Orpon mukaan hallituksen kannatus lähtee nousuun, kun se pääsee toteuttamaan hallitusohjelmaa.
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpo tulisi lähettää junalla kainuuseen.
Kainuu kohteliaasti kieltäytyy ja ehdottaa, että lähetetään Satakuntaan.
Orpo ei ole kotoisin Kainuusta.
Hänellä on vain kesämökki siellä.
Ai on? No jossain asiassa hän sitten on järkeväkin ja omaa hyvää makua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otamme vastaan mutta annamme vaihturiksi Krista Kiurun.
Vaikea kuvitella kuka haluaisi Kiurun riesakseen.
Eihän sitä halunneet edes porilaiset.
Vierailija kirjoitti:
Se olisikin sitten eka kerta koko Suomen poliittisessa historiassa kun voimakasta leikkauspolitiikkaa tekevän hallituksen kannatus lähtisi nousu-uralle kun hallitusohjelmaa toteutetaan. Etenkin jos taloussuhdanteet menevät samaan aikaan alaspäin.
Täysin selvä asia, mutta Petteri yllättyy.
Vierailija kirjoitti:
Siivousfirma lahjonut kokoomuslaisia. Kokkare saa lahjuksen jos joku tietty entinen työntekijä tulee ps ka firmalle töihin vielå yli vuosikymmen jälkeen pelkällä työn ilolla.
Ei siivousfirmoilla ole rahaa lahjoa ketään eikä mitään.
Alalla on aivan helvetin kova kilpailu.
Tarjoukset painetaan niin alas kuin mahdollista, että saataisiin kohteita siivottaviksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry nyt vaan, mutta alku ei ainakaan näytä lupaavalta. Taitaa tulla vesiperä.
Mukavaa, että Orpo itse jaksaa olla optimistinen ja positiivisella mielellä.
Herättää vaan huolen, ehkä se itse elää jossain vaaleanpunaisessa kuplassa, eikä tajua elämän realiteettejä. Game Over!
Orpolla on realiteetit selvät toisin kuin vauvapalstan vasureilla. Hyvä hallitusohjelma, odotan innolla sen vauhtiin pääsyä.
Nyt saat sitten selittää miten työntekijöitä köyhdyttämllä ja arvonlisäverokantoja nostamalla suomi saadaan nousuun. Tuohan tietää varmaa vero kertymän laskua ja velan lisääntymistä. Jos vanhat merkit pitää paikkansa suomella on kokoomus hallituksen jälkeen taas enemmän velkaa kuin koskaan. Muistakaa kokoomus on velka kunkku, tehnyt eniten suomalaisista puolueista velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herättää vaan huolen, ehkä se itse elää jossain vaaleanpunaisessa kuplassa, eikä tajua elämän realiteettejä. Game Over!
Orpolla on realiteetit selvät toisin kuin vauvapalstan vasureilla. Hyvä hallitusohjelma, odotan innolla sen vauhtiin pääsyä.
Sinä ja EK (eli ohjelman kirjoittaja) olette ainoat ohjelmaa kehuneet. Ja Petterin äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt saat sitten selittää miten työntekijöitä köyhdyttämllä ja arvonlisäverokantoja nostamalla suomi saadaan nousuun. Tuohan tietää varmaa vero kertymän laskua ja velan lisääntymistä. Jos vanhat merkit pitää paikkansa suomella on kokoomus hallituksen jälkeen taas enemmän velkaa kuin koskaan. Muistakaa kokoomus on velka kunkku, tehnyt eniten suomalaisista puolueista velkaa.
Kataisen hallituksen velkoja maksamme edelleen. Köyhdyttämällä köyhiä sai velkamäärän räjähtämään, kun talous meni sokkiin.
Orpo ei tätä enää muista ja hän toistaa saman uudelleen.
On outoa, ettei valtiovarainministerökään muista.
Joopasen joo. Kun hallitusohjelmaa aletaan toteuttamaan, niin Petsku on yllättynyt, kun kaikki koulunkäyntiavustajat ja pamilaiset irtisanoutuvat, kaduilla on isot miekkarit hallitusta ja rasseilua vastaan.
Pekka voittaa vaalit ja kannatus suleltaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Laitetaan työläiset kuriin. Loppuu se uusien autojen ja asuntojen osto.
Ja turha levänpäällysten osto. Työläiselle riittää ylähuuli näkkärin päällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpo ei ole kotoisin Kainuusta.
Hänellä on vain kesämökki siellä.
Kesämökille tässä muutkin joutuvat muuttamaan, kun ei ole varaa asua betoniluukussa enää, ja mökin kulut senkuin nousee eikä ostajia löydy.
Semmoinen konkreettisempi korpivaellus tulee siitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kataisen hallituksen velkoja maksamme edelleen. Köyhdyttämällä köyhiä sai velkamäärän räjähtämään, kun talous meni sokkiin.
Orpo ei tätä enää muista ja hän toistaa saman uudelleen.
On outoa, ettei valtiovarainministerökään muista.
No oikeat piirit kyllä rikastuu ja rikastui. Ei kokoomus ole ikinä suomen kansaa ajatellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotellaan sitä selitystä. Vai eikö ole ymmärrystä?
Vahva luottamus. Kesällä jo nähty että taitoa on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Eikö sen vois palauttaa Turkuun
Nyt pulinat pois ja työrauha hallitukselle! Tätä me äänestimme ja tätä me halusimme!
Vierailija kirjoitti:
Voi käydä myös niin, että Orpo joutuu yllättymään :D
Se yllättyminen onkin ainoa asia mitä tuon tumpelo osaa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt pulinat pois ja työrauha hallitukselle! Tätä me äänestimme ja tätä me halusimme!
Tyhmät äänesti, me emme.
Vaikea kuvitella kuka haluaisi Kiurun riesakseen.