Fedex Suomi - onko kokemuksia? (Eivät toimita minulle pakettia eivätkä vastaa viesteihin)
Jääköhän paketti saamatta? Odotan vielä muutaman päivän ja käännyn sitten kuluttajaneuvonnan puoleen.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
On valitettavasti. Jos tilaaja ei ole kotona, eivät edes ilmoita että ovat yrittäneet tuoda tuotetta. Asiakkaan pitää itse alkaa säätämään ja tuohon firmaan on muuten helpon vaikea saada yhteyttä.
Hemmet in vaikea siis
Tarkistapa oliko todella "Fedex", joka on tunnettu kuljetusliike. Jos se oli nettihuijareiden sivu, jolta tilasit?
Vierailija kirjoitti:
Tarkistapa oliko todella "Fedex", joka on tunnettu kuljetusliike. Jos se oli nettihuijareiden sivu, jolta tilasit?
Ei sinne yleensä soitella, vaan siellä on sulle netissä tavaranseurannassa tiedot mikä tilanne ja miten toimituksen epäselvyydet hoidetaan.
Vierailija kirjoitti:
No oli kyllä fedex, valitettavasti 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne yleensä soitella, vaan siellä on sulle netissä tavaranseurannassa tiedot mikä tilanne ja miten toimituksen epäselvyydet hoidetaan.
Joo, siellä on ollut nyt viikon ajan sana status mun tilauksen kohdalla eli että on siellä Vantaan toimipisteessä.
On kyllä uskomaton pulju! Eihän tuolta saa edes ketään puhelimeen?!
On valitettavasti. Jos tilaaja ei ole kotona, eivät edes ilmoita että ovat yrittäneet tuoda tuotetta. Asiakkaan pitää itse alkaa säätämään ja tuohon firmaan on muuten helpon vaikea saada yhteyttä.