Toivotko kenellekään pahaa? Rehellisesti?
Kommentit (40)
Toivon niille pahaa, jotka haukkuvat nimeäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putinille kyllä
Oi miten rohkea olet. Niin ajanmukainen, relevantti. Oh please. Sano samantien että murha on pahasta.
Joskus kyllä jo yhdestä lauseesta näkee miten paha olo jollain on. Voimia elämääsi!
Fasisti-Putlerille toivon rumaa loppua, onhan hän teurastanut ukrainalaisia siviilejä.
Kunpa anoppi saisi kokea sen kaiken pahan nahoissaan ennen kuolemaansa. Siis kaiken, ei vain mulle aiheuttamaa pahaa.
Kyllä, sellaisille, jotka ovat valehdelleet tai ainakin vääristelleet asioita, jotta ovat saaneet jotain pahaa tai haitallista aikaan itselleni ja perheelleni. Ongelmana vaan, että ihan varmoja en henkilöistä voi olla, ketkä tehneet tasan tarkkaan ja mitä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, sellaisille, jotka ovat valehdelleet tai ainakin vääristelleet asioita, jotta ovat saaneet jotain pahaa tai haitallista aikaan itselleni ja perheelleni. Ongelmana vaan, että ihan varmoja en henkilöistä voi olla, ketkä tehneet tasan tarkkaan ja mitä.
Kyseessä siis ihan konkreettisia asioita, jotka ihan rikosoikeudellisesti ovat vakavia rikoksia. Tämä tyttö ei mitään "pahaa mieltä" valita, eikä pahaa mieltä kovin helposti saa sille aiheutettua.
Yhdelle tosi ylimieliselle ihmiselle toivon pettymyksiä, en mitään oikeasti pahaa mutta sellaisia vastoinkäymisiä joita elämässä aina tulee. Hän jeesustelee, melko kirjaimellisesti Jumalan rakkaudella vaikka itse käyttäytyy ikävästi itselleen "tarpeettomia" ihmisiä kohtaan. Uskon karman hoitavan, vai oliko se dharma mikä hoitaa ikävälle ihmiselle seuraamuksia jo tässä elämässä?
Toivon aika usein pahaa eri ihmisille. Sellaiselle joka tekee jotain väärin. Vaikka liikenteessä jos tekee huonon ohituksen niin toivon, että hetken päästä näen saman auton törmänneenä mäntyyn tai vastaavaa. En nyt aina toivo mitään kuolemaa mutta jonkinlaista loukkaantumista kuitenkin.
Mitä se pahan/karman toiminnan toivominen mitään auttaa? Karma toimii jos toimii, ei se minun toivomista siihen tarvi. Pahan toivominen toiselle on yhtä turhaa myös
En Toivo. Kuitenkin on ihmisiä joihin ei voi (ei kannata) tuhlata aikaa. Jos se on pahan toivomista?? Rukoilen Ylimmän tahdon toteutumista.
Emma K. kirjoitti:
Ketä se on?
Asianosaista itseään, läpikotaisin
Jos oikeasti tietäisin ketä mukana ja millä tavalla toivoisin kyllä jopa kuolemaa joillekin henkilökohtaisti Voin sen kyllä ihan hyvällä omallatunnolla sanoa, kuitenkin törkeistä vakavista rikoksista kyse.
Toivoa saa aina. Tekoihin en ryhtyisi ikinä.
"Etkö tajua että teet vain itsellesi hallaa kun olet täynnä vihaa"
Kuka niin sanoi? Se on vain joidenkin unelma että noin olisi. En ole ikinä ollut täynnä vihaa, Enimmäkseen viettänyt ihan hauskoja aikoja. Ikävät jutut on yksittäisiä päiviä vaan ollut koko sirkuksessa. Halveksinut, haukkunut ja naureskellut joillekin ihmisille, mutta ihan aiheesta eli ovat käyttäytyneet huonosti tai tehneet jopa pahaa joko itselleni tai perheelleni En ole ilkeä ihminen kuitenkaan.
Toivon. Kärsimystä ja kuolemaa itse demoneille ja läheisilleen. Joka päivä jonka vielä hengitän.
Marko.
Toivon pahaa toimittelijoille ja vastaaville.
Kaikille wokeisteille toivon pahaa.
Vierailija kirjoitti:
En. Toivon kaikille hyvää. Se lisää hyvyyttä koko maailmassa.
Pahan toivominen ei lisää hyvää kenellekään, ei itsellenikään.
Voi ihan itse testata: Jos toivoo hyvää, on itselläänkin hyvä mieli. Jos toivoo pahaa, on itsellään oltava huono mieli. Hyvällä mielellä ei pysty toivomaan kenellekään pahaa.
Viisas kommentti.🙏
Joka oikeasti on k a t e e l l i n e n ja sen vuoksi ilkeän piikittelevä niin toivon hänelle hyvää. Toivon hänelle niin suurta onnellisuutta,että lopettaa ilkeilyn.
Karma hoitaa.