himojani ja seisokkia niin kovaksi, kuin se, että jo ensi suudelmassa häpykummulle tai alavatsalle vaimon iho värähtää kiimasta ja odotuksesta. Silloin tiedän aina, että orgasmit on herkässä. 

Syypäänä on silloin molemmat. Pitäisi virittää molempia halukkaaksi seksiin jo ennen seksiin ryhtymistä. Sängyssä se on jo myöhäistä. 

Vierailija
27/36 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tyypillinen vauvanainen, joka tekee vaikka mitä. ja kun tarpeeksi miestään torppaa ja mies sanookin, et pidä tunkkis, ni tulee siitä paha mieli. Korvaa huono käytös miehellesi. Pukeudu, meikkaa, anna kaikkia reikiä, niin tiedät että mies ja sinäkin pidit. Älä valita omaa huonoa käytöstäsi.

Vierailija
28/36 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavalla kerralla kun mies alkaa lämmitellä niin tykitä munasta rojut kitalakeesi ja kerro sitten täällä mitä mies tykkäsi  eli ala toimimaan kuten vaimon pitää

Vierailija
29/36 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa alapeukuttaa, mutta jos olette sängyssä lahnana, jo pelkkä lantion liikuttelu riittää viestimään että operaatiossa ollaan mukana kahdestaan.

Vierailija
30/36 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök.

En yksinkertaisesti ymmärrä sitä asiaa, että miehille parisuhteen seksi on aina ongelma. Joko siitä on tehtävä pakko, iljetys tai jotakin muuta ällöä. Ei vaan voi kunnioittaa toista ja hellien rakastaa. Ei nainen ole mikään panokone.

Vähän kuin ajattelisi miehen aivoin. Mitä mies tekee autolle, jos se ei käynnisty pakkasella. Lämmittää? Tutkii saisiko vian selville? Tarvittaessa huollon kanssa selvittelee ongelmaa.

Mies ei luultavasti vttuile autolleen, yritä työntää sitä väkisin ja kerro jalkaa polkien, että minulla on OIKEUS ajella ja sinun on tehtävä kaikkesi sen eteen, koska olet MINUN autoni.

Miksi miehet ovat naisten kohdalla ikuisia kakaroita? Itsellä kuolee viimeisetkin halut, kun aikamies ei ole käytökseltään mies, vaan uhmaikäinen mulqvist.

Miksi naiset tekee seksistä vaikeaa, se on yhtä validi kysymys. Miksi et vaan voi harrastaa seksiä, olet kuin huono auto joka ei käynnisty. Kun auto temppuilee tarpeeksi on suositelva vaihtaa se saamarin kottero toiseen. Kaikilla ei ole tosiaan rahaa hienoon autoon, joten kaltaisesi romukasalla ajetaan juuri ne pakolliset matkat, eikä sitä viitsi edes huoltaa kun sekin on kallista.

Minulla oli ennen vanhoja autoja. Lopulta luovuon autosta ja säästin että sain mieleisen ja toimintavarman auton. Ai että se on mukavaa kun mikään ei kitise ja natise.

Vierailija
31/36 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun oli pakko erota tuon, oikeesti se on kauhea tunne kun toinen ei osallistu millään

Vierailija
32/36 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskin haluaa olla haluttu. Mikään ei ole kamalampaa kuin se, että huomaa ettei toista kiinnosta.  Jos koet itse olevasi "vähän passiivinen", miehesi on varmaan jo hulluuden rajalla. Hän yrittää osoittaa rakkautta fyysisesti, sinä torjut sen. 

Vinkki: Mieti mikä on ollut kivointa seksiä mitä teillä on koskaan ollut. Minkälaista? Oliko mies aktiivinen vai sinä, mitä oli pääälä. Viettele se mies. Sytytä se ja heittäydy. Muuten olet vuoden päästä eronnut. 

t. eronnut mies, jonka vaimo oli "vähän passiivinen". Nykyinen suuttuu, jos joka päivä ei saa... 

Vierailija
33/36 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök.

Huomaatko että vertaa naista autoon, passiiviseen kapistukseen joka ei itse tee minkäänlaista aloitetta vaikkapa liikkeelle lähtemiseen.

Vierailija
34/36 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök.

En ymmärrä pointtiasi, minun mielestäni meidän juttu vaatisi kummaltakin jotain. Ei pelkästään sitä että toine vaan yrittää. Itse teen miehelleni aloitteita siinä missä hän minullekkin

Ja ilmeisesti siksi miehesi ei juoksekaan nussimassa vieraita. Ap:n mies pian juoksee.

Vierailija
35/36 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen valitus täällä taas on meneillään. Seksi loppui, kun mies lopetti alotteiden tekemisen. Taas näitä naisia, jotka ottaa mieluiten kerman kakusta itse mitään tekemättä. Kelpaatte hyvin panopuiksi. Suhteeseen teitä ei kannata ottaa.

Vierailija
36/36 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kertoo mikä ei ole "meidän" juttu. Eiköhän se ole naisen ihan oma juttu, että lahnaillaan laamapaidassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi