Mikä kumma siinä on, että vedän puoleeni vain varattuja miehiä?
Oikeasti. Ihan teinistä lähtien on näin ollut. :( Tosin silloin ne varattujen toiset kumppanit olivat ihan vaan niitä tyttökavereita, joita tapailtiin kuukausi ja sitten vaihdettiin uuteen. Mutta aina on ollut näin. Minulla on koko ikäni aikana ollut 3 poikaystävää, jotka eivät ole olleet varattuja minun kanssa seurustellessaan.
Kuluneen vuoden aikana 3 varattua (2 naimisissa olevaa perheenisää- joista molemmat entuudestaan tuttuja) miestä on sanonut ihastuneensa minuun (ei johtanut suhteet mihinkään, kun en halunnut toiseksi naiseksi - enkä ensimmäiseksikään heidän kanssaan). Minun ja exäni pitkä suhde alkoi kun exällä oli vielä kaukosuhde meneillään. Samoin minulla ollut yhdenillanjuttu yhden pitkässä suhteessa olleen miehen kanssa, joka myös oli ystäväni. Tämä asia vaivaa minua. Juuri nyt kaikista eniten, kun olen silmiäni ja korviani myöten ihastunut erääseen varattuun mieheen. Onneksi hän ei sentään ole kihloissa tai heillä ole lapsia, mutta kuitenkin asuvat saman katon alla. Hän on myös minuun ihastunut ja luulen että ikävä kyllä välillämme voisi olla jotain elämää suurempaa, mutta ei näin.
En vain tiedä mitä tehdä? Tämä mies saa perhoset pörräämään vatsassani ja suupieleni hymyilemään. Hän tekee minut onnelliseksi. Todella onnelliseksi. En vain tiedä miten etenisin. Välillämme on valtavasti kemiaa ja meidän on vaikea pitää näppimme erossa toisistamme. Silti mitään emme anna tapahtua - vielä.
:( Nyt se on sanottu. Ampukaa minut.
Kommentit (11)
Sepä siinä onkin, kun en haluaisi tuntea mitään varattuja kohtaan. Nämä muutamat poikkeukset ovat vain koskettaneet minua syvältä. Exän kanssa seurustelimme 8vuotta ja hän siis jätti heti seurustelumme alettua tämän aiemman suhteensa. Tämä yhdenillanjuttukaveri lohdutti minua erosta toipuessani ja yksi asia johti toiseen. Vähän myöhemmin hän oli jättänyt tyttöystävänsä - mahdollisesti minun takiani, en tiedä totuutta, koska en pystynyt kohtaamaan häntä enää sen jälkeen kahden kesken.
Nyt tämä viimeisin on pahin kaikista. :( Hän on vienyt sydämeni kokonaan ja olen itsekin vasta eroamassa. Mitään suudelmaa pahempaa ei ole tapahtunut, enkä anna tapahtua, mutta silti tuntuu pahalta. AP
Onko hän onnellinen avovaimonsa kanssa? Jos on, niin jätä kokeilematta, sillä miehelläkin liha on heikko.
Lapsille antaa varsin outoa kuvaa elämästä, jos aikuiset vain " rakastuilevat" ottamatta sen kummemmin vastuuta mistään.
On kämppisavoliitto. Hän on minuun myös todella ihastunut - ehkä jopa enemmän kuin minä.
AP
Haluan tuon miehen, mutta etenemme vain hitaasti kuin etanat. Hänessä vain on sitä jotain.
joka sinun tulee huomata ja oppia, niin kauan ne toistuvat. Se liittyy varmasti jotenkin myös sinuun itseesi, jokin juttu sinun pitää hoksata itsessäsi ja muuttaa, se on oppiläksysi. Sen jälkeen huomaat että tuo juttu on historiaa.
Mulla oli sama juttu narsistien kanssa. Niitä tuli elämääni ihan liian monta, ja jokaiseen ihastuin.. Sitten vain opin asioita itsestäni, luonteestani, elämästä ja rakkaudesta -ja nuo tuon tyyppiset ihmiset kirjaimellisesti jättivät minut rauhaan.
Sinulla nyt ei ole yhtä " paha tilanne" noitten ihmisten kanssa kuin minulla, mutta uskon että sama juttu sullakin siellä taustalla on.
Ehkä oikeasti viihdyt parhaiten yksin ja tarvitset vain poikaystävän, et aviomiestä jakamaan kaiken kanssasi. Varattu mieshän on silloin ainoa takuuturvallinen valinta.
et ehkä todella halua mitään vakavaa ja valmiiksi varattu on turvallinen valinta siinä mielessä että sinun ei tarvitse luopua mistään ja voit jatkaa kuten tähänkin asti.
Omalla kohdallani arvelen sen johtuvan siitä, että minun on vaikea ihastua kehenkään nopeaan tuttavuuteen esimerkiksi baareissa jne. Olen niin hidas tutustumaan ja varsinkin rakastumaan, että minun pitää tuntea ihminen hyvin. Tämä pätee myös toisin päin. En helposti päästä lähelle ihmistä, jota en tunne. Siksi tuskin monikaan satunnainen baarituttavuus minuun ihastuu. Nämä varatut olen aina tuntenut erittäin hyvin ja tietenkin silloin on helpompi ihastuakin puolin ja toisin. Nuorempana ehkä tiedostamattani ajattelin, että varatut ovat " turvallisia" , eivät yritä mitään, ja siksi uskalsin paremmin tutustua, kun ei ollut mitään seurustelunaloitusodotuksia kuten sinkkumiesten kanssa. Vapaat miehet ovat minun makuuni usein aivan liian innokkaita. Heti pyritään seksisuhteeseen ennen kuin edes tunnetaan.
Paradoksaalista. Nykyään olen onneksi jo tajunnut kuvion, jota olen tässä toistanut.
Ei taida sinusta olla vakisuhteeseen.
Jos vedät puoleesi varattuja miehiä, niin kelpaat kyllä sänkyyn, mutta et kumppaniksi.
Hyvä uutinen on se, että tuollainen kierre ei koskaan kestä ikuisesti.