Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet pitävät lihansyöntiä miehekkäänä?

Vierailija
17.08.2023 |

Siis heteromiehet. Mistä sellainen käsitys tulee

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihasta saa sitä miehekkyyttä !

Vierailija
62/88 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi tuoda paremmin esiin kuinka paljon miesten huonot elintavat rasittavat julkista talouttamme. Olemme joutuneet ihan hirvittävään velkakierteeseen näiden itseaiheutettujen kulujen vuoksi.

Pahimmin julkista taloutta rasittaa se, joka elää 100-vuotiaaksi. Jos haluat tukea julkista taloutta, yritä kuolla juuri eläkeiän kynnyksellä.

Johtuuko muutenmiesten elintavoista, että jo sikiövaiheessa pojilla on korkeampi kuolleisuus?

Tiesitkö muuten, että lintujen parissa koiraat elävät keskimäärin pitempään kuin naaraat? Niillä on sukukromisomit toisin kuin nisäkkäillä. Koiraalla on kaksi samanlaista kromosomia, naaraalla erilaiset. Koiraalla siis vioittunutta sukukromisomia on paikkaamassa toinen samanlainen.

Ihmiskäsityksemme on eri. En kyllä itse ajattele, että vanhusväestö rasite, kyllä yhteiskunnan pitää siihen sopeutua. Törkeää sen sijaan syödä huonosti ja elää muutoinkin kestämättömällä tavalla, se on kuitenkin kiinni niistä omista valinnoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se ruokavalio on miten maailma on rakennettu. Ei tofulla ja fake lihalla. Plus vegepojat on pikkuruisia, luisia, heikkoja.

Itse asiassa Aasiassa sitä tofuja on syöty vuosituhannet ja sieltä päin maailmaa tuli suurin osa innovaatioista aikanaan.

Vierailija
64/88 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri oli se uutinen missä joku vegaani kuoli kun ei saanut ruuastaan riittävästi ravintoa. Todella toimiva ruokavalio :DDD

Oli syömishäiriö hänellä.

Jep, ja söi äärimmäisen rajoittavaa raakaravintoa. Eli summana hänen elämänsä päättyminen oli vain ajasta kiinni.

Hauska miten lihansyöjäpalstailija koittaa käyttää tuota uutista jotenkin hyvänä taustateoriana vegaaniravinnon epäterveellisyydestä. :D

Meinaatko, että tuo olisi ainut tapaus? :D

Vierailija
65/88 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön lihaa joka päivä. Grillaankin näin kesällä. Olen varmaan mies.

T. 43v naisellinen nainen.

Vierailija
66/88 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten tälläiset aloitukset jotka ovat stereotyypillisiä ja miehiä alentavia niin saavat olla täällä palstalla mutta sitten asialliset aloitukset katoaa melkein samantein? 

Vierailija
67/88 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska metsästäjä-keräilijä -aikoina lihan saalistus oli miesten tehtävä.

Ei ollut. Nyky tutkimusten mukaan vanhojen naisten hommaa lähinnä. Voit heittää nuo käsitykset romukoppaan että miehet olisi erityisesti metsästäneet. Kaikki metsästi jotka kynnelle kykeni. Miksi miehet korostaa lihansyöntiä? No nehän on vuosituhansia jo sitä syöneet reippaasti ja naisilta sen evänneet koska voiman kehittäminen vaatii proteiineja. Naiset ei ole fysiologiansa takia nykyisin fyysisesti heikompia vaan siksi että miehet on heiltä vuosisatoja liikunnan pyrkineet estämään ja riittävän ravinnon saannin, jotta naiset pysyisi heikkoina ja hallittavina.

Harmi vain, että ihan oikea tutkimus on eri mieltä. Toki wokettajat yrittävät aina välillä tulkita jäänteitä ideologisen linssin läpi mutta ei pidä paikkaansa muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.

Woke on tähän väärä termi.

Vierailija
68/88 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En naisena ikinä seurustelisi soija-neitipojan kanssa

Sinä et ole nainen, joten ei kiinnosta

Vierailija
69/88 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se ruokavalio on miten maailma on rakennettu. Ei tofulla ja fake lihalla. Plus vegepojat on pikkuruisia, luisia, heikkoja.

Itse asiassa Aasiassa sitä tofuja on syöty vuosituhannet ja sieltä päin maailmaa tuli suurin osa innovaatioista aikanaan.

Plus siellä on hoikkia ja pitkäikäisiä ihmisiä.

Vierailija
70/88 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä olen ollut yli 30- vuotta kasvissyöjä. On tiukka 8-pack ja olen nuorekas. 

Kaverit on vähän plösähtäneitä.  Olen vasta 48 ja lapsuudenkavereilla in joko maha tai alkoholiongelma.

Sellanen fantasia sieltä sitten.

Kyllä mä olen ihan todellinen. Innostuin  15-vuotiaana eläinten oikeuksista ja ympäristöasioista. Käyn juoksemassa ja teen kotona lihaskuntoa.  

Olen ihan hyvässä kunnossa, verarvot täydelliset. Kaverit tosiaan alkavat plösähtämään.

Ihan fakta.

Vierailija
71/88 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihansyönti on vain yksi monista miehekkyyden mittareista. Ylipäänsä asiat, jotka liittyvät voimaan ja valtaan, ovat miehekkäitä. 

Joo, niinkuin sodat ja väkivalta. Miehekkäitä, mutta ei mitenkään fiksuja juttuja. Idari-hommaa.

Vierailija
72/88 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun sitä lihaa pitää syödä pysyäkseen terveenä. katsopas vaikka kalpeita vasemmistolaisia soija-poikia. kädet on kun pakkasen rskaamat pulkannarut. soijalla saa kyllä kasvatettua upeat manboobsit. nämä soijapojat erottaa kadulla yleensä miesnutturasta ja vaatteita koristavasta anarkistimerkistä. voi olla myös hakaneula nenässä, tai vastaavaa. netissä tunnuksena on pronomiinit biossa, esim. he/her. tiedät mitä tarkoitan.

Röh röh, boomer

Vierailija
73/88 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön lihaa joka päivä. Grillaankin näin kesällä. Olen varmaan mies.

T. 43v naisellinen nainen.

No varmaan olet mies. Naisellinen nainen et ainakaan ole, se on varmaa.

Vierailija
74/88 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helenius on hyvä esimerkki lihansyönnin vaaroista. Wilder hipaisi vähän, Joshuaa vastaan ei ollut nyrkkeilyä kolmeen erään ja silti aivan puhki, sitten taas tyrmättiin rumasti. 

Pitäskö syödä hiilihydraatttia ja kasviksia?

Vierailija
75/88 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni Yhdysvaltojen lihateollisuus brändäsi lihansyönnin miehekkääksi viime vuosisadalla. Massojen aivopesua.

Vierailija
76/88 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu ja suonikas liha mämmihunnulla! Omnomnomnom...

Vierailija
77/88 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se paksu ja suonikas liha kuuluu normaalin perheen tavalliseen ruoka valioon!

Vierailija
78/88 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa kauheaa olla niin epävarman miehen kanssa, että omaa miehekkyyttä täytyy pönkittää tuollaisella lihansyöntiuholla.

Omalla työpaikallani työskentelee viisi miestä ja aina kun teen lähipäivän, paikalla olevat miehet lähtevät kanssani vegaaniravintolaan lounaalle, koska se on lähellä olevista lounaspaikoista ainoa mistä saa minulle sopivaa ruokaa. Heille merkkaa enemmän viettää tauko yhdessä kuin saada survoa lihaa naamansa miehekkyyden nimissä.

Vierailija
79/88 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka näitä yleistäviä vammaisia aloituksia jaksaa vääntää?

Minusta hyvä kysymys. Oma reaktiosi taas kertoo yksinkertaisuudesta.

Vierailija
80/88 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helenius on hyvä esimerkki lihansyönnin vaaroista. Wilder hipaisi vähän, Joshuaa vastaan ei ollut nyrkkeilyä kolmeen erään ja silti aivan puhki, sitten taas tyrmättiin rumasti. 

Pitäskö syödä hiilihydraatttia ja kasviksia?

Faktat hukassa. Helenius on todennut että jos ei olisi muuttanut ruokavaliotaan olisi lopettanut jo uransa.

Ja lisäks,i ennen otteluita tankkaa myös hiilihydraatteja että saa lisää kestävyyttä voiman tuottoon. Anaerobisessa suorittamisessa on useimmilla oltava hiilarit mukana jos haluaa parhaat tehot irti.