Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keikisteletteko miehelle?

Vierailija
18.08.2023 |

Miten saatte miehen kiimaan Ilman sanoja tai kosketusta?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin oppia myös/ M54

Vierailija
2/18 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa. Esim. kireet farkut ja sievää, liioiteltua pepun keinuntaa kävellessä. Toimii joka kerta ja on hauskaa katsoa kiimaista miestä, joka ei tiedä enää miten päin olisi. Minihameella tai yläosattomuudella / alastomuudella on myös välitön vaikutus.

Meno vähän kuin Priyalla tässä Emmerdalen pätkässä. Tekijänoikeus ITV:n

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan omakotitalossa. Joskus ku mies kävelee pihassa avaan ikkunan ja näytän tissit paljaana ja käännyn ja näytän stringipepun.

Vierailija
4/18 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies voisi vietellä toisen ?

Vierailija
5/18 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppoa. Esim. kireet farkut ja sievää, liioiteltua pepun keinuntaa kävellessä. Toimii joka kerta ja on hauskaa katsoa kiimaista miestä, joka ei tiedä enää miten päin olisi. Minihameella tai yläosattomuudella / alastomuudella on myös välitön vaikutus.

Meno vähän kuin Priyalla tässä Emmerdalen pätkässä. Tekijänoikeus ITV:n

Aivan loistava! Priya a.k.a. Fiona Wade on kyl kuuma!! 

Vierailija
6/18 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha kysymys. Vauvanaiset eivät tee tätä.

Aamen!

Vierailija
7/18 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus illalla kylppäristä aivan pakko palata muka hakemaan jotain unohtunutta juttua pelkissä stringeissä tms. Toimii 100% aina.

Vierailija
8/18 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tolle paljoo tarvii keikistellä. Riittää, kun pöksyjä vaihdan, vainka salitreenien jälkeen, niin tunnen kuinka se painautuu kovettuen peppuani vasten.

Vierailija
9/18 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohut t-paita tai toppi ilman rintaliivejä... herra pyörii ympärillä ja katselee mielellään, kotona esim pikkarit ja tuo yhdistelmä, niin kohta naidaan... Ihanaa kun saa toisen kiinnostumaan noin helposti. Salahupia on on joskus käydä kaupassa niin, että rintaliiivit 'jää vahingossa kotiin' ja varman efekti katseiden keräämiselle... ihanaa sekin.

Vierailija
10/18 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mies voisi vietellä toisen ?

Omasta mieltymyksestä katsoen: sporttisuus eli urheilupaikoilla lajista riippuen joko suorituksen aikana tai sen jälkeen, voi tuottaa tulosta jos vain se toinen mies ymmärtää miesten päälle. . Juttusille ryhtyminen kesken lenkin verryttelyn yksi monista esimerkeistä joissa olen onnistunut. M32

Vierailija
11/18 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan niitä kiellyttäyjâ hepeneitä ja päälle vähän pieniä vaatteita. Kaupassakäynnin jälkeen saan joka reikään. Pitää muistaa leikkiä.

Vierailija
12/18 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin omalla kohdalla on jos naiselta halunnut yhtään mitään erikoista, niin aina olen itse sanonut että voitaisko mitenkään kokeilla, tai yms esim ihan seksikkäät vaatteetkin. Kaikkeen pitää itse mennä sanomaan, muuten olisi aina vain sama tyyli joka suunnassa. Harmittaa kun naiset eivät muka itse tätä tajua että voi välillä pukeutua kotona seksikkäästi.

Vierailija
13/18 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ei tarvitsisi sanoa sanaakaan kun olisi edes lievästi povea ja takamusta, luulen. Pelkkä ja viaton keikistely lannetta keinuttaen ja povea vähän vilauttaen lamauttaa hetkeksi jokaisen ainakin kaksi- lahkeisen, niistä yksilahkeisista en ole ihan varma?

Hymyä ja lievästi kaksimielisiä katseita ei kannata unohtaa..

Vierailija
14/18 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin omalla kohdalla on jos naiselta halunnut yhtään mitään erikoista, niin aina olen itse sanonut että voitaisko mitenkään kokeilla, tai yms esim ihan seksikkäät vaatteetkin. Kaikkeen pitää itse mennä sanomaan, muuten olisi aina vain sama tyyli joka suunnassa. Harmittaa kun naiset eivät muka itse tätä tajua että voi välillä pukeutua kotona seksikkäästi.

Jos tämä johtuu siitä että käsitys seksikkyydestä vaihtelee? Olen huomannut että me mieheni kanssa pidetään ihan eri juttuja seksikkäinä.

Tässä yksi hellepäivä laitoin hameeni pesuun enkä jaksanut laittaa mitään tilalle kun oli niin kuuma, lisäksi tiesin että saman vaatteen saa taas parin tunnin jälkeen käyttöön. Päädyin sitten kekkuloimaan pelkässä pitkässä topissa kotona, vähän hävetti kun se on niin vartalonmyötäinen ja näyttää ihan kaikki viat. Mies sitten siinä vaiheessa kun olin pyykkikonetta tyhjentämässä kommentoi että onpas ollut kiva katsella tänään sun asua ja että pitäisi olla noin useammin. Ja minä näin vain peilistä nolon selluperseen.

Vierailija
15/18 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehka tosiaan näe kauneuttasi. Tuo voi olla myos syy, miksi ei hepenöidy, vaikka vastakaikua tulisikin.

Vierailija
16/18 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollaan aina alasti, eikä me virheitä etsitä, vaan niitä hyviä juttuja, ja toimii. Eikä olla nuoria enää.

Vierailija
17/18 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina perse paljaana ja tissit esillä.

Vierailija
18/18 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvassa ovat naiset, jotka miestä varten laittautuvat. Toivoisin osuvat kohdalle. Se on osa esileikkiä. Hyvinkin suuri osa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän