Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen heti valmis töihin!

Vierailija
18.08.2023 |

Mitä se työttömyyskorvauksen pienentäminen auttaa mitään kun niitä töitä ei vaan ole. Menisin heti töihin mutta kukaan ei ota.

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä etätyöt kiinnostaa kovasti? Missä ja minkälaista olis?

Tiedätkö mikä on hakukone, esim google? Kirjoita esim sinne sana etätyö

No nämä etätyöt on lähinnä puhelinmyyntiä jota olen jo kokeillut en pärjännyt. Jouduin lähtemään. Tai sitten työt ovat jotain erkois osaamista vaativaa työtä. Tällaisia minä vain löydän. Ehkä en osaa etsiä. Kun te kerta osaatte laittakaa joku esimerkki tänne!

Peruskoulunkin voi kerrata nykyään vanhemmalla iällä.

Vierailija
62/94 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko isot ikäluokat jo jääneet eläkkeelle? Povattiin että sitten niitä työpaikkoja tupsahtelee kuin sieniä sateella.

Arvoit ei ole = toteutuu käytännössä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://duunitori.fi/tyopaikat/ala/etatyo

Ylitarkastaja? Pääkirjanpitäjä?

Vaikka mulla onkin kohta 19-vuotta vanha merkonomin tutkinto en todellakaan ole pätevä tekemään mitään kirjanpitoa.

Vierailija
64/94 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos talousnäkymät olis paremmat perustaisin oman yrityksen. Nyt vaan näyttää siltä että ihmiset lakkaa kuluttamasta joten ei kannata juuri nyt. Muutama pienyrittäjä tuttu joutunut nyt lyhyen ajan sisällä laittamaan lappua luukulle. Ajatus omasta yrityksestä oli jo aikaisemmin mutta sitten tuli korona, Ukrainan sota jne...

Vierailija
65/94 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

saispa välillä vaan lööbata himassa

Vierailija
66/94 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille on rekry auki työpaikalle. Vakituinen työpaikka, perus ma-pe, laaja etätyömahdollisuus. Paikka on ollut kuukauden auki, yhteensä tullut 2 hakemusta, eikä kumpikaan suomalaiselta.

Ja siis maksetaan ihan ok palkkaa.

Mitä työtä ja missä paikka on? Jos on toimistotöitä ja Helsingissä olen valmis aloittamaan tulevana maanantaina.

Kyseessä on todennäköisesti joku puhelinmyynti työ tai muu vastaava. Myydään pölynimureita, kattoremontteja tms ovelta ovelle.

Pitää olla oma auto, jonka käytöstä ei makseta kilometrikorvauksia ja tuntipalkka 9€/tunti? Tai sitten joku ihmeellinen erikoisasiantuntija ulkomaankaupassa, jossa edellytyksenä äidinkielentasoinen kiina.

Oma auto kyllä pitää olla, kilometrikorvaukset maksetaan verottajan km-korvausten mukaan. Mulla harjoittelijan palkka oli 16€/h , noussut ja on nyt 25€/h

Ei ole myyntityötä. Kielitaitovaatimuksena suomi. Siisti toimistotyö.

Ei ole Helsingissä.

Vierailija
67/94 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt vaan opiskelemaan lähihoitajaksi. Joka ruttuisessa kunnassa on palvelutalo, kotihoidettavia, jne.

Tai kirjanpitäjäksi. Sitä voi tehdä etänä.

Ei ole töitä uusille kirjanpitäjille. Olen työtön ja yritin päästä oppisopimuksella kirjanpitäjäksi. Soitin kaikki isot firmat läpi mitä kaupungista löytyy. Ei oteta muita kuin sellaisia, joilla on jo vuosien kokemus.

Vierailija
68/94 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt vaan opiskelemaan lähihoitajaksi. Joka ruttuisessa kunnassa on palvelutalo, kotihoidettavia, jne.

Tai kirjanpitäjäksi. Sitä voi tehdä etänä.

Ei ole töitä uusille kirjanpitäjille. Olen työtön ja yritin päästä oppisopimuksella kirjanpitäjäksi. Soitin kaikki isot firmat läpi mitä kaupungista löytyy. Ei oteta muita kuin sellaisia, joilla on jo vuosien kokemus.

Ei oppisopimuksella oteta vierasta ihmistä muillekaan aloille. Jos on suhteita niin sitten saatetaan ottaa. Vieraan ja kouluttamattoman ihmisen palkkaaminen on työnantajalle aivan liian iso riski.

Vierailija
69/94 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti kuitenkin löytyy selityksiä miksi ei töihin voi mennä.

Vielä enemmän löytyy työnantajilta selityksiä, miksei oteta töihin. Sain kieltävän vastasuksen viimeksi siksi, ettei ole ajokorttia. Hauskaa, koska menin työhaastatteluunkin bussilla. Työmatkasta olisin hyvin selvinnyt ilman ajokorttiakin.

Vierailija
70/94 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni sanoo noin, mutta kun tekee työnteon reunaehdot selväksi, ei enää kiinnosta. Paikalla pitää olla 7.30, kotiin pääsee lähtemään 16.30, palkka on 14 e/h. Tässä vaiheessa työtön sanoo, että ei käy. Ja kun lisää, että bussipysäkiltä on tänne matkaa 800 m, on kieltäytyminen ehdoton.

Vai niin... Kun olin viimeksi töissä palkka oli 12€/h. Työmatkaa 20km yhteen suuntaan omalla autolla. Usein piti mennä jo aamu viideksi töihin. Ei mitään ongelmaa. Menisin nytkin heti jos vain joku ottaisi töihin.

Lainaamasi kommentoijan kaltaiset ovat varmaan itse niin laiskoja että heti työttömäksi jäädessään rytmi menee perseelleen.

Vierailija
71/94 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille on rekry auki työpaikalle. Vakituinen työpaikka, perus ma-pe, laaja etätyömahdollisuus. Paikka on ollut kuukauden auki, yhteensä tullut 2 hakemusta, eikä kumpikaan suomalaiselta.

Ja koskaan ei kuitenkaan viitsitä kertoa mikä tuo niin autuas firma on ja missä sijaitsee.

Vierailija
72/94 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat palkkaa? Ahne.

Älkää puhuko töistä se on minulle kirosana, terveisin eläkeläinen

Vierailija
73/94 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti kuitenkin löytyy selityksiä miksi ei töihin voi mennä.

Nii-iin, kun niihin töihin ei vaan voi mennä. Olisin niin helppoa että vois mennä töihin kun haluaa.

Vierailija
74/94 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Suomessa oikeasti olisi väitetty työvoimapula niin työnantajat palkkaisivat kenet tahansa kyselijän ja pakko olisi maksaa kunnon palkkaakin.

Vierailija
75/94 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkinä: Hoiva-avustajan koulutus on lyhyehkö ja töitä luulisi riittävän.

Vierailija
76/94 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan töihin! Haluan palkkaa ja maksaa pienempää veroprosenttia ja saada muita työntekijän etuja kuten paremman terveydenhuollon! Kuulin että nyt niitä töitä pitäisi viimein olla tarjolla, toisin kuin näinä 3 vuotena kun olen hakenut töitä aktiivisesti kaikilta mahdollisilta aloilta joissa vieläpä työvoimapula, mutta valinta ei koskaan ole kohdistunut minuun. Palkanmaksajat, ottakee yhteyttä, täältä löytyy suoraselkäinen työntekijä! 🤙

Vierailija
77/94 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkkaa ilmoitus niin lähetän hakemuksen heti. Paitsi jos palkka on oikeasti laittoman huono ja työehdoissa muutenkin hämärää.

Vierailija
78/94 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä työtä ja missä paikka on? Jos on toimistotöitä ja Helsingissä olen valmis aloittamaan tulevana maanantaina.

Kyseessä on todennäköisesti joku puhelinmyynti työ tai muu vastaava. Myydään pölynimureita, kattoremontteja tms ovelta ovelle.

Pitää olla oma auto, jonka käytöstä ei makseta kilometrikorvauksia ja tuntipalkka 9€/tunti? Tai sitten joku ihmeellinen erikoisasiantuntija ulkomaankaupassa, jossa edellytyksenä äidinkielentasoinen kiina.

Oma auto kyllä pitää olla, kilometrikorvaukset maksetaan verottajan km-korvausten mukaan. Mulla harjoittelijan palkka oli 16€/h , noussut ja on nyt 25€/h

Ei ole myyntityötä. Kielitaitovaatimuksena suomi. Siisti toimistotyö.

Ei ole Helsingissä.

Onko auto työmatkoja varten vai työkäyttöön? Jos työkäyttöön niin miksi maksatat kalliita työvälinekuluja työntekijöillä? Jos voisit joustaa ja tarjota auton lainaan niin tulisin vaikka heti.

Vierailija
79/94 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on jokaiselle työikäiselle ja -kykyiselle työpaikka olemassa. Ne työt eivät vain kelpaa, kun tekemättäkin saa sen 1200 € kuukaudessa.

Vierailija
80/94 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei jokainen sovellu lähihoitajaksi. T: kertaalleen jo loppuunpalanut kyseisellä alalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi