Laitoin Mika Aaltolan kuvan puhelimeen taustakuvaksi! On siinä sitten komea mies!
Kommentit (22)
Minkä Laiton Olli Rehnin, tosin muokkasin kuvaa niin että hän näyttää aidolta albiinolta.
Mä laitoin soittoääneksi -glunks!-
Mee mika torkuille, tää on ultranoloa.
Mä en tajua Aaltolan fanitusta. Mielummin äänestäisin Kavoniusta tai Halosen kissaa.
Tajuatteko, että hän haluaa nostaa puolustusbudjettia soten kustannuksella ja ihailee Usaa ja körsii rysävihasta, jolloin analyysi ja synteesi jää tekemättä.
Samaan aikaan pelle ja vaarallinen. Pilasi jo Upinkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua Aaltolan fanitusta. Mielummin äänestäisin Kavoniusta tai Halosen kissaa.
Tajuatteko, että hän haluaa nostaa puolustusbudjettia soten kustannuksella ja ihailee Usaa ja körsii rysävihasta, jolloin analyysi ja synteesi jää tekemättä.
Vai jäi synteesi tekemättä. Ô_o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai jäi synteesi tekemättä. Ô_o
Vain puolue tietää puolueettoman totuuden!
Se on kuin kirveellä veistetty ja kurkkuun laitettu tulppa. Ulosanti ontuu .
Vierailija kirjoitti:
Mitä vaimosi ajattelee asiasta?
Naisten mielipiteillä ei ole väliä. Nainen tekee sitä mitä mies käskee.
Vierailija kirjoitti:
Minkä Laiton Olli Rehnin, tosin muokkasin kuvaa niin että hän näyttää aidolta albiinolta.
*reps*
Itse laitoin Hakka Peeviston & Jerin yhteiskuvan.
Itse meinasin revetä nauruun kaupankassalla kun edessä olevalla nuorella naisella oli taustakuvana Ralph Fiennes:D
Vierailija kirjoitti:
Itse laitoin Hakka Peeviston & Jerin yhteiskuvan.
Ensin minä rakastui Pekkan siniset silmät sitten Pekka rakastui minun ruskea silmä
Vierailija kirjoitti:
Hirveän näköinen örkki.
Olet kateellinen.
I i g o r i t. I t s e m u r h a t a r k k a i l u s s a