Oletteko saaneet parempaa kohtelua laihduttuanne?
Olen nyt pudottanut vajaat parikymmentä kg ja muutenkin pistänyt habitustani kuntoon ja tuntuu, että ihmiset hymyilevät kuin Naantalin aurinko minulle kaikki (entiseen verrattuna), ovat hyvin kohteliaita. Mutta eihän tästä voi mitään varmaa sanoa, että kuvittelenko vain. Oletteko muut kokeneet vastaavaa? :)
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailta vai tutuilta?
Vierailta. Tai miksi ei molemmilta, mutta nyt oli minulla tuo ensimmäinen mielessä.
Kauniit naiset saavat aina parempaa kohtelua.
Kyllä, sain parempaa kohtelua laihdutettuani. Sain kehuja eri ihmisiltä. En kuitenkaan ole koskaan ollut ylipainoinen, olin aikoinaan normaalipainon ylärajoilla ja sitten muuton elintapojani jolloin laihduin. Kyllä monet huomasivat elämäntapamuutokseni.
Just mietin että en halua huomiota mutta nyt kun olen viiskymppinen ja ylipainoinen niin kukaan ei huomaa, ei juttele ja olen joskus kuullut jopa hymähtelyä ihmisiltä eli ollaan jotenkin halveksuvia.
En kai... Naiset on aina vihanneet, pääosin, ihan sama missä painossa ollut.. Olen kaunis nainen itse,noni muu ei. Siinä ero.
En ole saanut parempaa kohtelua laihduttuani bmi 31-21. Sain varmaan miehiltä enemmän huomiota pulleana kuin hoikempana.
Vierailija kirjoitti:
En ole saanut parempaa kohtelua laihduttuani bmi 31-21. Sain varmaan miehiltä enemmän huomiota pulleana kuin hoikempana.
Mutta ehdottomasti haluan olla kevyempi itseäni varten, koska juoksen ja urheilen. Huom! Kuljin myös lihavana aina pyörällä ja pyöräilykypärän kanssa. Selkeästi miehet tykkää siitä.
En ole päässyt treffeille kun laihduin 30 kg. Lihavana pääsin treffeille.
Vierailija kirjoitti:
En kai... Naiset on aina vihanneet, pääosin, ihan sama missä painossa ollut.. Olen kaunis nainen itse,noni muu ei. Siinä ero.
Olet ilkeä ihminen, se sinusta huomataan ja siksi sinusta ei pidetä.
Muistan joskus yläasteaikoina parikymmentä vuotta sitten, kun olin kahdeksannen luokan jälkeisenä kesälomana laihtunut niin, etteivät monet edes aluksi tunnistaneet. Pikkuhiljaa alkoi entisiä kiusaajia tulemaan jutulle, kaveeraamaan ja pahoittelemaan tekojaan.
Joo mutta ei se ole se paino mikä tekee sen, vaan itsetunto mikä kasvaa itsellä ja se itseluottamus, ryhdikäs kävely jne
Huonommaksi meni kohtelu. Katkerat keksivät perättömiä juttuja, juoruilivat syömishäiriöstä jne.
Vierailija kirjoitti:
Muistan joskus yläasteaikoina parikymmentä vuotta sitten, kun olin kahdeksannen luokan jälkeisenä kesälomana laihtunut niin, etteivät monet edes aluksi tunnistaneet. Pikkuhiljaa alkoi entisiä kiusaajia tulemaan jutulle, kaveeraamaan ja pahoittelemaan tekojaan.
Et kai kaveraannut takaisin noiden pelkureiden kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta ei se ole se paino mikä tekee sen, vaan itsetunto mikä kasvaa itsellä ja se itseluottamus, ryhdikäs kävely jne
Vitut.
Mulla on paino heitellyt erään sairauden myötä, mikä ei vaikuta mihinkään noista asioista. Aina saa parempaa kohtelua hoikempana.
Kyllä. Pudotin 40 kg ja kaikki alkoivat kohdella paremmin, tutut ja tuntemattomat. Yhtäkkiä kaikki tuttavat myös halusivat ottaa kuvia kanssani. Ihan kaikessa arjessa huomaa sen, miten paljon paremmin hoikkia kohdellaan. Tai siis, kuinka paljon ihmiset vihaavat läskejä.
En ole saanut parempaa kohtelua, mutta kun laihtuu itsetunto voi parantua ja samakin kohtelu voi tuntua paremmalta.