Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoruavatko miehet kumppaneistaan/ex-kumppaneistaan? Paheksutteko vai hyväksyttekö?

Vierailija
18.08.2023 |

Olen tavannut miehiä, jotka kertovat parisuhteestaan avoimesti. He saattavat kertoa kumppanistaan intiimejäkin asioita.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kihloissa ja erehdyin tekemään syrjähypyn. Mies, jonka kanssa syyllistyin syrjähyppyyn kertoi asiasta ympäriinsä: kersui hurmaustaidollaan ja valehteli, että juoksin vielä jälkikäteenkin hänen perässään jne. Se oli täyttä valhetta. Asia loukkasi minua ja sulhastani syvästi.

Tapauksesta on jo monta vuotta, mutta asia loukkaa yhä edelleen. Minkälainen mies syyllistyy tällaiseen panetteluun? Onko kenellekään tapahtunut jotain vastaavaa?

Mies toimi aivan oikein. Pettäjä ansaitsee julkisen häpeän.

Se on kahden ihmisen välinen asia, eikä kuulu muille.

Mies joka makaa varatun naisen kanssa tekee myös väärin. Haluaa nöyryyttää toista miestä?

Vierailija
22/23 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies osoittaa tyhmyytensä, jos hän kerskuu harrastaneensa seksiä toisen miehen vaimon kanssa.

Todella huipputyhmää, ajattelematonta ja uhkarohkeaa. Siitä voi seurata kerskujallekin ikävyyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvinaista. En ole varsinaisessa ystäväpiirissäni koskaan moiseen törmännyt. En tietäisi onko kavereilla seksiä ollenkaan, jos Eivät olisi perheellisiä.

Armeijassa oli aikoinaan tupakaveri, joka jauhoi seksielämästään kyllästymiseen asti.

Nyt yksi pari vuotta sitten eronnut työkaveri on löytänyt ilmeisen aktiivisen naisen ja alkanut selostaa toihuistaan meille muille. Saisi lopettaa, ei kiinnosta kuunnella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi