Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bussimatkustamisesta vaunujen kanssa

Vierailija
18.12.2006 |

onko mielestänne tarkoitus, että kaupunkibussissa istutaan vaunuvälikön ylöstaittuvalla penkillä, vaikka tilaa olisi muuallakin, eikä anneta tilaa vaunuille?

minulle kävi näin, että iäkkäämpi henkilö halusi istua juuri siinä, ja vaunut jäivät tästä syystä puolittain käytävälle, samasta syystä kyytiin pyrkineet toiset vaunut eivät mahtuneet matkaan.

olisiko mielestänne minulla ollut oikeus huomauttaa tälle henkilölle, että voisiko hän siirtyä toiseen paikkaan istumaan?

minä en sanonut mitään

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni huonosti liikkuva vanhus haluaa istua lähellä ovea, koska pysähdykset on niin lyhyitä että heillä on vaikeuksia muuten ehtiä ulos bussista, kun liikkuvat hitaasti. Ja jos ei oo matalalattiabussi, niin sinne takasillalle on aikakorkea porras.

Vierailija
2/5 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma häpeensä jos ei saa suutaan auki..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välitila on tarkoitettu vaunuille. Olipas itsekäs vanhus. Ensi kerralla huutia vaan.

Vierailija
4/5 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos ei rattaat mahdu niin tottakai täytyy siirtyä!

Kerran siinä istui yksi nainen ja ostoskassit oli vielä vieressä penkillä. Mua vähän harmitti koska mulla on kolme lasta ja kaksi isompaa on vaikeaa pitää lähellä jos eivät mahdu mihinkään istumaan tai edes seisomaan. Ja sit joutuu vielä itsekkin seisomaan siinä käytävällä tukkeena. Mutta en viitsinyt tuolle naiselle mitään sanoa jos kerta on niin hölmö ettei itse tajua. Mahduttiin sentään kyytiin.

Kerran taas oli molemmat penkit alhaalla ja molemmissa istui ihmisiä. Mä sit tulin rattaiden ja lasten kanssa bussiin sisään ja odotin automaattisesti että tajuavat nousta, mutta ei. Kaikki vaan tujotti mua! No sitten tietty sanoin jo vähemmän ystävällisesti että ANTEEKSI, MUTTA VOISITTEKO SIIRTYÄ! Eipä olisi tullu mieleenikään että olisin pitäny suuni kiinni ja jäänny odottamaan seuraavaa bussia!

Vierailija
5/5 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovalla äänellä kailottanut ANTEEKSI. Se on tähän mennessä aina tepsinyt, ei ole tarvinnut sen enempiä perustella.