Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruotsiin lähteneet Archie Cruz ja Iida Vainio vahvistavat MTV:lle kiihkeän suhteensa, kiistävät potkut Farmi Suomesta ja uhkaavat oikeustoimilla

Vierailija
18.08.2023 |

Seiska uutisoi 17. elokuuta, että Santa Cruz -yhtyeen laulaja-kitaristi Archie Cruz, 31, ja Iida Vainio, 19, olisivat saaneet lähtöpassit Farmi Suomi-ohjelmasta roisin käytöksen takia. MTV Uutisten tavoittamat Cruz ja Vainio kuitenkin kiistävät väitteen. 

– Kukaan ei ole saanut lähtöpasseja yhtään mistään. Se on vale. Olen haastamassa oikeuteen tätä asian väittänyttä, Cruz kertoi MTV Uutisille 17. elokuuta.

Tällä hetkellä tuore kaksikko on parisuhdematkalla Ruotsissa. 

– Juodaan viinaa ja nussitaan, Cruz tarkensi. 

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ruotsiin-lahteneet-archie-cruz-ja-i…

Kommentit (171)

Vierailija
121/171 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Iidan pitänyt aloittaa opinnot Turussa kauppakoulussa?

En tiedä mutta syksy lähestyy. Jatkossa nähdään miten futsal-työ ja opinnot maistuvat uuden suhteen aikana.

Jatkaako pariskunta bile-elämää vai ohjaako Iida Archieta urheilulliseen suuntaan? Kasvun paikka molemmille.

Toivoisin pariskunnalle lastakin, miksei.

Paljon nuorempia kuin Manuela ja Tuure mutta voivat vielä kypsyä.

Vierailija
122/171 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi oikeuteen haastaminen on mt-ongelmien nykyinen ilmenemismuoto noilla c-luokan julkeroilla.

KUKAAN ei haasta KETÄÄN oikeuteen. Se on syyttäjä, joka EHKÄ haastaa jonkun oikeuteen sen jäkkeen kun poliisi on päättänyt a) aloittaa tutkinnan rikosilmoituksesta ja b) päättänyt laittaa keissin eteenpäin sinne syyttäjälle.

Joku epävakaa mekkotyrkky tai viinakitaristi ei päätä ei pennin latia sitä, joutuuko joku oikeuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/171 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa koko Archie (Bunker?) ja Iida -episodi olla mainostemppu. Any publicity is good publicity totesi Andy McCoykin aikoinaan.

Vierailija
124/171 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Archien" terveysintoilu taisi jäädä melko lyhytaikaiseksi. Ja Iidan kannattais ajatella että ei kaikkia siltoja kannata polttaa ennen parikymppisiä. Sinänsä upea pari seurattavaksi, juorupalstojen unelma!

19- vuotiaalla ei ole vielä aivot kypsyneet ja sitten on vielä hinku tulla julkkikseksi.

Vierailija
125/171 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olivat kohdanneet laivalla Tuksun! Seiska kertoo.

Idahan kulkee Tuksun jalanjäljissä.

Iida kohtasi tulevaisuutensa.

Vierailija
126/171 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei tule mieleen ketään niinku ei-rikollista, jolla olis huonompi maine mun silmissä kuin tolla hölmöllä tytöllä.

En ole koskaan kuullut hänen tekevön tai sanovan mitään jörkevää. Loukkaantuu koko ajan siitä, että joku sanoo jotakin. Substanssiosaaminen nolla. Kauneudenkin kanssa on vähän niin ja näin. Toki makuasia, mutta mun silmissä liian isot utareet sekä ihan liian iso pää tekee ei-kauniiksi. Mutta enemmäntoi käytös ja huomionarkomania.

Artturilla on sentään soittotaito ja karismaattiset kasvot.

Mut mikäs siinä, tulevat tuottamaan monta ihanaa kriisilööppiä, arvatkaa onko Iidaa taas kohdeltu siis niin huonosti? Siis niin pian on.

Karismaattiset kasvot? Mitä? En voi sanoa, mitä ajattelen.

Vierailija
127/171 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Artturi hyvä kitaristi. Just. Niin varmaan, omasta mielestä :DDDD

Vierailija
128/171 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Archie Cruz on kyllä muusikkona paljon lahjakkaampi kuin suurin osa Suomessa pinnalla olevista muusikoista. Osaa siis ihan oikeasti soittaa istrumenttia, ja kaverihan on virtuoosi.

Ihmisenä on keskenkasvuinen hölmö. Mutta se on eri asia. Mistään turhakkeesta ei ole kyse, vaikka onkin hyvin ärsyttävä persoona. Opetelkaa itse soittamaan kitaraa samalla tavalla, luulenpa että jää tekemättä

Vetäkää perässä... tottakai ihmisenä on aivan naurettava pelle. Mutta musiikillisesti meillä on paljon turhempaa väkeä, kaikenmaailman räppäreitä ym. autotune-prinsessoja

Hyvin kyllä vetää, pakko myöntää. Olisi ainesta. Harmi kun munaa hommansa egonsa ja päihteiden takia. 

Vierailija
129/171 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 😂 😂

Vierailija
130/171 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai Artturi hyvä kitaristi. Just. Niin varmaan, omasta mielestä :DDDD

No kyllä se soittaa osaa. Ymmärrän, että se ärsyttää, mutta ei siitä pääse mihinkään että kyllä se kitaran hallitsee.

Vierailija
131/171 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea nimi Arttu Kuosmanen. Syntymäpaikka: Savo.

Siitähän sitä voi vetää rooliaan

Vierailija
132/171 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se äiti maksanut tytön silarit ? Tytöstä saa kuvan , että kuvittelee itsestään ihan liikaa. Sellainen minä olen oikeassa. 

Vierailija
133/171 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea nimi Arttu Kuosmanen. Syntymäpaikka: Savo.

Siitähän sitä voi vetää rooliaan

Andy McCoy on Antti Hulkko Pelkosenniemeltä, joten eipä tuossa mitään uutta ole.

Vierailija
134/171 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Archie Cruz on kyllä muusikkona paljon lahjakkaampi kuin suurin osa Suomessa pinnalla olevista muusikoista. Osaa siis ihan oikeasti soittaa istrumenttia, ja kaverihan on virtuoosi.

Ihmisenä on keskenkasvuinen hölmö. Mutta se on eri asia. Mistään turhakkeesta ei ole kyse, vaikka onkin hyvin ärsyttävä persoona. Opetelkaa itse soittamaan kitaraa samalla tavalla, luulenpa että jää tekemättä

Vetäkää perässä... tottakai ihmisenä on aivan naurettava pelle. Mutta musiikillisesti meillä on paljon turhempaa väkeä, kaikenmaailman räppäreitä ym. autotune-prinsessoja

Hyvin kyllä vetää, pakko myöntää. Olisi ainesta. Harmi kun munaa hommansa egonsa ja päihteiden takia. 

Lopeta, Arttu, jo itsesi kehuminen.

Vierailija
135/171 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olivat kohdanneet laivalla Tuksun! Seiska kertoo.

Idahan kulkee Tuksun jalanjäljissä.

Iida kohtasi tulevaisuutensa.

Onhan Iidassa ja Johannassa samankaltaisuutta havaittavissa. Ulkonäössä,vmutta ehkä jopa luonteessakin.

Vierailija
136/171 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei tule mieleen ketään niinku ei-rikollista, jolla olis huonompi maine mun silmissä kuin tolla hölmöllä tytöllä.

En ole koskaan kuullut hänen tekevön tai sanovan mitään jörkevää. Loukkaantuu koko ajan siitä, että joku sanoo jotakin. Substanssiosaaminen nolla. Kauneudenkin kanssa on vähän niin ja näin. Toki makuasia, mutta mun silmissä liian isot utareet sekä ihan liian iso pää tekee ei-kauniiksi. Mutta enemmäntoi käytös ja huomionarkomania.

Mut mikäs siinä, tulevat tuottamaan monta ihanaa kriisilööppiä, arvatkaa onko Iidaa taas kohdeltu siis niin huonosti? Siis niin pian on.

Musta jätkä on ihan älytön ja vieläpä rettelöitsijä, mutta on sillä sellanen pano-veijarin naamataulu. Tytöt tietää. Ei nyt maailman komein, ei toki rumakaan, mutta karismaattiset ne kasvot on. Silmät ja hymy.

Iidukka puolestaan on mielestäni hämmentävän täysin karismavapaa.

Vierailija
137/171 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi mennä lemmenlomalle Karibialle, kun rakas naapuri Ruotsi on lähellä?

Vierailija
138/171 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua säälittää toi korskea muikkeli, joka on niinku ihan täysin pilannut mahfollisuutrnsa tulla ikinä mitenkään vakavasti otetuksi aikuisten maailmassa.

Tai tarvitaan todellinen käännös, nöyryyttä, vastuun ottamista tyrkkynä huitelemisesta, järkevää opiskelua jne.

Ei tule mieleen muita, joilla yhtä hutera julkisuuskuva. Jopa Tuksulla oli se oma firmansa, joka esiintyi huonosti tanssien. Mutta tää tytsy vaan niinku on ja pukeutuu halvasti ja olettaa että häntä pitäis kuunnella tai rekrytoida.

Käsittämättömintä on se, että on rekrytoitu. Mut huonostihan ne on päättyneet.

Toi että minä olen muka urheilutoimittaja. Toimittajat on maistereita.

Vierailija
139/171 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi mennä lemmenlomalle Karibialle, kun rakas naapuri Ruotsi on lähellä?

Ehkä Ruotsin risteily vastaa Iidalle Karibiaa😁

Vierailija
140/171 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta jätkä on ihan älytön ja vieläpä rettelöitsijä, mutta on sillä sellanen pano-veijarin naamataulu. Tytöt tietää. Ei nyt maailman komein, ei toki rumakaan, mutta karismaattiset ne kasvot on. Silmät ja hymy.

Iidukka puolestaan on mielestäni hämmentävän täysin karismavapaa.

Ida näyttää ihan pumpattavalta-Barbaralta