IL: Jos joku soittaa ovikelloasi ja esittäytyy sairaaksi käske hänen vain suksia vi##uun
On luultavasti vain huijari joka yrittää varastaa rahasi
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2611f25d-2826-41cf-9295-c0afa176a114
Kommentit (6)
Jos pyytää jotakuta suksimaan vi##uun, niin onko se suostumus seksuaaliseen kanssakäymiseen ?
Vierailija kirjoitti:
Soitat hänelle tietysti apua hätänumerosta.
en tuhlaa huijareihin senttiäkään
Olen 1-tyypin diabeeetikko, en ole koskaan joutunut soittelemaan ovikelloa saadakseni apua, toivottavasti sellaista tilannetta ei tulekaan. Mutta tällaisen teko sairaat pitäisi tuomita kovemmin, samalla lailla kun poliisina esiintyjät yms. Toisen oikeasti sairaan avuntarvetta ei saa käyttää hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen 1-tyypin diabeeetikko, en ole koskaan joutunut soittelemaan ovikelloa saadakseni apua, toivottavasti sellaista tilannetta ei tulekaan. Mutta tällaisen teko sairaat pitäisi tuomita kovemmin, samalla lailla kun poliisina esiintyjät yms. Toisen oikeasti sairaan avuntarvetta ei saa käyttää hyväksi.
Riittää, että ymmärtää että ei sairas ihminen pyydä koskaan apua ulkopuolisilta vaan soittaa itselleen ambulanssiin. Muut ovat huijareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittää, että ymmärtää että ei sairas ihminen pyydä koskaan apua ulkopuolisilta vaan soittaa itselleen ambulanssiin. Muut ovat huijareita.
No ei aina noinkaan mene.
Soitat hänelle tietysti apua hätänumerosta.