Nainen, ihailetko miehesi penistä?
Tässä on meillä vaimon kanssa iso ero. Siinä missä minä palvon hänen vartaloaan ja sen muotoja sekä himoitsee hänen vaginaansa sitä myös joka kerta kehuen, hän ei käytännössä koskaan osoita erityistä huomiota penikseeni. Muuten siis kyllä tykkää seksistä ja silminnähden siitä nauttii, mutta itse penis tuntuu olevan jotenkin siinä aika pieni osuus. Miten muilla? Ja minulla ei ole siis missään nimessä iso penis, mutta ei myöskään erityisen pieni.
Kommentit (32)
Kyllä rakastan mieheni kalua; se on kaunis ja kun se nousee just mulle, se on parasta. Koskettelen sitä jokapäivä monin tavoin je kehun.
Nyt on vaikeeta kun mies niin kipeä, ettei voi panna, kohta repeän liitoksistani. Onneksi saamme toisemme tyydytettyä käsinkin; minun käsivarret saaneetkin tänä kesänä paljon lihasharjoittelua!
Minulle on tärkeätä mille joku tuntuu, ei mille näyttää. Penis tuntuu hyvältä, mutta itse sen näkeminen ja katselu ei oikeastaan juuri tunnu missään. Mikä ei tarkoita sitä, ettenkö hyväilisi penistä ja tuottaisi miehelle nautintoa mielellään. Voisin aivan hyvin rakastella aina pimeässä ja silmät kiinni, katselu ei millään lisää omaa nautintoani. Paitsi ehkä silmiin katsominen.
Kyllä minä kehun miehen penistä joka kerta kun meillä on seksiä. Haluan huomioida häntä, kuten hänkin minua. Hyväilen, suutelen, runkkaan, nuolen ja imen kasseja. Tällainen on myös miehelle tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Itsellin on komea, iso ja paksu, muttei vaimo ole sitä koskaan ihan vapaaehtoiseesti kehunut. Tykännyt kyllä aina, kun ollut seksiä, tarpeeksi iso. Mutta kehuja ei ole kuulunut. Olen mieltänyt sen niin, ettei ole halunnut kehua ettei mies ylpisty. Vuosia menikin, etten tajunnut todellista kokoani. Eli hyvin hämätty ja salattu.
Joten sille voi olla syynsä, miksei naiset kehu miestensä kaluja. Liekö joku salainen sopimus tai käytäntö.
Itse olen kehunut vaimon pillua koko ikäni.
Tässä voi olla pointtia. Koosta sen verran, että mennään reilusti yli keskimittojen mutta se niistä. Naidessa välillä vaimo huokailee, että se on niiiin iso jne. Mutta joskus oli jotain pientä kinaakin siitä, miten minä aina kehun häntä seksikkääksi ja kaikkea muuta ja sanoin, että kyllä mieskin tykkäisi jotain hyvää joskus kuulla.
Hän sanoi, että pitäisikö minun vielä erikseen muistuttaa sinua siitä, kun nyt sattuu olemaan niin iso? Haluatko, että kerron kaikille tutuille sinkuille, että mun miehellä on iso kulli.
Olin oikeasti hämilläni ja kysyin, että mitä helv? Hän myönsi sen, että on tavallaan jopa mustasukkainen jollain tavalla minusta sen takia tjsp. Joskus nuorena siis noita mittaleikkejä kokeiltiin ja kuulemma kun aina isoista puhutaan ja niitä muka halutaan. Jotain ohutta itsetunto ongelmaa on hänellä, vaikka ei mitään syytä todellakaan.
Olen tavallaan samaa mieltä tuon edellisen kanssa. Useasti ollaan meidän, siis minun ja siskojeni vanhepien mökillä siten, että puolisotkin on mukana. Siellä miehet lähes aina saunovat pikku kaljoissaan ja sitten munasilleen uimaan tottakai. Miehelläni on kieltämättä kookkaat varustukset ja siinä sen huomaan varsin hyvin, kun siellä munasilleen käpsyttelevät uimaan esimerkiksi. Olen huomaavinani siskojen ilmeistä, että hekin huomaavat kyllä ja joskus meidän saunavuorolla keskustelun kääntyessä johonkin seksiin viittaavaan möläyttikin tästä kokoasiasta typerän, muka hauskan kommentin. En tiedä olenko mustasukkainen, mutta kyllä minua ärsyttää ajatuskin siitä, että tiedän jonkun katselevan ja arvostelevan hänen vehkeitään. Pahinta vielä, että katselee vertaillen kuinka se nyt onkin iso.
Itselleni on ollut tärkeää, että mieheni tietää miten ihanana pidän häntä. Myös ja erityisesti vehjettä.
Tulee kehuttua sitä sanallisesti monestikin, terska on herkullisen kokoinen ja muna ihanan suonikas ja jämy. (Ihan normimittaa, mukavan paksu). Kehut tuntuvat aiheuttavan vielä vähän ekstraa ;)
Vierailija kirjoitti:
Joo on se säväyttävä näky joka kerta poikaystäväni semmoinen ihana isompi setti. Haluan kiusoitella. Oon esimerkiksi lukemassa kirjaa sängyssä ja toinen tulee sinne alasti ja sitten se kohoaa aina vähintään puoliseisokkiin hänen nähdessään mun paljaat rinnat hilatessani paitaa ylös.
Mies ja penis on mahtavan näköisiä jo lepotilassa ja sitten kulli siinä vaappuu fitin miehen kävellessä mua kohti. En voi olla koskettamatta siihen hänen kömpiessä viereen ja suuteleen mua ja hyväilemään rinnoista. Lipsahtaa kyllä helposti seksin puolelle.
En muutenkaan malta olla katsomatta, hymyilemättä ja hyväilemättä penistä ja niitä upeita raskaita kiveksiä varoen myös vaatteiden päältä. Hän on niin herkkä sieltä, nauttii ja ääntelee ja mä kiihotun. Erektio kohoaa järkyttävän ylös. Olin niin yllättynyt tosta. Pidän häntä muutoinkin upeana ja se varustus vain lisää sitä miehekästä komeutta.
Rakastan tuntea sen vartaloa vasten, oon päässyt orkun oloiseen tilaan pelkässä suutelusessiossa niin, että nojasin seinään ja mies muhun ilman työntelyä. Se on sit menoa jos työntelee. Rakastan meidän yhteissuihkuja ja isoa erektiota siellä koko ajan.
Mä olen hyvin visuaalinen ihminen ja tämä oli hyvä kirjoitus. Itsekin nauttisin tuosta paljon. Harmi vain, että omalla miehellä ei ole tuollaista penistä. On siis ihan tavallinen kyllä, mutta muuten isokokoisella ja treenatulla miehellä näyttää vähän eripariselta muuhun kokonaisuuteen verrattuna. Siksi siihen ei juurikaan tule kyllä kiinnitettyä huomiota, myönnettävä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo on se säväyttävä näky joka kerta poikaystäväni semmoinen ihana isompi setti. Haluan kiusoitella. Oon esimerkiksi lukemassa kirjaa sängyssä ja toinen tulee sinne alasti ja sitten se kohoaa aina vähintään puoliseisokkiin hänen nähdessään mun paljaat rinnat hilatessani paitaa ylös.
Mies ja penis on mahtavan näköisiä jo lepotilassa ja sitten kulli siinä vaappuu fitin miehen kävellessä mua kohti. En voi olla koskettamatta siihen hänen kömpiessä viereen ja suuteleen mua ja hyväilemään rinnoista. Lipsahtaa kyllä helposti seksin puolelle.
En muutenkaan malta olla katsomatta, hymyilemättä ja hyväilemättä penistä ja niitä upeita raskaita kiveksiä varoen myös vaatteiden päältä. Hän on niin herkkä sieltä, nauttii ja ääntelee ja mä kiihotun. Erektio kohoaa järkyttävän ylös. Olin niin yllättynyt tosta. Pidän häntä muutoinkin upeana ja se varustus vain lisää sitä miehekästä komeutta.
Rakastan tuntea sen vartaloa vasten, oon päässyt orkun oloiseen tilaan pelkässä suutelusessiossa niin, että nojasin seinään ja mies muhun ilman työntelyä. Se on sit menoa jos työntelee. Rakastan meidän yhteissuihkuja ja isoa erektiota siellä koko ajan.
Mä olen hyvin visuaalinen ihminen ja tämä oli hyvä kirjoitus. Itsekin nauttisin tuosta paljon. Harmi vain, että omalla miehellä ei ole tuollaista penistä. On siis ihan tavallinen kyllä, mutta muuten isokokoisella ja treenatulla miehellä näyttää vähän eripariselta muuhun kokonaisuuteen verrattuna. Siksi siihen ei juurikaan tule kyllä kiinnitettyä huomiota, myönnettävä on.
Meillä ei myöskään suihkusta astele ulos Antiikin Kreikan patsas, jolla paksu makkara läiskähtelee kävellessä puolelta toiselle. Suihkusta astelee treenaamaton Suomi-mies, jolla karvojen seasta muutama sentti pippeliä näkyy. Rakas ja hyvä panemaan se on, mutta en aio valehdella, että mikään kiihottava näky olisi.
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä hassua, koska kyllähän peniksessä ja kiveksissä on paljon enemmän katsottavaa.
Naisilla on vain reikä. Silti miehet kuolaavat sitä :)
Taidat olla yksinkertainen tai sit naisen anatomia pahasti hukassa? Vai gay? Kyllähän naisilla on alapäässään paljonkin tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Itsellin on komea, iso ja paksu, muttei vaimo ole sitä koskaan ihan vapaaehtoiseesti kehunut. Tykännyt kyllä aina, kun ollut seksiä, tarpeeksi iso. Mutta kehuja ei ole kuulunut. Olen mieltänyt sen niin, ettei ole halunnut kehua ettei mies ylpisty. Vuosia menikin, etten tajunnut todellista kokoani. Eli hyvin hämätty ja salattu.
Joten sille voi olla syynsä, miksei naiset kehu miestensä kaluja. Liekö joku salainen sopimus tai käytäntö.
Jospa se kalu onkin mulkussa kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa se kalu onkin mulkussa kiinni?
En usko siihenkään, koska vaimo on halunnut vapaaehtoisesti kalua ja seksiä koko ikänsä ja haluaa vieläkin. Silittelee monesti nukkumaan mennessä ja kokeilee heräily herkkyyttä ja kassien painoa.
Olen sinkku, mutta vastaan silti, koska penis kiihottaa ja kiinnostaa asiana ja visuaalisesti kyllä tosi paljon.
Haluaisin juuri tuollaisen miehen joka palvoo ja himoitsee vartaloani ja vaginaani, ja minä palvon ja himoitsen hänen vartaloaan ja penistään.
Oikeastaan muunlainen ei edes kelpaa, mieluummin yksin jos ei tuollaista tule vastaan.
Vähän tuntuu siltä, että ne naiset joita penis ei niin kiinnosta eikä kiihota, päätyvät useammin parisuhteeseen.