Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eniten haukuttu ammatti?

Vierailija
17.08.2023 |

Mulle tulee mieleen heti yksi ammattikunta: parturi-kampaajat.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lähihoitaja vanhuspuolella. Tämän alhaisinta ammattia ei ole. Kaikki muut ammatit ovat ylempänä. Oma perheeni häpeää ammattiani. Isäni sanoo, että olisit opiskellut edes sairaanhoitajaksi, niin ei tarvitsisi hävetä. Itse pidän työstäni, mutta häpeän kertoa ammattiani.

Älä ajattele noin. Vanhustyö on todella tärkeää työtä. Siihen ei moni pysty ja eikä sitä moni jaksa. Vielä harvempi on oikeasti hyvä työssään. Hyvät hoitajat tekevät arvokasta työtä.

Vierailija
22/29 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäitiys, periaatteessa sama asia kuin ideologinen työttömyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lähihoitaja vanhuspuolella. Tämän alhaisinta ammattia ei ole. Kaikki muut ammatit ovat ylempänä. Oma perheeni häpeää ammattiani. Isäni sanoo, että olisit opiskellut edes sairaanhoitajaksi, niin ei tarvitsisi hävetä. Itse pidän työstäni, mutta häpeän kertoa ammattiani.

Miksiköhän vanhuspuolen lähäri on niin halveksittu ammatti?

Täälläkin saa usein lukea että pelkkää perseenpyyhintää on. Eikö nämä ihmiset sitten pidä hyvänä että heidänkin vanhoille iseille, äideille, isovanhemmille löytyy hoitaja joka tuon homman haluaa tehdä? Eikö he ansaitse sitä perseenpyyhintää kun eivät itse enää pysty sitä tekemään? Onko vanha ihminen jotenkin niin vähäarvoinen, että niiden hoitajakaan ei oikein arvostusta tarvitse.

Vierailija
24/29 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalainen ministeri, ja syystä.

Vierailija
25/29 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on varmasti ainoa maa, jossa lähihoitajia ei arvosteta. En ymmärrä, että mistä se johtuu? Miten vanhukset pärjäisivät, jos lähihoitajia ei olisi? Itse ajattelen, että lähihoitajien aliarvostus johtuu siitä, kun suomessa ei vanhuksia arvosteta, heidät nähdään turhana kulueränä. Muualla vanhuksia arvostetaan. Meillä on kieroutunut tapa ajatella vanhuksista. Vanhuutta pitäisi arvostaa, kunnioittaa. Meistä jokainen tulee vanhaksi.

Vierailija
26/29 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä lainkaan kokonaisen ammattiryhmän haukkumista. Jos tekee työnsä hyvin, niin mitä väliä sillä on, mihin ammattiryhmän kuuluu. Toinen juttu taas on, jos ei sovellu ammattiin tai muuten suoriutuu heikosti. Sellaisia sitten löytyykin ihan kaikista ammateista.

Vierailija
27/29 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri. Hämmästyttävien odotusten kohde.

Vierailija
28/29 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän palstan perusteella siksi, että työpaikalla haisee usein kakka. Se on näemmä pahinta, mitä voi olla.

Ja tätä sitten käytetään perusteena haukkumiselle, halveksunnalle ja naureskelulle. "Perseenpyyhkijä" on yksi käytetty nimitys. Kuulemma palkkaakin pitäisi alentaa, "kun se työhän on vain vaipanvaihtoa". Niin ja kakkakin haisee, hyi yök hihhih.

Eritteisiin tottuu kyllä, eikä se "kakka" ole edes pahin asia tässä työssä.

- Lähäri

Vierailija
29/29 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän palstan perusteella siksi, että työpaikalla haisee usein kakka. Se on näemmä pahinta, mitä voi olla.

Ja tätä sitten käytetään perusteena haukkumiselle, halveksunnalle ja naureskelulle. "Perseenpyyhkijä" on yksi käytetty nimitys. Kuulemma palkkaakin pitäisi alentaa, "kun se työhän on vain vaipanvaihtoa". Niin ja kakkakin haisee, hyi yök hihhih.

Eritteisiin tottuu kyllä, eikä se "kakka" ole edes pahin asia tässä työssä.

- Lähäri

Juuri näin. Pahinta lähärin työssä on kiire, alati lisääntyvä työmäärä, huono johtaminen, jatkuva väkivalta ja joka suunnasta tuleva halveksunta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi