Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu kyllästynyt tähän kokoaikaseen sanojen kyttäilyyn ja anteeksi pyytelyihin?

Vierailija
17.08.2023 |

Anteeksi sitä, anteeksi tätä. Sanoin kissa kun piti sanoa eläin, sanoin Matti kun olikin Maija, sanoin rumasti kun piti sanoa hyvästi... Miten ihmiset jaksaa kytätä sanomista? Ja sitten se anteeksi pyytely.. Jos joku sanoo jotain apinaksi, miksi apinalta ei pyydetä anteeksi? Onko siis oikein loukata eläintä vain siksi ettei se ymmärrä sitä?

Kommentit (43)

1/43 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä siihen olen kyllästynyt, että sanojen kyttäily koskee vain tiettyjä poliittisia aatteita. Jos on oikea puoluekirja taskussa, niin voit sanoa mitä vain.

Jos sattuu jostain syystä nousemaan kohu, niin teköpyhä anteeksipyyntö riittää ja kaikki toverit rientää puolustamaan, että jokainen tekee virheitä ja nyt kaikki on anteeksiannettu.

Vierailija
2/43 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen totaalisen kyllästynyt ja vittuuntunut tähän hiutalointiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen totaalisen väsynyt rasismiin. Rumat sanat eivät ole vain sanoja vaan tikareita sydämeen, jotka jättävät ikuiset arvet. Kyllä sanoilla on väliä!

Vierailija
4/43 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen totaalisen väsynyt rasismiin. Rumat sanat eivät ole vain sanoja vaan tikareita sydämeen, jotka jättävät ikuiset arvet. Kyllä sanoilla on väliä!

Rais * us tai puukolla uhaten ja väkivalloin viedyt vaatteet, asusteet ym. ei jätä ikuisia jälkiä uhreihin?

Vierailija
5/43 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Persut voisivat pitää suunsa kiinni. Mitään asiallista sieltä ei tule. Ärsyttää myös tämä julmettu uhriutuminen. Ensin perseillään ja sitten ihmetellään miksi ihmiset on vihaisia.

Vierailija
6/43 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen totaalisen kyllästynyt ja vittuuntunut tähän hiutalointiin.

Se on uskomatonta millaisia hiutaleita persut on. Olisin luullut heissä olevan munaa, mutta neiti jengi.

Vierailija
7/43 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin väsynyt nykymenoon ja murehdin millaiseksi tämä vielä menee.

Vierailija
8/43 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swoman kirjoitti:

Lähinnä siihen olen kyllästynyt, että sanojen kyttäily koskee vain tiettyjä poliittisia aatteita. Jos on oikea puoluekirja taskussa, niin voit sanoa mitä vain.

Jos sattuu jostain syystä nousemaan kohu, niin teköpyhä anteeksipyyntö riittää ja kaikki toverit rientää puolustamaan, että jokainen tekee virheitä ja nyt kaikki on anteeksiannettu.

Joo, keskustalainen Rehn joutui heti pyytämään albiinojuttujaan anteeksi.

Vierailija
9/43 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervassarit masinoivat nettiargeologiaa oikein urakalla tänä kesänä kaataakseen hallituksen.

Samaa teki persukokkareet. Pelkkää ulinaa kriisien keskellä vaikka olisi pitänyt puhaltaa yhteen hiileen kansakuntana.

Ja vielä Orpo vikisi anteeksipyyntö Marinilta. Ja Oikeassahan Marin sitten kuitenkin oli. Pyytääkö Orpo nyt vuorostaan anteeksi?

Vierailija
10/43 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkähipiäistä porukkaa nykyihmiset. Tämä elämä menee nuorallakävelyksi.

Vierailija
11/43 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas on ruvennut kehkeytymään rasisti tätä sekoilua seuratessa

Vierailija
12/43 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rais * us tai puukolla uhaten ja väkivalloin viedyt vaatteet, asusteet ym. ei jätä ikuisia jälkiä uhreihin?

Se on kuule hirvittävä rikos, josta siitäkin voi puhua ilman, että puhuu kenenkään ihonväristä tai syyllistää kokonaista kansanosaa ja nimittelee ja solvaa ihmisiä vaikka kadulla tai netissä.

Vierailija
13/43 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Just mietin, että nämä naurettavat ja joutavat anteeksipyytelyt aikaan saa vain sen, että anteeksipyytäminen menettää merkityksensä ja anteeksi -sana kokee inflaation.

Sitten se on tosiaan "sori siitä".

Vierailija
14/43 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facen naistenryhmissä en osallistu keskusteluihin, sillä sanoitpa niin tai näin, joku tulee pätemään/puolesta loukkaantumaan hyvin usein. Takerrutaan ihan naurettaviin yksityiskohtiin, sanoihin, jne... 🥴

Vierailija
15/43 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Haluaisin palata aikaan ennen vasemmisto-vihreiden aiheuttamaa woke- ja rasismi -höpötystä.

Vierailija
16/43 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä aloitus ja teksti!

Vierailija
17/43 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas on ruvennut kehkeytymään rasisti tätä sekoilua seuratessa

Toisaalta voiko sitä edes välttää, koska se rasistin määritelmä tuntuu tosiaan jo olevan hyvin lähellä sitä, että siihen sopii suurin osa suomalaisista.

Toki on kaksi täysin eri asiaa olla rasisti ja olla rasisti vihervasemmiston mielestä.

Vierailija
18/43 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa touhua, aikuiset ihmiset...

Vierailija
19/43 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmat uhriutujat ovat näitä nuoria naisia jotka tietävät kaikesta kaiken

Vierailija
20/43 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kuule hirvittävä rikos, josta siitäkin voi puhua ilman, että puhuu kenenkään ihonväristä tai syyllistää kokonaista kansanosaa ja nimittelee ja solvaa ihmisiä vaikka kadulla tai netissä.

Se mitä mä mietin, että eikö riittäisi ettei nimittele eikä solvaa ketään.

Miksi siihen pitää mitään ihonväriä tms sotkea. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan