Hevostallin omistajat tuomittiin vankeuteen heppatyttöjen seksuaalisesta hyväksikäytöstä!
Kommentit (40)
Valitettavasti tällainen rikollisuus tahraa myös kunnollisten hevostallien toimintaa. Vanhemmat herätkää! Olkaa valppaina ja vaatikaa lapsillenne turvallista ympäristöä harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti tällainen rikollisuus tahraa myös kunnollisten hevostallien toimintaa. Vanhemmat herätkää! Olkaa valppaina ja vaatikaa lapsillenne turvallista ympäristöä harrastaa.
Onko niitä kunnollisia tiloja muka? Jos eivät käytä seksuaalisesti hyväksi, niin orjatyötä teettävät ainakin, kun hevoshullut tytöt ovat valmiina raatamaan vaikka kuinka paljon saadakseen sitten palkkioksi parin minuutin ratsastuksen.
Millaiset vanhemmat oikein sallivat tuon, eivätkö ne yhtään katso mitä talleilla tapahtuu?
Kävivät riehumassa naantalilaisella autokorjaamolla, jonka yhteydessä on toinenkin yritys, autokatsastus. Ensin meni tuo äijä sinne, tarkoitus oli katsastaa auto. Katsastaja ei ollut juuri sillä hetkellä siinä ottamassa vastaan, ja autokorjaamon päällikkö ei suostunut palvelemaan tätä tuomion saanutta ja käskytti hänet poistumaan.
Tämä Joni Silvan sitten valitti katsastukselle, joka lupasi, että auto katsastetaan. Hän meni seuraavana päivänä näiden yritysten yhteiseen toimitilaan kavereidensa kanssa ja alkoi riehumaan. Paikalle soitettiin poliisi ja ambulanssi, mutta ennen kuin ne saapuivat, tämän hyväksikäyttäjäpariskunnan rouva, Jenni Rajala, tuli paikalle rautaputken kanssa ja löi autokorjaamon päällikköä päähän.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9c6216a2-6574-4714-9737-39eb3118be5f
Nää kaksi nilviäistä eivät taida oikein käsittää, että eivät enää ole paikkakunnalla kovin pidettyjä henkilöitä. On tainnut käydä itsetunnon päälle, etteivät ole tervetulleita asiakkaiksi.
En tiedä onko autokorjaamolla jotain kytköksiä uhreihin, vai ihan yleinen periaate, että tuollaisia pa*kakasoja ei oteta asiakkaiksi, mutta kyllä heillä on oikeus olla palvelematta, tai päästämättä heitä omiin tiloihinsa. Tosin jos se samassa toimitilassa toimiva katsastusyritys on valmis ottamaan nämä asiakkaikseen, niin autokorjaamon henkilökunnalla ei taida olla paljonkaan mahdollisuuksia määrätä heitä ulos liikkeestä.
En ymmärrä näitä korvaussummia uhreille. Olen itse traumatisoitunut ja olen sen johdosta menettänyt noin 50 000 euroa tähän mennessä enkä edes ole vielä terve. Tietysti jokainen ei traumatisoidu, mutta silti.
Tämän tapauksen suhteen en arvaile mitään., mutta lasten ja nuorten kanssa pitää osata turvata selustansa, itse nauhoittaisin kaikki tilanteet että on varmasti dokumentaatiota jos joku alkaa väittämään muuta jälkikäteen.
Tyttöjen keksimiä juttuja. Kaikki nyt tietävät millaisia nuoret heppa-tytöt ovat. Toivottavasti Hovi mitätöi tuomiot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut jos ne on persuja niin ne syyttömiä.
Siltä ne ainakin näyttää. Siis peratsuilta.
Naamasta päätellen vihreä ja demari.
Vierailija kirjoitti:
Tyttöjen keksimiä juttuja. Kaikki nyt tietävät millaisia nuoret heppa-tytöt ovat. Toivottavasti Hovi mitätöi tuomiot.
No kerropas, millaisia nuoret heppatytöt on.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei muutu hovioikeudessa, paitsi pidemmäksi tuomioksi.
Heh, tuomiohan on hovioikeuden tuomio.
Joutuuko äijä morsiameksi vankilassa ?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä korvaussummia uhreille. Olen itse traumatisoitunut ja olen sen johdosta menettänyt noin 50 000 euroa tähän mennessä enkä edes ole vielä terve. Tietysti jokainen ei traumatisoidu, mutta silti.
Tuskin he saatavat noistakaan senttiäkään.
Vierailija kirjoitti:
Joutuuko äijä morsiameksi vankilassa ?
Ei, siitä vankeinhoitolaitos pitää huolen.
Miksi nainen on katsonut sormien välistä kuinka miehensä pettää häntä vuosien ajan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen on katsonut sormien välistä kuinka miehensä pettää häntä vuosien ajan?
Sehän on kannustanut näihin suhteisiin, ei muuten olisi tuomittu molempia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on kannustanut näihin suhteisiin, ei muuten olisi tuomittu molempia
Toi muija on katellut pi**u märkänä kun äijä tökkii lapsia, yäks:(
Mikä siinä onkin heppapiireissä tämä on niin yleistä. Kuten myös epänormaalin suuret ikäerot.