Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan poistunut ravintolasta ennen kuin olet syonyt loppuun, koska lapsesi ovat riehuneet siella? Mina olen ulkomailla, kun ravintolaan tuli pariskunta, joka oli jattanyt

Vierailija
19.12.2006 |

vauvansa hoitoon ja tulivat viettämään kahdenkeskistä aikaa. Meidän kymmenkuinen mesoi ja kiukkusi sen verran äänekkäästi, että hipsin pois vauvan kanssa häiriköimästä. Mieheni toi ruokani tullessaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen muualla ja palasi pöytään tai sitten vuorovetona, jos tuttujen kesken ulkona. Jossain vaiheessa lapsi sitten nukahti hyvällä tsägällä.

(esim. yhteisellä ulkomaan matkalla, mutta myös Suomessa)

Vierailija
2/6 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi on riehumistuulella, niin riehukoon kotona. Ei sen puoleen, en myöskään katso hyvällä vieraiden lasten riehumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" kotiin" . Muut toivat mulle ruoat mukanaan sitten kun palasivat.

Vierailija
4/6 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin huutavan vauvan kanssa, sillä minusta huutavan vauvan paikka ei ole ravintolassa. Ko. tilanteessa äitikin hermostuu ja vauva lisää ja huuto pahenee... Pelkäsimme lapsen ollessa pieniä käydä hänen kanssaan ravintolassa, sillä oli kova huutamaan... Nyt käyttäytyy yleensä oikein hyvin ravintolassa, kun mukana on jotain pientä lelua ja vaikka oma leipäkannikka pahimpaan nälkään.

Vierailija
5/6 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommilla tarkoitan sen ikäisiä, että osaavat jo tosissaan pistää paikat hyrskyn myrskyn (huuto, juoksu, kirkuminen). Kerran tosin ruokailin itse loppuun, ja lapsilla jäi sitten ruuat syömättä. Kyllä kypsytti hakea pizzaa, mutta toisaalta kun ei siitä syömisestä sitten tullut yhtään mitään siellä ravintolassa. Elämä on, joskus.

Vierailija
6/6 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojat 4 ja 6 sekä tyttö 1v 9kk. Kaikkien kanssa olemme käyneet ihan vauvaiästä alkaen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi