Voi hemmetti!!! Mokasin lippuautoomatin kanssa. Tilasin lippuja 111€ edestä. Voiko palauttaa!!!? Maksoin jo.
Olin huolimaton.
Syötin automaattiin. Aikuinen vuorokausilippu, mutta kpl määrä olikin 10.
En katsonut hintaa ja löin kortin. Maksu läpi ja nyt minulla onkin 10 aikuisen vuorokausilippua kädessä!!
Apua voiko näyttää palauttaa.
Tarvitsin vain yhden ja nyt tilillä on enää 5€ rahaa, vaikka laskin, että loppujen on jäätävä elämiseen viikoksi meille!!
Minun piti maksaa ruokakulut perheelle.
Miten selitän, että rahat ovat poissa!!?
Saako rahat takaisin mitenkään.
En löydä automaatista mitään numeroa!!
Kommentit (24)
Ei varmaan voi palauttaa. Toivottavasti sulla on paljon kavereita. Jaa niille :)
Kaikenmaailman tunareita sitä on...
Älä missään nimessä kysy tätä lippumyyjältä.
Yksi vaihtoehto on. Myy niitä eteen päin. Jää automaatille päivystämään ja myy lippu sellaiselle, joka sen haluaa.
Harmi, nauti kymmenestä elämyksestäsi!
Vierailija kirjoitti:
Älä missään nimessä kysy tätä lippumyyjältä.
Miltä lippumyyjältä? Siltä automaatilta?
Pitäisi vähän katsoa ennen, kuin lyö korttia pöytään. Oma vika.
No nyt on ainakin lipun maksut kunnossa ja on vara hukatakkin osa ;)
- Lipputarkastaja.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on ainakin lipun maksut kunnossa ja on vara hukatakkin osa ;)
- Lipputarkastaja.
Ei voi olla ap:n tuurilla. Ap tietenkin hukkaa koko pakan ja saa vielä 80€ tarkitus maksun päälle.
;)
Olet raha ihmisiä. Rahalle kyllä muutakin käyttöä olisi . Sinulla varmasti liikaa €uroja kun päätit ostaa reilusti päivälippuja🥳
Vierailija kirjoitti:
Porvoon lippuautomaatti?
Mä onnistuin saamaan Hesan monilippuautomaatista ulos varusmiehen alennuslipun Karjaalle. Olen nainen, päämääränä oli Riihimäki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porvoon lippuautomaatti?
Mä onnistuin saamaan Hesan monilippuautomaatista ulos varusmiehen alennuslipun Karjaalle. Olen nainen, päämääränä oli Riihimäki.
Nainenkin voi olla armeijassa. Vai oliko erikseen varusnaisen lippuja?
On olemassa käsite tyhmyysvero, sinä pääsit osallistujien joukkoon!
111. Mestariluku. Kaikella on tarkoituksensa. Entä jos jakaisit liput vaikka niitä tarvitseville?
Olen myös joskus ostanut vahingossa tuplamäärän lippuja erääseen tapahtumaan. Ostin vahingossa 8, kun piti olla 4. Kaikissa ohjeissa kerrottiin, että lippuja ei voida palauttaa. Selitin tilanteen asiakaspalveluun ja he palauttivat rahani. Eli ota nyt pikaisesti yhteyttä asiaka485spalveluun, voit saada rahat takaisin
Vierailija kirjoitti:
Yksi vaihtoehto on. Myy niitä eteen päin. Jää automaatille päivystämään ja myy lippu sellaiselle, joka sen haluaa.
Heiiii, psssst, anteeks mut huomasin et olit menossa ostamaan lippua, mulla olis täällä takin taskussa jemmassa pimeenä näitä lippuja, jos ostat koko pakan, ni saat 150e koko homman.
Itse ostin kerran 2 lentolippua samalle lennolle. Olivat vielä aika kalliita.
Tarkoituksena oli ostaa yksi 11€ lippu ja loput 104€ jäisi elämiseen.
T. Ap