Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi käyttäytyy huonosti vanhempiaan kohtaan

Vierailija
17.08.2023 |

Lapsemme täyttää tänä vuonna 11-vuotta eikä hän kestä minkäänlaista kritiikkiä tai mitään muutakaan arvostelua hänen toiminnalleen (vaikka siihen on aihetta) huutaa vaan takaisin täyttä kurkkua. Samanlainen myös isäänsä kohtaan... en tiedä mitä tehdä.

Aina yhtä ikävä tunne tulee siitä miten hän minua kohtelee, kuin olisin joku roskasäkki johon voi purkaa kaikki paha olo. Yritän itse pysyä aina rauhallisena mutta joskus minultakin ääni korottuu kun tuntuu ettei lapsi halua yhtään kuunnella tai arvostaa minua. Koulu menee hyvin, siellä käytös on kympin luokkaa jota ihmettelen kovasti... yhdessä olo on ongelmallista lapsen kiukkupurkauksen takia.

Jos lapseni on vihainen jostain ei tarvitse olla kuin joku katse tai olemus hänen lähellään niin vihanpito jatkuu. Saattaa huutaa vaan että 'nyt olet hiljaa!!!' Tai 'mene pois!!' Jos yritän myöhemmin jutella tästä, huutaa samalla lailla. Kaikki keskustelut silloin kun minä tai mieheni teemme aloitteen ei onnistu... tämän takia myös käsittely sitten jää puoli tiehen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimurrosikä, tsemppiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla