Uskaltaisitko majoittaa perheen, joiden asunnossa on meneillään ludetorjunta?
Kommentit (48)
En tietenkään majottaisi. Ne kun voivat kulkeutua vaatteiden/laukkujen mukana.
Tästä on joitakin vuosia mutta on kokemusta:
Siskoni asuu useamman sadan kilometrin päästä meistä muista ja hänellä oli aikoinaan luteita.
Kaikkiin asuntoihin (myös naapurit) tehtiin torjunta.
No, kesken lauteiden myrkytyksen siskoni keksi, että hän voisi tulla kylään minulle/äidilleni.
Kummallakin okt, eli myrkytyksen olisimme maksaneet itse ja todennäköisesti luteet olisivat levinneet kämpästä toiseen.
Siis joku laukku tms kun olisi ollut lattialla, niin siitähän ne olisivat levinneet...
No, siskoni ei tajunnut miksi vastusti henkeen ja vereen hänen tuloaan, äitini mielestä ylireagoin.
Sisko meni äidilleni, minä kieltäydyin jalallanikaan menemästä sinne enää ja kuinka kävikään?
H*levetin kallis myrkytys piti äitini lopulta tehdä taloonsa - luojan kiitos olin ottanut etäisyyttä.
Eikä kukaan pyytänyt koskaan anteeksi, vaikka minut oli haukuttu alimpaan h*lvettiin kun olin koittanut varoittaa tästä mahdollisuudesta.
En majoittaisi. Enkä ikinä lähtisi kenellekään kylään, jos minulla olisi luteita. Joku järki se olla pitää.
Telttaan pääsee. Teltta on muutenkin menossa roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Tästä on joitakin vuosia mutta on kokemusta:
Siskoni asuu useamman sadan kilometrin päästä meistä muista ja hänellä oli aikoinaan luteita.
Kaikkiin asuntoihin (myös naapurit) tehtiin torjunta.
No, kesken lauteiden myrkytyksen siskoni keksi, että hän voisi tulla kylään minulle/äidilleni.
Kummallakin okt, eli myrkytyksen olisimme maksaneet itse ja todennäköisesti luteet olisivat levinneet kämpästä toiseen.
Siis joku laukku tms kun olisi ollut lattialla, niin siitähän ne olisivat levinneet...
No, siskoni ei tajunnut miksi vastusti henkeen ja vereen hänen tuloaan, äitini mielestä ylireagoin.
Sisko meni äidilleni, minä kieltäydyin jalallanikaan menemästä sinne enää ja kuinka kävikään?
H*levetin kallis myrkytys piti äitini lopulta tehdä taloonsa - luojan kiitos olin ottanut etäisyyttä.
Eikä kukaan pyytänyt koskaan anteeksi, vaikka minut oli haukuttu alimpaan h*lvettiin kun olin koittanut varoittaa tästä mahdollisuudesta.
Jos, ap, haluat luteita, niin majoita ihmeessä.
Miksi tämä aiheuttaa näin kovasti tunteilua?
En majoittaisi...sellainen riski, että jätän väliin.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hemmetti. Lutikat lähtevät myrkytyksellä, naapurin asuntoon ja kiertävät koko talon !
Järkevä isänöitsijä tilaa koko talon myrkytys!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hemmetti. Lutikat lähtevät myrkytyksellä, naapurin asuntoon ja kiertävät koko talon !
Ei kai niitä nykyään myrkytetä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei
Älkää ikinä majoittako ketään, jonka kotona tuholaistorjunta käynnissä. En enää uskaltaisi ottaa kotiini edes käymään yhtä hippiä, joka kehuskeli, miten hyviä vaatteita löytää roskiksista. Sanoi, että jos vaatteet on löydettäessä märkiä, ne tulee pesemällä kuntoon. Tuollaisten takia luteet leviää. Tonkivat jätelavoja ja roskiksia.
Kyllä, toisalta en olekkaan av-mamma.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, toisalta en olekkaan av-mamma.
Miksi uskaltaisit?
Entäpä paperitoukat? Lapsen opiskelukämppään tehdään myrkytyksiä. Mahtaakohan ne elukat levitä kotiinkin? Miten toimisitte?
Luteiden munat saattavat kulkeutua vaatteissa teillekin, älä huoli kylään. Heidän pitää myös pestä kaikki vaatteensa ja lakanansa vähintään 60 asteessa kun myrkytyksen jälkeen kotiinsa palaavat jotta eivät lähde uudelleen leviämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei
Kyllä myrkytetään.