Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älyttömät elämänhallintaneuvot Instagramissa ja Tiktokissa -

Vierailija
18.08.2023 |

Jostain syystä fiidiini ilmestyy hirveästi mainoksia ja videoita, jotka sisältävät elämänhallintaan liittyviä neuvoja. Jotkin niistä vain ovat pistäneet pahasti silmään ja sotivat pahasti omaa arkijärkeäni vastaan. Melkein kaikissa on samoja simputtavaan sävyyn ladeltuja ohjeita, kuten herää kuudelta aamulla, petaa heti sänky, juo lasi vettä ja lue 20 sivua, tee treenit ja mene töihin.
Anteeksi vain, mutta olen sen verran aamu-uninen, että nousen tasalleen silloin kun on pakko ja mieluiten nukun niin pitkään kuin mahdollista, koska en näe järkeä nousta kukkumaan puoliunisena. Toisekseen petaan sängyn vasta myöhemmin aamupäivällä, kun makkari on paremmin tuulettunut ja sänky tavallaan yön jäljiltä myös jäähtynyt. En myöskään syö hirveää määrää ruokaa aamulla, koska muuten nukahdan pystyyn.
Olen joskus elänyt vaiheen, kun kokeilin kaikkia neuvoja, mutta lopputuloksena olin vain väsyneempi ja kiukkuisempi. Pystyyn kuollut kelokin oli aktiivisempi kuin minä noudatettuani useamman viikon näitä hyväksi havaittuja ohjeita, jotka sotivat luontaista vuorokausirytmiä vastaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu kokeili tällaisen inspiroimana joka aamuista kylmää suihkua. Seurauksena hyvin sitkeä pissatulehdus, mikä uusitui sen jälkeen kun oli vähääkään kylmä. 

Vierailija
2/3 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää itsellenne palvelus ja lopettakaa tiktokin ja instagrammin käyttö, voitte elämässä paljon paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elämä on hallinnassa, silloin ei käytä tiktokin kaltaisia medioita. Mikrovideot ovat vastakohta kaikenlaiselle kärsivällisyydelle ja pitkäjänteisyydelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi