Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole työtilaa työpaikalla

Vierailija
18.08.2023 |

Aloitin uuden työn. Etänä saa tehdä kuinka paljon haluaa. Kysyin että mihin menen istumaan kun haluan tulla toimistolle. No, ei välttämättä ole paikkaa. Kun on sitten valittava jompikumpi. Ei helkkari. Kyllä mielestäni oltava työpöytä jne jos haluan muutamana päivänä viikossa olla myös toimistolla. Työpaikkailmoituksessa sanottiin, että on etätyömahdollisuus: 2-3 päivää viikossa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei palkattu tekemään täysin etätyötä. Siksi tämä ihmetyttää. Etten tiedä onko mulle paikkaa ja mihinnsaan mennä jos ja kun menen toimistolle 2-3 päivänä viikossa kuten työpaikkailmoituksessa sanottiin.

Ei mun edellisessä paikassa ollut omia työpisteitä, vaikka kaikki oli enimmäkseen työpaikalla. Pöytä tyhjennettiin omaan kaappiin päivän päätteeksi ja aamulla taas otettiin kamat kaapista ja mentiin johonkin vapaaseen paikkaan istumaan. Näytöt ja näppikset oli pöydillä yhteisiä, niitä ei tietenkään korjattu pois.

No tämäkin olisi ok jos vain saan esimieheltä varmistuksen että mihin voin mennä kun tulen toimistolle. Ap

Esimies ei tee sun puolesta valintaa tai varausta, menet vapaalle paikalle.

Vierailija
22/27 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei palkattu tekemään täysin etätyötä. Siksi tämä ihmetyttää. Etten tiedä onko mulle paikkaa ja mihinnsaan mennä jos ja kun menen toimistolle 2-3 päivänä viikossa kuten työpaikkailmoituksessa sanottiin.

Ei mun edellisessä paikassa ollut omia työpisteitä, vaikka kaikki oli enimmäkseen työpaikalla. Pöytä tyhjennettiin omaan kaappiin päivän päätteeksi ja aamulla taas otettiin kamat kaapista ja mentiin johonkin vapaaseen paikkaan istumaan. Näytöt ja näppikset oli pöydillä yhteisiä, niitä ei tietenkään korjattu pois.

No tämäkin olisi ok jos vain saan esimieheltä varmistuksen että mihin voin mennä kun tulen toimistolle. Ap

Esimies ei tee sun puolesta valintaa tai varausta, menet vapaalle paikalle.

No en ala tässä tarkemmin selittää työpaikkani tilannetta. Siellä ei mennä noin vain paikkaan joka sattuu olemaan vapaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä työnantaja toivoo että pysyt etätöissä? Itse tein vastaavassa tilanteessa kerran niin että tein itselleni lattialle keskeiselle paikalle työpisteen. Toisella kerralla raahasin hirveällä vaivalla oman työpöydän toimistolle ja laitoin sen keskelle käytävää. Kyllä tajuttiin yskä. Nyt on kaikille työpisteet.

Vierailija
24/27 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ihan väärin yksipuolisesti olettaa, että ihmisillä olisi tilaa, varaa tai edes halua laittaa omalla kustannuksella toimistoa kotiinsa. Mun työssä pitää olla kaksi näyttöä ja periaatteessa oma työhuone, johon kukaan ei voi tulla kurkkimaan, mitä tietoa käsittelen. Itse olen ostanut sähköpöydän ja kunnollisen työtuolin, koska huonossa alkaa särkeä hartioita. Tilaakin sattuu olee sen verran paljon, että on oma työhuone. Jotkut tekee töitä keittiöpöydän ääressä ha muu perhe hyörii ympärillä

Vierailija
25/27 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa hankalalta jänkkääjältä ja jotenkin autistiselta.

Vierailija
26/27 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on ihan väärin yksipuolisesti olettaa, että ihmisillä olisi tilaa, varaa tai edes halua laittaa omalla kustannuksella toimistoa kotiinsa. Mun työssä pitää olla kaksi näyttöä ja periaatteessa oma työhuone, johon kukaan ei voi tulla kurkkimaan, mitä tietoa käsittelen. Itse olen ostanut sähköpöydän ja kunnollisen työtuolin, koska huonossa alkaa särkeä hartioita. Tilaakin sattuu olee sen verran paljon, että on oma työhuone. Jotkut tekee töitä keittiöpöydän ääressä ha muu perhe hyörii ympärillä

Ja jos näin oletetaan niin se pitäisi kertoa työpaikkailmoituksessa selkeästi. Kyseessä totaalinen etätyö tms.

Vierailija
27/27 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa hankalalta jänkkääjältä ja jotenkin autistiselta.

Jos toivon, että mulla on työpiste työpaikalla? Ei jestas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi