Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoruavatko miehet kumppaneistaan/ex-kumppaneistaan? Paheksutteko vai hyväksyttekö?

Vierailija
18.08.2023 |

Olen tavannut miehiä, jotka kertovat parisuhteestaan avoimesti. He saattavat kertoa kumppanistaan intiimejäkin asioita.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat yhtä innokkaita juoruamaan kuin naiset.

Vierailija
2/23 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät juorua. Ovat niin mustasukkaisia ja pelkäävät että jotkut toisetkin saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ystäväpiiri ei kerro lainkaan seksielämästään, ihan kuin heillä ei sitä olisikaan.

Vierailija
4/23 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan miehet ja naiset käyttäytyvät samoin. Kertovat tutuille ja parhaille työ- tai kavereille, jos kotona oma  puoliso ei halua seksiä, tai seksi ei kiinnosta. Naiset saattavat vielä avautua jos mies ei suostu nuolemaan tai muutenkaan välitä naisen orgasmeista. Ne taasen joilla menee parisuhteessa hyvin, ei puhu mitään.  Mutta pahaa oloa puretaan ja näkeehän sen naamasta kun lakkaa saamasta. 

Vierailija
5/23 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset, sivistymättömät miehet puhuvat pahaa ex-kumppanistaan vahingoittaakseen tätä ja pilatakseen tämän maineen. Olen tavannut tällaisia miehiä.

Vierailija
6/23 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panomiehet eivät puhu.

Vierailija
7/23 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen jotain halveksittuja, alemmuudentuntoisia miehiä, jotka kerskuvat ja irvailevat naisystävistään jopa näiden intiimeistä asioista. Tällaiset miehet ovat todella alhaisia.

Vierailija
8/23 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kihloissa ja erehdyin tekemään syrjähypyn. Mies, jonka kanssa syyllistyin syrjähyppyyn kertoi asiasta ympäriinsä: kersui hurmaustaidollaan ja valehteli, että juoksin vielä jälkikäteenkin hänen perässään jne. Se oli täyttä valhetta. Asia loukkasi minua ja sulhastani syvästi.

Tapauksesta on jo monta vuotta, mutta asia loukkaa yhä edelleen. Minkälainen mies syyllistyy tällaiseen panetteluun? Onko kenellekään tapahtunut jotain vastaavaa?

Vierailija
9/23 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kihloissa ja erehdyin tekemään syrjähypyn. Mies, jonka kanssa syyllistyin syrjähyppyyn kertoi asiasta ympäriinsä: kersui hurmaustaidollaan ja valehteli, että juoksin vielä jälkikäteenkin hänen perässään jne. Se oli täyttä valhetta. Asia loukkasi minua ja sulhastani syvästi.

Tapauksesta on jo monta vuotta, mutta asia loukkaa yhä edelleen. Minkälainen mies syyllistyy tällaiseen panetteluun? Onko kenellekään tapahtunut jotain vastaavaa?

Ehkä se on hyvä että asia loukkaa edelleen. Kerrohan, onko se estänyt sinua tekemästä uusia syrjähyppyjä?

Vierailija
10/23 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista että sinun syrjähypystä aiheutuva sinun loukkaantuminen on ihan kamalaa. Minä olisin kyllä aivan hiljaa jos olisin pettänyt ihmisen jota rakastan.

Vierailija
11/23 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista että sinun syrjähypystä aiheutuva sinun loukkaantuminen on ihan kamalaa. Minä olisin kyllä aivan hiljaa jos olisin pettänyt ihmisen jota rakastan.

Elämässä sattuu kaikenlaista ikävääkin, mutta pitäisi yrittää päästä yli.

Kokemusta on todellakin. Voi sitä liittoa silti jatkaa, jos on halua molemmilla.

Vierailija
12/23 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua loukkasi lähinnä se, että mies valehteli, lisäsi omiaan, mässäili tapahtumalla ja piti/pitää asiaa esillä jatkuvasti.

Ei ole mikään maailmaa järisyttävä asia, jos kerran erehtyy vieraisiin. Tällaista tapahtuu. Sivistynyt mies vaikenee asiasta.

Vierailija
13/23 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien kavereiden ja ystävien kanssa juttu on lentänyt vuosien varrella monesta asiasta, mutta intiimielämä on jätetty kyllä molemminpuolisesti kunkin omaksi alueeksi.

Vierailija
14/23 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies toimi aivan oikein. Pettäjä ansaitsee julkisen häpeän.

Vierailija
15/23 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tapana puhua seksiasioista muiden kuin puolison kanssa. Enkä ynmärrä, miksi pitäisi, mutta jokainen tavallaan.

Vierailija
16/23 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä miehiä, jotka tekevät pahempiakin asioita, kuin leuhkivat ja juoruilevat panoistaan.

Vierailija
17/23 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osoittaa tyhmyytensä, jos hän kerskuu harrastaneensa seksiä toisen miehen vaimon kanssa.

Vierailija
18/23 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei suomessa ole mitään kunnon flirttikultuuria: se heijastuu niin hyvin tässä mitä kerroit. kaikki seksiin liittyvä on täällä pannassa: ei hyväksyttyä.

ihmiset ovat niin yksioikoisia (kaikkeen seksiin liittyvään kommunikaatioon) on vain musta ja valkoinen.

ahdistavaa elää maassa missä ihmisillä ei ole mitään flirttikulttuuria.

Vierailija
19/23 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies osoittaa tyhmyytensä, jos hän kerskuu harrastaneensa seksiä toisen miehen vaimon kanssa.

Kaikenlainen kerskuminen on tyhmää.

Swinger-kulttuurista kertominen sitä vastoin avointa seksipuhetta.

Vierailija
20/23 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron aina, jos ex on ollut lahna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi