Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kovat alavatsakivut ja vuoto liian aikaisin??

Vierailija
31.08.2008 |

Kp 21 on nyt (tiedän ovulaatioajankohdan kp 14) ja nyt on kovat alavatsakivut :( Ihan tuskallista alkaa olla. Ja verta tulee myös. Mitä tää voi olla?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en kiertopäivää tiedä noin tarkkaan enkä ovista, mutta menkkoja odottelen alkavaksi vasta viikon päästä.

Itse elättelen toiveita että tämä olisi "kiinnittymisvuotoa"? Onko ap yrittänyt raskautua?

Vierailija
2/3 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ittellä oli tota esikoisesta.

Kipu ei ollut kyllä tuskallinen mutta kipeä.

Veikkaan että jos olis varhainen keskenmeno (siis ennenkö oot ees tietonen raskaudesta) niin ei varmaan sattuisi koska sehän tulee ulos kiinnittymättä? Tarkoten että jos munasolu olis hedelmöittyny, se kulkeutuu viikon vähän yli ehkä. Kiinnittyy tai tulee ulos.

Mää (tehdastyöläisenä) veikkaisin että kiinnittymiskipua TAI munasolu kiinnittyny väärään paikkaan. Jos kipu on kova tai vuodat paljon verta kannattaa mennä lääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis meille tehty sellainen kevyt hoito ja siitä tiedän, että ovulaatio (muuten irtosi 2 munasolua) oli kp 14. En todellakaan kalastele mitään vakuutteluita raskaudesta tai muustakaan, olen tosi hämmästynyt. Meillä on jo 1 lapsi ja kaksi keskenmenoakin taustalla eikä koskaan ole vuoto ja kivut alkaneet kp 20. Ihan siellä kuukautisten alkamisajankohtana sitten on tullut vuodot ja kivut. Mitään kiinnittymiskipuja- tai vuotoja ei myöskään ole ennen ollut. Ei tämä voi mistään munasolun väärään paikkaan kiinnittymisestäkään olla koska vastahan se nyt kiinnittyy jos kiinnittyy. Koko alavatsa on helvetin kipeä ja olen ymmällä. Eli ehdotuksia "diagnoosiksi" tai syyksi sekä kokemuksia vastaanotan lämpimästi! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi