Ruotsiin lähteneet Archie Cruz ja Iida Vainio vahvistavat MTV:lle kiihkeän suhteensa, kiistävät potkut Farmi Suomesta ja uhkaavat oikeustoimilla
Seiska uutisoi 17. elokuuta, että Santa Cruz -yhtyeen laulaja-kitaristi Archie Cruz, 31, ja Iida Vainio, 19, olisivat saaneet lähtöpassit Farmi Suomi-ohjelmasta roisin käytöksen takia. MTV Uutisten tavoittamat Cruz ja Vainio kuitenkin kiistävät väitteen.
– Kukaan ei ole saanut lähtöpasseja yhtään mistään. Se on vale. Olen haastamassa oikeuteen tätä asian väittänyttä, Cruz kertoi MTV Uutisille 17. elokuuta.
Tällä hetkellä tuore kaksikko on parisuhdematkalla Ruotsissa.
– Juodaan viinaa ja nussitaan, Cruz tarkensi.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ruotsiin-lahteneet-archie-cruz-ja-i…
Kommentit (171)
Niin, Artulle kelpaa kultaminimekkotissiblondi ja Idalle kultalompsarokkikukko. Match made in heaven.
Vierailija kirjoitti:
Jos Artulla ei olisi rikasta isää ostamassa pojalle rokkiuraa niin tarina ois lopahtanut Pohjois-Haagan nuorisotalolle. Kun ryssi ylimielisyydellään ja päihdeongelmallaan oman bändinsä, sai kenkää myös the Local bandista jossa kukkoili herroille Alexi Laiho, Jussi69 ja Olli Herman. Osaa kyllä soittaa ja tehdä biisejä mutta taitaa kiinnostaa enemmän muunlainen rokkielämä kuin työnteko
Iidalla ei ole meriittejä senkään vertaa.
KUKA SE ISÄ ON?
Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Artulla ei olisi rikasta isää ostamassa pojalle rokkiuraa niin tarina ois lopahtanut Pohjois-Haagan nuorisotalolle. Kun ryssi ylimielisyydellään ja päihdeongelmallaan oman bändinsä, sai kenkää myös the Local bandista jossa kukkoili herroille Alexi Laiho, Jussi69 ja Olli Herman. Osaa kyllä soittaa ja tehdä biisejä mutta taitaa kiinnostaa enemmän muunlainen rokkielämä kuin työnteko
KUKA SE ISÄ ON?
Kiitos.
Käytä Googlea, sieltä se löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Iida oli itse kiinnostunut lätkäpelaajista ja sen jälkeen näköjään siirtyi muusikoihin. Mitä seuraavaksi. Onko vaikea elämässä pärjätä ilman typerää julkisuutta. Farmi juttu meni nyt ihan pelleilyksi.
Lätkäpelaajat on niin jo ryvettynyt noissa wannabee mimuskoissa, että joukkueidenjohdot ovat ottaneet poikia puhutteluun.
Muusikoilla on jo valmiiksi maine, että sieltä vaan poimimaan omansa. Nythän se sitten taisi löytyäkin - hetkeksi. Ja eikun otsa ylhäällä kohti uusia pettymyksiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KUKA SE ISÄ ON?
Kiitos.
Käytä Googlea, sieltä se löytyy.
Yritän. Mä vaan olen niin surkea googlettaja. Kiitos ny kuitenkii. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei tule mieleen ketään niinku ei-rikollista, jolla olis huonompi maine mun silmissä kuin tolla hölmöllä tytöllä.
En ole koskaan kuullut hänen tekevön tai sanovan mitään jörkevää. Loukkaantuu koko ajan siitä, että joku sanoo jotakin. Substanssiosaaminen nolla. Kauneudenkin kanssa on vähän niin ja näin. Toki makuasia, mutta mun silmissä liian isot utareet sekä ihan liian iso pää tekee ei-kauniiksi. Mutta enemmäntoi käytös ja huomionarkomania.
Artturilla on sentään soittotaito ja karismaattiset kasvot.
Mut mikäs siinä, tulevat tuottamaan monta ihanaa kriisilööppiä, arvatkaa onko Iidaa taas kohdeltu siis niin huonosti? Siis niin pian on.
Karismaattiset kasvot? Mitä? En voi sanoa, mitä ajattelen.
Musta jätkä on ihan älytön ja vieläpä rettelöitsijä, mutta on sillä sellanen pano-veijarin naamataulu. Tytöt tietää. Ei nyt maailman komein, ei toki rumakaan, mutta karismaattiset ne kasvot on. Silmät ja hymy.
Iidukka puolestaan on mielestäni hämmentävän täysin karismavapaa.
En kyllä naisena näe mitään panoveijarin naamataulua tai karismaa hänellä :D
Ovat tuon Iidan kanssa saman näköisiä, ei kumpikaan mun makuun viehättäviä mitenkään. Pottupäitä.
Archie on kuulemma hyvä n*ssimaan. Ite sanoi, kun oli kännissä Kristian Heiskarin Lainsuojattomat live streamissa
Archie ei ole mikään rikas ei edes hyvä tuloinen
Iina Vainion vanhempi kiusaamisketju ei näköjään riittänyt palstalaisille.
Farmin transsu Seiskalle paljastelee.
Miksi tämmöisiä puberteetti-ikään jääneitä otetaan aikuisten ohjelmiin. Iidakin voi sitten äitinä kehuskella lapsilleen kuinka oli antavainen nuorempana.
No nyt on sitten törmätty Tuksuun ruotsinlaivalla.
Ei onnistunut käännyttämään kaksikkoa uskoon.
Jo on tyhmä jätkä toi laulaja, kun lähti lehdelle laulamaan suhteen loppumisesta. Tyyppi säikähti, kun ihmiset kirjoitti vain 11 vuoden ikäerosta. Niinistö on 30 vuotta vanhempi kuin kaverinsa samoin Katri-Helena. Vicky Rosti 16 vuotta vanhempi. Ei kukaan nainen halua olla lehdille lauleskelevan kanssa. Olisivat voineet pitää hauskaa, sinkut. Naisena kyllä kenkuttaa tuollainen. Ei ole herrasmies vaan pikku jätkä.
Mä oon alkanut tuntea sääliä ja myötätuntoa Iidaa kohtaan. Kauheeta elää tollaista tunteiden vuoristorataa julkisesti. Alkkis Artsi soutaa ja huopaa.
Ei siitä mitään tule, kun suhteen suuri osatekijö on toisen kännit ja "mahtavat" känni-ideat. Alkoholi vammauttaa suhteen kuin suhteen ennemmin/myöhemmin.
Iida on kuitenki ihan baby vielä. Tossa iässä ihminen rakastuu johonkin huithapeliin koko sielullaan ja rämpii suhteista ulos risana.
Nyt hei, Arska ja Iida, lopetatte haastattelut ymsjulkisen tai hajoatte, yhdessä ja erikseen. Elämän täytyy tapahtua ilman että sitä tilittää ja selostaa kellekään, kaikkein vähiten tuntenattomille. Nyt privacya!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Mä oon alkanut tuntea sääliä ja myötätuntoa Iidaa kohtaan. Kauheeta elää tollaista tunteiden vuoristorataa julkisesti. Alkkis Artsi soutaa ja huopaa.
Ei siitä mitään tule, kun suhteen suuri osatekijö on toisen kännit ja "mahtavat" känni-ideat. Alkoholi vammauttaa suhteen kuin suhteen ennemmin/myöhemmin.
Iida on kuitenki ihan baby vielä. Tossa iässä ihminen rakastuu johonkin huithapeliin koko sielullaan ja rämpii suhteista ulos risana.
Nyt hei, Arska ja Iida, lopetatte haastattelut ymsjulkisen tai hajoatte, yhdessä ja erikseen. Elämän täytyy tapahtua ilman että sitä tilittää ja selostaa kellekään, kaikkein vähiten tuntenattomille. Nyt privacya!!!!!
No niin, nyt ootte selostaneet yhdessä että törttöilitte mutta olette oikeesti rakastuneita. Se on kaunista. A otti vastuun tyhmistä rehentelypuheistaan ja julkisesti kertoi mokanneensa ja kuunnelleensa muiden nielipiteitä mut tajunneensa et rakastaa. Iida osasi antaa anteeksi.
Asiat on nyt hyvin. Nyt vetäydytte elämään kaikkea tuota. Eihaastatteluja.
Iida tekee järkevänsuunnitelman pääsykokeista ja saman vois tehdä myös A. Niin kauan kuin kummankin ammatti on kohujulkkis, kohuja ja kriisejä on luvassa.
A tietty on jo ammatiltaan muusikko, mutta elättääkö sillä itsensä?
Opisjelu ja sen myötä tuleva pätevyys lopettaa naureskelu ja ylenkatseen, jonka kumpikin on itselleen aiheuttanut holtittomuuksillaan ihan itse.
Mutta kelaa jos kumpikin olisi lopulta vaikka lääkäri. Tärkeä, arvostettu, hyvin palkattukin ura, kukaan ei naureskelis ja nimittelis enää. Mut vähempikin riittää. Arvostan myös lähihoitajia, moni heistä tekee todella arvokasta ja taskasta duunia. Itse saanut korvaamatonta, viisasta hoitoapua esim syöpään sairastuneena pienen lapsen äitinä.
Tai sit Iida lukemaan viestintää tms, jos urheilutoimittajius kiiinnostaa. Mekoilla ja tisseillä ei tule koskaan arvostusta. Sellainen "ammattitaito" on huonompi kuin ei mitään.
Uskokaa vanhempaa: ulkonäön varaan rakennwttu elämö kaatuu ennen pitkää ja ohi menevät osaavat, sitoutuneet, luotettavat tiimityöskentelijät joka alalla, jopa rokissa. Itselle näyttävä ulkonäkö ja esim rock hyvin tuttua, että kannattaa kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt ootte selostaneet yhdessä että törttöilitte mutta olette oikeesti rakastuneita. Se on kaunista. A otti vastuun tyhmistä rehentelypuheistaan ja julkisesti kertoi mokanneensa ja kuunnelleensa muiden nielipiteitä mut tajunneensa et rakastaa. Iida osasi antaa anteeksi.
Asiat on nyt hyvin. Nyt vetäydytte elämään kaikkea tuota. Eihaastatteluja.
Iida tekee järkevänsuunnitelman pääsykokeista ja saman vois tehdä myös A. Niin kauan kuin kummankin ammatti on kohujulkkis, kohuja ja kriisejä on luvassa.
A tietty on jo ammatiltaan muusikko, mutta elättääkö sillä itsensä?
Opisjelu ja sen myötä tuleva pätevyys lopettaa naureskelu ja ylenkatseen, jonka kumpikin on itselleen aiheuttanut holtittomuuksillaan ihan itse.
Mutta kelaa jos kumpikin olisi lopulta vaikka lääkäri. Tärkeä, arvostettu, hyvin palkattukin ura, kukaan ei naureskelis ja nimittelis enää. Mut vähempikin riittää. Arvostan myös lähihoitajia, moni heistä tekee todella arvokasta ja taskasta duunia. Itse saanut korvaamatonta, viisasta hoitoapua esim syöpään sairastuneena pienen lapsen äitinä.
Tai sit Iida lukemaan viestintää tms, jos urheilutoimittajius kiiinnostaa. Mekoilla ja tisseillä ei tule koskaan arvostusta. Sellainen "ammattitaito" on huonompi kuin ei mitään.
Uskokaa vanhempaa: ulkonäön varaan rakennwttu elämö kaatuu ennen pitkää ja ohi menevät osaavat, sitoutuneet, luotettavat tiimityöskentelijät joka alalla, jopa rokissa. Itselle näyttävä ulkonäkö ja esim rock hyvin tuttua, että kannattaa kuunnella.
Voisin allekirjoittaa joka sanan.
Nyt katseet tulevaisuuteen, nuoripari. Ja ei missän tapauksessa mitään lapsia tekemään vielä! Ensin opiskelu tai ainakim johonkin vaiheeseen se opiskelu. Ja korkkia kiinni. Tai edessä on lopulta joku Tuksuinen tukevaisuus selittämässä et joo no tuli taas syyte jostain mut katokku oikeesti mun äiti (tai joku muu) niin valehtelee ja valtio on niin huono. (Tuksun selittely vauvan ja koiran menetyksestä on hirveetä, ei sellaista todellakaan tapahdu ilman syytä, myös Ruotsissa yksilön oikeudet ovat hyvin vahvat, lapsi tai eläin viedään ihmiseltä vain hyvin perustelluin syin.)
Arzilla on jotenkin vakaan oloinen lapsuus, se karisma, mistä kertoi, että on aina ollut pidetty ihminen. Se näkyy hänessä hyvässä ja pahassa, luottaa että ihmiset vastaanottaa hyvin vaikka törttöilee. Jos kohtelee Idaa hyvin, hänen koulukiusaaminen ja ihan vääränlainen huomiohakuisuus oikenevat nekin terveeksi itsetunnoksi.
Heistä voi tulla vaikka mitä, jos eivät sekoile eli kännää ja riitele niin paljoa. Ainakaan julkisesti. Vetäydytte etsimään itsejänne ja yhteistä ihanaa elämäänne. Ja opiskelette kummatkin jotakin kiinnostavaa. Nuoria vielä molemmat lopulta.
Voe että, Kuosmasen reppanapoika vauhdissa.
Arttu ja Iida on uudet Matti ja Mervi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tiivistyy olennainen siitä yhteishaastattelusta, tänään tai eilen jompikumpi Iltsikka.
Eli ensinnäkin A tosiaan otti vastuun tyhmistä ja loukkaavista puheistaan. Myönsi että toimi väärin, että meni sekaisin, oli hölmö. Toisekseen I antoi tuollaisen anteeksi, tosi loukkaavaahan se oli puhua retostella, että sai pesää, mut että läppää koko juttu.
Ei oo yksinkertaista myöntää toiselle ja julkisesti, että minäpä toimin tosi tyhmästi ja väärin. Että anteeksi. Eikä ole yksinkertaista antaa noin törttö veto ja sekoilu anteeksi.
Musta tää on aikuista ja vahvaa käytöstä kummaltakin. Ne yhteiset kuvat on hirmuisen suloisia. Mä toivon hyvää heille. Ja ehdottomasti koulutusta Idalle. Älä jää roikkumaan sellaiseen, että joo mä autan mun miestä sanoituksissa. Se ei ole ammatti eikä identiteetti eikä kukaan ala sellaista aikuisen ammattina pitämään. Jos kelataan eteenpäin, niin Idakim on joskus kolminelikymppinen (yllättävän nopeesti se aika menee) ja siinä vaiheessa onnellisia ja menestyviä ovat ne, jotka ovat parikymppisinä panostaneet substanssiosaamiseensa. Muut ovat hukassa eikä kukaan enää rekrytoi yhtään mihinkään koulutuksentonta aikusta.
Melkoinen julkisuustemppu. Ainakin Farmi saa katsojia jännittämään saako ne oikeasti kenkää sieltä "lastentekoharjoitusten" takia tms. Toisaalta nuo kaksihan lähtee kaikkeen ja varmaan toistensa seura kelpaa. Lehdet kirjoittaa kun sattuu ja tapahtuu.