Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastaako julkisuusminäsi palstaminääsi?

Vierailija
17.08.2023 |

Itse olen melko hillitty ja kohtelias ihmisten seurassa, mutta tälle palstalle kirjoitellessa huomaan joskus päästeleväni suurimpia höyryjä ulos kirjoittelemalla ilkeästi.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. En kannusta haastamaan.

Vierailija
22/27 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähellä omaa itseäni. Kommentoin lyhyesti ja olen kuivan asiallinen. Ilkeilemään en suostu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaikka kuinka monta palstaminää. Toisinaan olen persujuntti, toisinaan vihervassari. Joskus olen keski-ikäinen mies, toisinaan vanha mummo, sitten hetken kuluttua nuori äiti. Yhdessä ketjussa olen työtön, toisessa lääkäri.

Vierailija
24/27 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle ole mitään "julkisuusminää". Mutta todellisuudessa keskustelen ihan samalla tavalla kuin täälläkin.

Tunnen kyllä ihmisiä, joiden persoonallisuus vaikuttaa nettikirjoituksissa tosi kylmältä ja töksähtelevältä, mutta todellisuudessa ovat ihan ihania ihmisiä, jotka eivät vaan osaa kunnolla ilmaista itseään kirjallisesti. Mutta en lähtökohtaisesti luota ihmisiin, jotka ovat netissä ilkeitä ja kasvotusten maireita kuin mikä.

Vierailija
25/27 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on kaksi puolta asiaan. Toisaalta voin olla samanlainen käyttäessäni järkeä ja ottamalla asiat kylmän loogisesti ja sivuutan tunteet siitä tieltä, ja mahdollisesti brutaali huumorintajuni ei eroa todellisuudesta, mutta voin puhua karkeammin palstalla kun minut tunnetaan ainoastaan hyvin käyttäytyväksi todellisuudessa. Myös taipumukseni provota helppoja kohteita ei niinkään edes mahdu todellisuuteen.

Vierailija
26/27 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen palstalla puheliaampi (mikäli sitä nyt sillä termillä voi kutsua koska tekstiähän tämä on eikä puhumista) kuin julkisesti. Yleensä olen tosi hiljainen ihminen mutta palstalla tulee kirjoiteltua paljon ja keskusteltua.

Vierailija
27/27 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asiallinen, enkä öyhötä mistään typerästä asiasta. En jaksa myöskään muiden haukkumisia tms kiusaamista, tai muuta ala-arvoista. Joskus jaksoin kirjoitella hauskoihin ketjuihin, mutten enää sen jälkeen kun täällä alkoi ihmeellinen meininki. Trollit.