Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko saaneet parempaa kohtelua laihduttuanne?

Vierailija
18.08.2023 |

Olen nyt pudottanut vajaat parikymmentä kg ja muutenkin pistänyt habitustani kuntoon ja tuntuu, että ihmiset hymyilevät kuin Naantalin aurinko minulle kaikki (entiseen verrattuna), ovat hyvin kohteliaita. Mutta eihän tästä voi mitään varmaa sanoa, että kuvittelenko vain. Oletteko muut kokeneet vastaavaa? :)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut parempaa kohtelua, mutta kun laihtuu itsetunto voi parantua ja samakin kohtelu voi tuntua paremmalta.

Vierailija
2/23 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailta vai tutuilta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailta vai tutuilta?

Vierailta. Tai miksi ei molemmilta, mutta nyt oli minulla tuo ensimmäinen mielessä.

Vierailija
4/23 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/23 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit naiset saavat aina parempaa kohtelua.

Vierailija
6/23 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, sain parempaa kohtelua laihdutettuani. Sain kehuja eri ihmisiltä. En kuitenkaan ole koskaan ollut ylipainoinen, olin aikoinaan normaalipainon ylärajoilla ja sitten muuton elintapojani jolloin laihduin. Kyllä monet huomasivat elämäntapamuutokseni.

Vierailija
7/23 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just mietin että en halua huomiota mutta nyt kun olen viiskymppinen ja ylipainoinen niin kukaan ei huomaa, ei juttele ja olen joskus kuullut jopa hymähtelyä ihmisiltä eli ollaan jotenkin halveksuvia.

Vierailija
8/23 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai... Naiset on aina vihanneet, pääosin, ihan sama missä painossa ollut.. Olen kaunis nainen itse,noni muu ei. Siinä ero.

Vierailija
9/23 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut parempaa kohtelua laihduttuani bmi 31-21. Sain varmaan miehiltä enemmän huomiota pulleana kuin hoikempana.

Vierailija
10/23 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole saanut parempaa kohtelua laihduttuani bmi 31-21. Sain varmaan miehiltä enemmän huomiota pulleana kuin hoikempana.

Mutta ehdottomasti haluan olla kevyempi itseäni varten, koska juoksen ja urheilen. Huom! Kuljin myös lihavana aina pyörällä ja pyöräilykypärän kanssa. Selkeästi miehet tykkää siitä.

Vierailija
11/23 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/23 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole päässyt treffeille kun laihduin 30 kg. Lihavana pääsin treffeille.

Vierailija
13/23 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kai... Naiset on aina vihanneet, pääosin, ihan sama missä painossa ollut.. Olen kaunis nainen itse,noni muu ei. Siinä ero.

Olet ilkeä ihminen, se sinusta huomataan ja siksi sinusta ei pidetä.

Vierailija
14/23 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan joskus yläasteaikoina parikymmentä vuotta sitten, kun olin kahdeksannen luokan jälkeisenä kesälomana laihtunut niin, etteivät monet edes aluksi tunnistaneet. Pikkuhiljaa alkoi entisiä kiusaajia tulemaan jutulle, kaveeraamaan ja pahoittelemaan tekojaan.

Vierailija
15/23 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta ei se ole se paino mikä tekee sen, vaan itsetunto mikä kasvaa itsellä ja se itseluottamus, ryhdikäs kävely jne 

Vierailija
16/23 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonommaksi meni kohtelu. Katkerat keksivät perättömiä juttuja, juoruilivat syömishäiriöstä jne.

Vierailija
17/23 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan joskus yläasteaikoina parikymmentä vuotta sitten, kun olin kahdeksannen luokan jälkeisenä kesälomana laihtunut niin, etteivät monet edes aluksi tunnistaneet. Pikkuhiljaa alkoi entisiä kiusaajia tulemaan jutulle, kaveeraamaan ja pahoittelemaan tekojaan.

Et kai kaveraannut takaisin noiden pelkureiden kanssa?

Vierailija
18/23 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateutta se vain aiheuttaa.

Vierailija
19/23 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta ei se ole se paino mikä tekee sen, vaan itsetunto mikä kasvaa itsellä ja se itseluottamus, ryhdikäs kävely jne 

Vitut.

Mulla on paino heitellyt erään sairauden myötä, mikä ei vaikuta mihinkään noista asioista. Aina saa parempaa kohtelua hoikempana.

Vierailija
20/23 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Pudotin 40 kg ja kaikki alkoivat kohdella paremmin, tutut ja tuntemattomat. Yhtäkkiä kaikki tuttavat myös halusivat ottaa kuvia kanssani. Ihan kaikessa arjessa huomaa sen, miten paljon paremmin hoikkia kohdellaan. Tai siis, kuinka paljon ihmiset vihaavat läskejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä