Apua. Olen taiteilija ja kiskoin töitä tehdessä yli 14 litraa viinaa viikossa. Nyt työ on valmis, mutta maksani taisi sanoa poks!!
Maksakirroosi todettu jo vuosi sitten.
Päivittäistä liikakäyttöä takana jo vuosia.
Tarvitsin työ inspiraatioon potkua.
Join super kovasti viikon ajan, kun työstin teostani.
Eilen kävin hyvin mielin nukkumaan, kun sain sen valmiiksi, mutta tänä aamuna heräsin silmä valkuaiset keltaisina.
Myös kylkeen sattuu.
Onko tämä nyt menoa.
Kommentit (23)
Eli työsi eivät ole aitoja vaan viinanhuuruisia.
Däng däng kyllä se kestää koko elämän. Nyt teos myyntiin ja uutta kyhäämään, toki ensin Alkoon.
Tuolla määrällä et olisi enää elossa 😳
Semmonen "taiteilija", on varmaan vaikuttavaa jälkeä, kannatti kuolla sen vuoks.
Vierailija kirjoitti:
Semmonen "taiteilija", on varmaan vaikuttavaa jälkeä, kannatti kuolla sen vuoks.
No semmosta humalaisen mökellystä nää suomalaiset kuvataitelijat alkaa oleenkin kun juostaan ennen kun osataan kävellä, teknisesti taitavat oikeasti asiansa osaavat ja työstään ylpeät taiteilijat tavoittelee kirurgin tarkkaa käden vakautta ja stabiilia arkea, ja sit on tämmöset, mitä nää sit ikinä onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla määrällä et olisi enää elossa 😳
Noinhan sitä luulisi, mutta yllättävän hyvin ammattilaisilla sitä toleranssia on meihin viikonlopputissutteluihin verrattuna. Ja uskomattomia määriä voi elimistö kestää, kunnes sitten se stoppi tulee.
Kaverini joi muutaman vuoden kaksi eurokossua päivässä + reilu puolikoppaa kaljaa. Siis 7 päivänä viikossa. Oli täyspäiväinen homma hänellä. Ei kuollut, elää vieläkin. Ja hyvässä kunnossa kaiken lisäksi nykyisin, kun sai sen juomisen poikki ja tervehtyi.
Ei se vettä juomallakaan luovuus iske. Hinkkaan maalauksia 4 tuntia päivässä. Ei ole oikein tilaa elämässä luovuudelle. Arki vie veronsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No semmosta humalaisen mökellystä nää suomalaiset kuvataitelijat alkaa oleenkin kun juostaan ennen kun osataan kävellä, teknisesti taitavat oikeasti asiansa osaavat ja työstään ylpeät taiteilijat tavoittelee kirurgin tarkkaa käden vakautta ja stabiilia arkea, ja sit on tämmöset, mitä nää sit ikinä onkaan.
Kuules nyt, taiteellinen visio kärsii jos osaa jotain tai siitä saa rahaa, vaikka kukaan ei oikeasti halua kattella semmosta aikuisen lapsen räpellystä mut näin me ollaan itellemme uskoteltu, kun se kuulostaa taiteelliselta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua 😉 Minäkin käytän kirurgin veitsiä työskennellessäni kuvataiteen parissa. Veitsitekniikka on tullut tutuksi. Pystyisin leikkaamaan nättiä haavaa leikkaussalissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se vettä juomallakaan luovuus iske. Hinkkaan maalauksia 4 tuntia päivässä. Ei ole oikein tilaa elämässä luovuudelle. Arki vie veronsa.
On kyllä rankan kuuloista, voi sua poloista! D:
Mä teen 70 tuntia viikossa, en pystyis jos joisin ja perseilisin, ei ole vielä luovuus loppunu kesken, oisko se vaihe sit mun kahdeksannen näyttelyn jälkeen?
Viina ei kuulu taiteeseen, polta pilveä jos jotain on pakko saada, niin muutkin tekee, osta ona geeliä ettet häiritse naapureita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä teen 70 tuntia viikossa, en pystyis jos joisin ja perseilisin, ei ole vielä luovuus loppunu kesken, oisko se vaihe sit mun kahdeksannen näyttelyn jälkeen?
Oletko suuren osan tuosta ajasta itse asiassa eli sivellin kädessä? Vai käytätkö aikaa ajatteluun, kuinka paljon?
Mun työt on tylsiä. Koitan ratkaista tuota ongelmaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä teen 70 tuntia viikossa, en pystyis jos joisin ja perseilisin, ei ole vielä luovuus loppunu kesken, oisko se vaihe sit mun kahdeksannen näyttelyn jälkeen?Oletko suuren osan tuosta ajasta itse asiassa eli sivellin kädessä? Vai käytätkö aikaa ajatteluun, kuinka paljon?
Mun työt on tylsiä. Koitan ratkaista tuota ongelmaa
Ajattelen samalla kun teen.
Vierailija kirjoitti:
Viina ei kuulu taiteeseen, polta pilveä jos jotain on pakko saada, niin muutkin tekee, osta ona geeliä ettet häiritse naapureita.
Miten liikunta? Perheellisenä en oikein viitsi juoda töissä alkoholia tai polttaa pilveä. Sen sijaan kunnon hikijumppa keskellä päivää voisi olla hyvä. Saisi pakaratkin kyytiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä teen 70 tuntia viikossa, en pystyis jos joisin ja perseilisin, ei ole vielä luovuus loppunu kesken, oisko se vaihe sit mun kahdeksannen näyttelyn jälkeen?Oletko suuren osan tuosta ajasta itse asiassa eli sivellin kädessä? Vai käytätkö aikaa ajatteluun, kuinka paljon?
Mun työt on tylsiä. Koitan ratkaista tuota ongelmaaAjattelen samalla kun teen.
Mä taas oikein vetäydyn ajattelemaan. Otan luonnoskirjan ja hakeudun hiljaisuuteen miettimään. Meditoin. Usein nukahdan siihen. Ja kun herään, aivot ovat työstäneet asiaa ja minulla on ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten liikunta? Perheellisenä en oikein viitsi juoda töissä alkoholia tai polttaa pilveä. Sen sijaan kunnon hikijumppa keskellä päivää voisi olla hyvä. Saisi pakaratkin kyytiä.
Juu liikunta on hyvä idea, itse käyn salilla ja lenkillä, l-teaniiniin kannattaa tutustua jos kaffe maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun työt on tylsiä. Koitan ratkaista tuota ongelmaaAjattelen samalla kun teen.
Mä taas oikein vetäydyn ajattelemaan. Otan luonnoskirjan ja hakeudun hiljaisuuteen miettimään. Meditoin. Usein nukahdan siihen. Ja kun herään, aivot ovat työstäneet asiaa ja minulla on ratkaisu.
Ja onko sun teokset merkityksiltään elämää suurempia? Jos eivät niin toimit väärin tottumuksesta etkä siksi että se toimisi.
Täähän meni mielenkiintoseks derailin kautta, kysykää ihmeessä veteraanitaitelijalta jos tulee jotain mieleen vielä kun jaksan hengata täälä, lupaan olla lempeä tai ainakin yrittää.
Noni. Lisää viinaa vain.
Kyllä se siitä.