Oletko koskaan poistunut ravintolasta ennen kuin olet syonyt loppuun, koska lapsesi ovat riehuneet siella? Mina olen ulkomailla, kun ravintolaan tuli pariskunta, joka oli jattanyt
vauvansa hoitoon ja tulivat viettämään kahdenkeskistä aikaa. Meidän kymmenkuinen mesoi ja kiukkusi sen verran äänekkäästi, että hipsin pois vauvan kanssa häiriköimästä. Mieheni toi ruokani tullessaan.
Kommentit (6)
Jos lapsi on riehumistuulella, niin riehukoon kotona. Ei sen puoleen, en myöskään katso hyvällä vieraiden lasten riehumista.
" kotiin" . Muut toivat mulle ruoat mukanaan sitten kun palasivat.
Etenkin huutavan vauvan kanssa, sillä minusta huutavan vauvan paikka ei ole ravintolassa. Ko. tilanteessa äitikin hermostuu ja vauva lisää ja huuto pahenee... Pelkäsimme lapsen ollessa pieniä käydä hänen kanssaan ravintolassa, sillä oli kova huutamaan... Nyt käyttäytyy yleensä oikein hyvin ravintolassa, kun mukana on jotain pientä lelua ja vaikka oma leipäkannikka pahimpaan nälkään.
Isommilla tarkoitan sen ikäisiä, että osaavat jo tosissaan pistää paikat hyrskyn myrskyn (huuto, juoksu, kirkuminen). Kerran tosin ruokailin itse loppuun, ja lapsilla jäi sitten ruuat syömättä. Kyllä kypsytti hakea pizzaa, mutta toisaalta kun ei siitä syömisestä sitten tullut yhtään mitään siellä ravintolassa. Elämä on, joskus.
pojat 4 ja 6 sekä tyttö 1v 9kk. Kaikkien kanssa olemme käyneet ihan vauvaiästä alkaen.
lapsen muualla ja palasi pöytään tai sitten vuorovetona, jos tuttujen kesken ulkona. Jossain vaiheessa lapsi sitten nukahti hyvällä tsägällä.
(esim. yhteisellä ulkomaan matkalla, mutta myös Suomessa)